lisek8585 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Witam, jaka powinna być prawidłowa temperatura rozgrzanego silnika w 1.9tdi?? U mnie wskazuje to co widać na zdjęciu. Czy jest ok??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 powinno być 90 termostat do wymiany jeśli nie ma wahań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 masakra - o tej porze roku niedogrzany samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek8585 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Nie ma wahań. Ile bym nie jechał zawsze wskazówka dochodzi do tego samego położenia. Kiedyś podłączałem VAGa i nic nie wskazywał na temat termostatu... Czy to 100% diagnoza??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo_9 2 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 ja wymieniłbym termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszsmietana 1 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 99% termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek8585 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 a w którym miejscu szukać termostatu?? Czy w grę wchodzi tylko wymiana czy również jego naprawa?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Kolego widziałeś kiedyś termostat? Je się poprostu wymienia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grand10 2 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 termostat :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japan 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 I najlepiej tylko na ori Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyco123 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 a w którym miejscu szukać termostatu?? Czy w grę wchodzi tylko wymiana czy również jego naprawa?? Kolego termostatu się nie naprawia, to jest część która się eksploatuję i podlega tylko i wyłącznie wymianie na nowy (w termostacie znajduję się taka sprężynka, która pod wpływem temperatury albo się rozciąga albo kurczy - a jak się zacina to już nic z nią nie zrobisz), należy wtedy kupić nowy termostat POLECAM firmy Vahler - są to dobre i w miarę tanie termostaty, ja zapłaciłem około 35zł Ja miałem dokładnie tak samo jak ty, tzn. temperatura dochodziła mi maksymalnie do 70 stopni, po wymianie termostatu jak ręką odjął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
addassko 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 dokładnie wymien termostat i problem zniknie powodzonka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 5 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 a ja mówię że czujnik płynu chłodzącego. miałem to samo co kolega i zmieniłem termostat nic nie przyniosło efektu dopiero wymiana czujnika temp. wody .... a termostat łatwo jest sprawdzić czy jest sprawny, beż wymontowywania. ale ja stawiam na czujnik i najlepiej z ASO koszt ok 100zł. a silnik masz na pewno dogrzany tylko złą temperaturę wskazuje być może że to właśnie termostat ja powiedziałem jak było w moim przypadku[br]Dopisany: 23-04-2011, 14:51:03_________________________________________________Prześledź ten wątek sobie http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4535.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyco123 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 a ja mówię że czujnik płynu chłodzącego. miałem to samo co kolega i zmieniłem termostat nic nie przyniosło efektu dopiero wymiana czujnika temp. wody .... a termostat łatwo jest sprawdzić czy jest sprawny, beż wymontowywania. ale ja stawiam na czujnik i najlepiej z ASO koszt ok 100zł. a silnik masz na pewno dogrzany tylko złą temperaturę wskazuje być może że to właśnie termostat ja powiedziałem jak było w moim przypadku Kolego czy termostat czy czujnik temperatury cieczy to się okaże dopiero po podłączeniu do kompa Jeżeli w programie serwisowym będzie pokazywało że silnik ma normalnie temperaturę 90 stopni a wskaźnik w samochodzie pokazuje np. 70 stopni to wtedy wiadomo na 100% że to wina termostatu (a raczej jego błędnego wskazania), co innego jeżeli i program serwisowy pokazuje też temperaturę 70 stopni, wtedy to metodą prób i błędów, ja osobiście stawiałbym na termostat, gdyż to najczęściej ulega uszkodzeniu, a co do czujnika to najlepiej sprawdzić miernikiem jakie wartości są na końcówkach - stykach czujnika (a dokładniej oporność oraz przewodzenie między pinami) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino87 5 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Tak jak mówisz tylko że zawsze pierwsze wrażenie to termostat więc wymieniłem a że było to samo dopiero pod vagem wyszło że wskazuje co innego a auto widzi co innego więc u mnie w tym przypadku okazał się winny czujnik. a termostat można powiedzieć przy okazji zmieniony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareckim 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 [b5 AHL ] Witam.Mam podobny problem tylko u mnie silnik bardzo szybko sie nagrzewa do temp. 90 st. Dokladnie to po przejechaniu 100-tu m. Czasami sie tak zdarza ze wskaznik pokazuje 70 st. wylacze i wlacze zaplon to wskaznik pokazuje juz 90 st. I teraz mam takie pytanie czy w takim wypadku uszkodzone moga byc termostat lub czujnik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probi101 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Ja obstawiam czujnik. Ale też tak miałem i okazało się że termostat też był do wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
erniorzegow 1 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Takie skoki to pewnie czujnik bo to nie możliwe żeby tak szybko zmieniał temperaturę termostat nawet profilaktycznie to nie zaszkodzi bo niedogrzany silnik to większe zużycie paliwa więc inwestycja szybo się zwraca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
comar_pl 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 sprawdz na klimatroniku jesli wskazuje tyle samo co blat to termostat, jesli inaczej to pewnie czujnik, tak bylo przynajmniej w B5. wymien oba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 15 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 sprawdz na klimatroniku ... W B6 tylko VAG. -- Pozdrawiam. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się