tomash77 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Koledzy, spotkała mnie taka oto sytuacja. W ub tygodniu zauważyłem, że przewód od wspomagania jest pęknięty przy tych zaworkach, więc przy okazji wymiany przegubów, poprosiłem mechanika żeby i z tym przewodem coś zrobił. Powiedział, że go gdzieś zakują i będzie OK. Na drugi dzień odbieram auto, wracam z warsztatu i słyszę jak pompa skrzeczy i jakoś nierówno pracuje, tak jakby się przywieszała przy skręcaniu kierownicą, jednak nie miałem kiedy się wrócić i pojechałem w 100 km traskę. Na postoju po 60 km jazdy zauważyłem, że nowy przewód (nota bene dorabiany) pękł i cały płyn wyciekł, także do domu, a raczej na warsztat wróciłem już bez wspomagania. Mechanicy założyli drugi przewód, też dorabiany, zaczęło już go wybulać po 1 km jazdy, więc załatwili ori używkę. Pompa wówczas przestała skrzeczeć, ale przy jeździe próbnej okazało się, że na niskich obrotach ona w ogóle nie pracuje. Mechanicy ściągnęli używaną pompę, założyli, po 5 km jazdy padła totalnie, całkowicie zniknęło wspomaganie, założyli następną używkę, chodzi już tydzień. Wspomaganie trochę zbyt ciężko pracuje, a raczej raz ciężej, raz lżej i kierownica lekko drży, więc dziś podjechałem na warsztat, tam zmienili płyn, stary był dziwnie zamulony(??), wspomaganie zaczęło lżej pracować, ale po krótkiej jeździe zaczęło się haczyć i na wolnych obrotach zacinać, przestaje działać. Mechanicy upierają się, że to wina maglownicy i to ona jest przyczyną opisanych problemów. Trochę trudno mi w to uwierzyć, gdyż nie było nigdy żadnych wycieków z maglownicy. Przepraszam za tak długą opowieść ale już sam nie wiem co mam o tym myśleć. Czy ktoś z Was miał podobny problem i wie co może być przyczyną?
tomash77 Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Trochę ją słychać, ale niezbyt wyraźnie, przy skręcaniu na miejscu chwilowo zaskrzeczy.
SSHADOWW5 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 na moje oko to cały układ jest zapowietrzony i trzeba go odpowietrzyc, a zwróć jeszcze uwagę jaki płyn do wspomagania został wlany, bo może być tak , że zalali ci syntetyk , a był wcześniej mineralny - na zbiorniczku pod osłona jest napis , żeby używac tylko płynu mineralnego - kolor czerwony, zwróć uwagę czy czasem nie wlali zielonego.
danielm21 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 właśnie zwróć uwagę na to czy nie masz zapowietrzonego układu... ja wymieniałem płyn ale złe odpowietrzyłem i buczała pompa po prawidłowym odpowietrzeniu problem ustal
jaworwdz Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 podpowie mi ktoś jak odpowietrzyć pompę?
burus2 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 na moje oko to cały układ jest zapowietrzony i trzeba go odpowietrzyc, a zwróć jeszcze uwagę jaki płyn do wspomagania został wlany, bo może być tak , że zalali ci syntetyk , a był wcześniej mineralny - na zbiorniczku pod osłona jest napis , żeby używac tylko płynu mineralnego - kolor czerwony, zwróć uwagę czy czasem nie wlali zielonego. zielony też mineralny i taki był w orginale a mechanicy leją co popadnie byle wlali mineralny mi po febi zielonym pompa zaczeła padać teraz jeżdze na jakiejś tanioszy orlen atfiid czy coś takiego i lepsze niż febi po zalaniu pompa ucichła i wruciło wspomaganie[br]Dopisany: 24 Kwiecień 2011, 23:32_________________________________________________ podpowie mi ktoś jak odpowietrzyć pompę? jest w dziale warsztat kręcisz kierownicą lewo prawo do oporu bez przytrzymywania w skrajnym położeniu bo szkodzi to pompie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się