Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Nowe zawieszenie a dalej jest dokuczliwe pukanie po dolach...


rusektdi

Rekomendowane odpowiedzi

Dzis wymienilem kompletne zawieszenie na przodzie auto bo dokuczalo(wymienilem na lempfordera a nie jakies gowno). Odebralem i co ? dalej cos napierdziela

W miejscu krecac kierownica slysze pukanie. Czy to moze byc to ze pod dolach to samo napierdziela bo mnie szlak zaraz trafi .... ponad 2k i dalej cos nietak ?"P ;( ;( ;( ;( ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis wymienilem kompletne zawieszenie na przodzie auto bo dokuczalo(wymienilem na lempfordera a nie jakies gowno). Odebralem i co ? dalej cos napierdziela

W miejscu krecac kierownica slysze pukanie. Czy to moze byc to ze pod dolach to samo napierdziela bo mnie szlak zaraz trafi .... ponad 2k i dalej cos nietak ?"P ;( ;( ;( ;( ;(

może maglownica :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsio nowe koncowki drazkow itp itd. Czy maglownica moze dawac taki efekt ze czuje sie jakbym nic nie wymienil w zawieszeniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsio nowe koncowki drazkow itp itd. Czy maglownica moze dawac taki efekt ze czuje sie jakbym nic nie wymienil w zawieszeniu ?

Końcówki nowe czy drążki też? Bo jeżeli wymienione są same końcówki to przyczyna pukania mogą być drążki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słychać pukanie jak na postoju kręcisz kierownicą w prawo i lewo czy tylko podczas jazdy?

Jeśli to 1-sze to prawdopodobnie trzeba o małe 30 stopni skręcić dociśnięcie listwy w maglownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja przerabiam temat u goscia od passta b5. wszystko sztywne a napierdzila z prawej strony trr trry tryy:/ napierdzilela mocno ale bo obadaniu nic ani drgnie tylko czuje ze to moze byc juz wina przekładni.We wtorek dokladniej obadam sprawe bo mi auto zostawi.A szarpaki nic nie powiedziały:)heh masakra z tymi zawiechami jest:)u ciebie tez pewnie bedzie przekładnia.A na nie odpalonym aucie jak krecisz kiera to tez stuka?A jak odalisz to tak samo jest czy tez nie?Moze krzyzak sie wyrobił i on napaza pod kiera pod plastikami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To spróbuj jednak dokręcić układ. Jak z kanału spojrzysz od spodu po lewej stornie tak jakbyś patrzył na zbiorniczek wyrównawczy od spodu to zobaczysz układ kierowniczy i przewody olejowe oraz w dekielek wkręcony w układ prostopadle do ziemi na klucz 17mm. Nie szalej z dokręcaniem, na początak zaznacz sobie położenie i dopiero zacznij dokręcanie. Obracaj o jakieś 90% i sprawdzaj.

Na nakrętce powinna być zaznaczona fabrycznym lakierem plomba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DOkladnie tak. Jak stoje w miejscu i ruszym slysze pukanie. Szarpaki nic nie pokazaly. I dokladnie ten sam objaw co kolega powiedzial z prawej strony slychac trrr trrr trrr ;/ Czekam na rozwoj tematu bo kupa kasy a efekt ten sam :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ...nie lozysko , sprawdz czy taka koncowke wkladales jak w tym watku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=184505.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo w mojej b5 wymieniem wszystko a na kierownicy nadal czuc stuki, słychac mniej ale bardzo mnie to denerwuje. Z maglownicy lekko cieknie płyn i mysle ze jest juz wyrobiona i to z niej tak przenosi. Po swietach chyba ja wykrece i wymienie na regenerowaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem ciekawy co to jest. Z tego co widze wiekszosc stawia na maglownice... a to raczej drogi interes... ile taka regenerwoana ? Czy jak najlepiej kupic ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem ciekawy co to jest. Z tego co widze wiekszosc stawia na maglownice... a to raczej drogi interes... ile taka regenerwoana ? Czy jak najlepiej kupic ?

Sprawdź najpierw drążki jeżeli ich nie wymieniałeś bo ostatnio w a4 znajdującej się w rodzinie podczas ruszania kierownicą na zgaszonym silniku występowało pukanie i problem dotyczył drążka kierowniczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź najpierw drążki jeżeli ich nie wymieniałeś bo ostatnio w a4 znajdującej się w rodzinie podczas ruszania kierownicą na zgaszonym silniku występowało pukanie i problem dotyczył drążka kierowniczego.

Dzieki sprawdze. Jak juz bedzie jakas diagnoza to odrazu dam znac zeby ktos kto ma podobny problem wiedzial o co kaman[br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 20:08_________________________________________________

ja przerabiam temat u goscia od passta b5. wszystko sztywne a napierdzila z prawej strony trr trry tryy:/ napierdzilela mocno ale bo obadaniu nic ani drgnie tylko czuje ze to moze byc juz wina przekładni.We wtorek dokladniej obadam sprawe bo mi auto zostawi.A szarpaki nic nie powiedziały:)heh masakra z tymi zawiechami jest:)u ciebie tez pewnie bedzie przekładnia.A na nie odpalonym aucie jak krecisz kiera to tez stuka?A jak odalisz to tak samo jest czy tez nie?Moze krzyzak sie wyrobił i on napaza pod kiera pod plastikami

Jak pierwszy zdiagnozujesz problem to wal odrazu 501 635 911 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...