Procek27 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Witam wszystkich. Potrzebuje pomocy. Po zakupie autka zauwazylem jakies dziwne drgania na kierownicy, skrzyni biegow i ogolnie trzesie cala buda na biegu jałowym oraz podczas jazdy. Bylem z tym u mechanika mowil ze to dwumas,poduszki silnika lub złacze elastyczne. Dwumas wymieniony na LUK, poduszki sprawdzone programem i nadal to samo. Pozostalo mi wymienic te złącze elastyczne. Potrzebuje pomocy jakiej firmy najlepiej kupic te złacze, o jakich wymiarach do A4 B6 1.9 TDI. Czekam na info. Pozdrawiam 1
dajmler4 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 ze zlaczem to jedz najlepiej do jakiejs kliniki tlumika on to ogarnie na mioejscu napewno bedzie mial taka plecionke a na twoim miejscu sprawdzil bym jeszcze te poduchy ale nie przez vaga tylko normalnie z kanalu nie koniecznie musi ci na vagu wyskoczyc i ile masz przejechane na tym nowym dwumasie?
monter22 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 to nie zlacze a poduszki nie programem tylko drgac moga inne sprawy
rikardo Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Uszkodzona plecionka to efekt uszkodzonych poduszek dlatego nie wykluczone, że w twoim przypadku tak jest mimo, że zewnętrznie nic na to nie wskazuje. Sam zaczynałem od wymiany plecionki a skończyłem na zawieszeniu silnika i skrzyni. Jak szukałem złącza to znalazłem taka informacje ale myślałem, ze mnie to nie dotyczy.
dajmler4 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 dokladnie jak napisal przedmówca sprawdz dokladnie poduszki
Procek27 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Mam przejechane na tym nowym dwumasie okolo 1000km to chyba styka na dotarcie sie wszystkich elementow. Chyba zrobie tak jak napisal kolega i pojade do zakladu ktory zajmuje sie profesjonalnie Biore pod uwage zdarzenie, ktore mi sie przydazyło po kupnie autka. Jechalem drogą i w okolicach tłumika srodkowego strzelilo mi cos pod autkiem i od tego czasu mam te wibracje dlatego sugeruje sie tym iz to wina wydechu. Nie mam kanału ale patrzac pod autko to ta ostatnia czesc wydechu niezle mi telepie i wpada w drgania.
rikardo Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Mam przejechane na tym nowym dwumasie okolo 1000km to chyba styka na dotarcie sie wszystkich elementow. Chyba zrobie tak jak napisal kolega i pojade do zakladu ktory zajmuje sie profesjonalnie Biore pod uwage zdarzenie, ktore mi sie przydazyło po kupnie autka. Jechalem drogą i w okolicach tłumika srodkowego strzelilo mi cos pod autkiem i od tego czasu mam te wibracje dlatego sugeruje sie tym iz to wina wydechu. Nie mam kanału ale patrzac pod autko to ta ostatnia czesc wydechu niezle mi telepie i wpada w drgania. W takim razie to zmienia postać rzeczy i może być to wina plecionki. Podobnie miał mój ojciec zawadził na wybojach tłumikiem i zaczęły się problemy z wibrującym układem wydechowym. Po wymianie plecionki firmy Fischer problemy ustały.
michail55 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Opublikowano 21 Grudnia 2011 a powiedzcie mi czy jak te drgania sa nieregularne i pojawiaja sie co jakis czas to dalej moga byc poduszki bo np po wcisnieciu sprzegla nic sie nie zmienia drga jak drgalo
Dranek Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 a powiedzcie mi czy jak te drgania sa nieregularne i pojawiaja sie co jakis czas to dalej moga byc poduszki bo np po wcisnieciu sprzegla nic sie nie zmienia drga jak drgalo Ja miałem to samo, a w tym wątku masz napisane jak to rozwiązałem... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=230950.0 Podepnij pod vaga i sprawdź dawki paliwa na rozgrzanym silniku w grupie 1. Jeżeli masz duże wahania dawek i spadają Ci poniżej 3mg do wymiany pompowtryski. Później po korekcjach możesz dojść ile sztuk jest niesprawnych i czy wymieniać pojedyncze czy komplet.
michail55 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 a powiedzcie mi czy jak te drgania sa nieregularne i pojawiaja sie co jakis czas to dalej moga byc poduszki bo np po wcisnieciu sprzegla nic sie nie zmienia drga jak drgalo Ja miałem to samo, a w tym wątku masz napisane jak to rozwiązałem... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=230950.0 Podepnij pod vaga i sprawdź dawki paliwa na rozgrzanym silniku w grupie 1. Jeżeli masz duże wahania dawek i spadają Ci poniżej 3mg do wymiany pompowtryski. Później po korekcjach możesz dojść ile sztuk jest niesprawnych i czy wymieniać pojedyncze czy komplet. ja juz robilem vagiem masz tu vag do mojego postu http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=227880.msg2780893;topicseen#msg2780893
Dranek Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Tamte logi robiłeś na trochę niedogrzanym silniku (miałeś 68-70stopni), dla świętego spokoju zrób grupę 1 przy temperaturze 90 stopni na blacie. U mnie na zimnym silniku też było ok, cyrki zaczynały się na ciepłym silniku. Jeżeli na rozgrzanym silniku logi będą podobne to wtryski są Szukaj przyczyny gdzie indziej. Może kąt synchronizacji przestawiony, Ty masz 1.7 -2,2, ja mam 0 -1,1.
michail55 Opublikowano 22 Grudnia 2011 Opublikowano 22 Grudnia 2011 aa widzisz byl dogrzany tylko termostat do wymiany jutro bedzie robiony a kat po swietach przez mechanika bedzie robiony
Pioro Opublikowano 12 Maja 2015 Opublikowano 12 Maja 2015 Witam, minęło bardzo dużo czasu ale chcę spytać autora tematu czy wymiana złączki elastycznej zaraz za turbiną pomogła? Czy drgania tłumika zmniejszyły się, komfort w środku auta poprawił się wibracje ustały? Problem dotyczy także mnie i w moim przypadku złączka co prawda wyłącznie z oględzin zewnętrznych wygląda bardzo dobrze ale to tylko z zewnątrz. Dziękuję za dokończenie tematu.
Hezen Opublikowano 18 Maja 2015 Opublikowano 18 Maja 2015 Wymieniłem ostatnio złącze elastyczne, drgania tłumika znacznie się zmniejszyły. Teraz widac jak drży łącznik a nie jak na starym że wraz z łącznikiem bardzo drgał tłumik. Wysłane z mojego GT-I9100
Pioro Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 Dziękuję za odpowiedź. No cóż nie będę kombinował tylko też wymienię złączkę. U mnie cały tłumik bardzo mocno drży w sumie na całej długości. Badając sprawę pojawiły się komentarze, że dość typową usterką powodującą tego typu drgania jest uszkodzenie środkowego tłumika (uszkodzone przegrody wewnątrz), słyszałem o przypadkach gdzie po wymianie złączki nie było żadnej zmiany a dopiero zmiana tłumika pomogła. Ponadto podobno warto przyjrzeć się uchwytom gumowym na których zawieszone są tłumiki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się