marecki88 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Witam, na wstepie chcialbym oznajmic ze jestem tu "swiezy" takze prosze o wyrozumialosc Wątek zakladam w tej kategorii poniewaz chcialbym zdiagnozowac swoje niedawno zakupione auto - nic niby sie z nim niedzieje ale moral z tego taki ze niedawno je kupilem przejechalem 1k km i chcialbym mniej wiecej wiedziec czym jezdze tymbardziej ze to moje 1 audi , ktore kupilem naprawde na spontanie ,jechalem po calkiem inne auto w benzynie - powrocilem a4 w dieslu ;p takie zycie a wiec tak na wstepie zeby nie zanudzać chcialbym sie dowiedziec jak najwiecej... dokupilem kabelek podlaczylem Vag-a takie tam niby bledow zadnych nie ma , rozrzad filtry oleje powymienialem jednak cieknie mi odma ktora wymienie na dniach nawet manual znalazlem, teraz takie pytanie czy robic jakies logi itc czy poprostu wtrzymac sie narazie do wymiany... powiedzmy ze jutro moglbym zrobic statyczne ew dynamiczny tylko poprostu "jeszcze" nie wiem co z tego mozna wywrozyc ;p takze zwracam sie z wielka prosba o pomoc, chcialbym byc w pelni aktywnym klubowiczem jednak jestesmy tylko ludzmi kazdy kiedys zaczynal auto jak w opisie czekam na rady Pozdrawiam
grand10 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Hej zrób logi i je zarzuć ocenimy i powiemy ci prawdę o silniku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
marecki88 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 A wiec witam ponownie jak zaznaczył kolega wyżej zrobilem te logi - nie ukrywam sie byl to moj 1raz takze litosci hehe (z tego co orientuje dynamiczne mogly wyjsc troche zmieszane, tzn wszystko jest ok tylko zauwazylem ze nadpisywał tez statyczne na ta chwile nie zabardzo potrafie je odrożnić wiec nic nie ruszałem ;p a Wiec : Próba STATYCZNA grupy normalnie : 000 001 003 004 007 013 014 018 023 GRUPY BASE SETTINGS : 000 003 004 011 PRÓBA DYNAMICZNA (tu moglem troche zamieszac - napewno jest dobrze z tym ze przez przypadek przy niektorych sa jeszcze logi z proby statycznej ) 000 001 003 004 008 010 011 I to chyba bylo by na tyle... Czekam na wasze opinnie ( te dobre i zle ) ew. sugestie jak jezdzic cos poprawic cos zmienic, przeczyszcic... itd. Serdecznie pozdrawiam i Dziekuje za zainteresowanie sie tematem
lukjar7 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 stat kat wtr do korekty przepływomierz małowato mierzy turbo bardzo słabo dmucha, katalizator out i sztange skrócić dwa obroty
marecki88 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 kat wtrysku - jak zrobic korekte ? przeplywomierz - czyscic ,zostawic ? turbo ? czyscic ? na wykonczeniu ? rozumiem ze mam wywalic katalizator i nie rozumie o co chodzi z ta sztangą ?
lukjar7 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 kat wtrysku - jak zrobic korekte ? przeplywomierz - czyscic ,zostawic ? turbo ? czyscic ? na wykonczeniu ? rozumiem ze mam wywalic katalizator i nie rozumie o co chodzi z ta sztangą ? 1.http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=142235&sid=6623aa89e4638e32d49ef00ff5252936 2.narazie zaczekaj 3. jeszcze tego nie wiemy 4. jesli jest to tak 5. sztangę turbo skróć o dwa obroty
przemik Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Bron Boze nie krec sztangą. Zmien filtr powietrza i wywal katalizator jak jest i powtorz logi dynamiczne. Mamy swoj temat o regulacji kąta wtrysku... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10913.0
lukjar7 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Bron Boze nie krec sztangą. Zmien filtr powietrza i wywal katalizator jak jest i powtorz logi dynamiczne. Mamy swoj temat o regulacji kąta wtrysku... http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,10913.0.html 1. no dobra 2. 3. a co tematu z tego forum to dlaczego mam "No input file specified. " ?
marecki88 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2011 rzeczywiscie link nie zaskoczyl a wiec podreguluje to wytne katalizator i sie zglosze , jeszcze takie pytanie mi sie nasunelo - poprostu go wyciac wstawic rurke, czy wywalic srodek z niego ?? jesli macie jakies uwagi,sugestie to chetnie ich wyslucham
lukjar7 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 rzeczywiscie link nie zaskoczyl a wiec podreguluje to wytne katalizator i sie zglosze , jeszcze takie pytanie mi sie nasunelo - poprostu go wyciac wstawic rurke, czy wywalic srodek z niego ?? jesli macie jakies uwagi,sugestie to chetnie ich wyslucham Jeżeli nie masz problemów z przeglądem to samą rurę, w przeciwnym wypadku rurka w kata, ja wybiłem kata ( zrobila się komora rozprężna, sam nie wiem czy to ma wpływ na drogę spalin).
przemik Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Link juz dziala.... kata po prostu wybij ze srodka....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się