maciek0701 0 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 gdzie lekko sciemnione szybki? gdzie znaczek 1.9 tdi <srebrny> , gdzie kiera s4? no i zderzak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swir88 0 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Nie da rady niżej po Wrocławiu. Mój dojazd do pracy jest tragiczny, więc to jest optimum. Jeżdżąc na 18 czuję się jakbym jeździłbym wozem drabiniastym [br]Dopisany: 23 Maj 2011, 18:27_________________________________________________ET 35 To AIR montuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nelson 0 Opublikowano 4 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Nie da rady niżej po Wrocławiu. Mój dojazd do pracy jest tragiczny, więc to jest optimum. Jeżdżąc na 18 czuję się jakbym jeździłbym wozem drabiniastym [br]Dopisany: 23 Maj 2011, 18:27_________________________________________________ET 35 To AIR montuj Szukam sponsora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZIKITA 0 Opublikowano 20 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2012 Powiem tak nigdy nie lubiłem kombi ale to bym chciał mieć to mi się bardzo podoba kolor świetny koła pasują jeszcze szybki czarne i trochę niżej i git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadiush 1 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 ładnie ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nelson 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 W ostatnim czasie wymienione zostało wiele rzeczy, o których nie wspominałem z braku czasu. Co zostało zrobione: - osłony przegubów wewnętrznych LOBRO - wygłuszone drzwi przednie matami, dodatkowo nasmarowane zostały mechanizmy elektrycznych szyb - pomalowane zaciski na czerwień meksykańską + kompleksowa regeneracja tylnych zacisków - wymiana płynu hamulcowego na Motul RBF 660 temperatura wrzenia 325 C, normalny wrze przy 230 C - uszczelka pod kolektorem dolotowym Elring oraz nowe śruby do kolektora - uszczelka pod pokrywę zaworów - Olej Motul 8100 xcess oraz wszystkie filtry (kabinowy MANN, powietrza MANN, paliwa MANN) od dzika - płyn wspomagania FEBI - wymieniony płyn chłodniczy G12 - przednie zawieszenie Master Sport - trójnik płynu chłodniczego łączący blok silnika + pompę wody + chłodnicę oleju. - uszczelki na pompie paliwowej - wężyki przelewowe - zregenerowano felgi Porsche i pomalowano na kolor seledynowy (drugi raz zakochałem się w tym aucie:kox:) - wymienione opony na Vredstein Ultra Sessanta 225/40/18 - wysprzęglik sprzęgła ori CCCO oraz łapa docisku - zamontowano rozpórkę dolną by Labiel Z pewnością o wielu rzeczach zapomniałem, auto jest cały czas doinwestowywane, na montaż czeka tempomat, rozpórka górna i wiele innych gratów, które leżą w garażu. Auto smalcowane bardzo dobrymi jakościowo środkami uznanych firm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati_23 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 no ładnie zrób jakieś fotki w dzień bo jestem ciekawy jak się to prezenci w słońcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 W ostatnim czasie wymienione zostało wiele rzeczy, o których nie wspominałem z braku czasu.Co zostało zrobione: - osłony przegubów wewnętrznych LOBRO - wygłuszone drzwi przednie matami, dodatkowo nasmarowane zostały mechanizmy elektrycznych szyb - pomalowane zaciski na czerwień meksykańską + kompleksowa regeneracja tylnych zacisków - wymiana płynu hamulcowego na Motul RBF 660 temperatura wrzenia 325 C, normalny wrze przy 230 C - uszczelka pod kolektorem dolotowym Elring oraz nowe śruby do kolektora - uszczelka pod pokrywę zaworów - Olej Motul 8100 xcess oraz wszystkie filtry (kabinowy MANN, powietrza MANN, paliwa MANN) od dzika - płyn wspomagania FEBI - wymieniony płyn chłodniczy G12 - przednie zawieszenie Master Sport - trójnik płynu chłodniczego łączący blok silnika + pompę wody + chłodnicę oleju. - uszczelki na pompie paliwowej - wężyki przelewowe - zregenerowano felgi Porsche i pomalowano na kolor seledynowy (drugi raz zakochałem się w tym aucie:kox:) - wymienione opony na Vredstein Ultra Sessanta 225/40/18 - wysprzęglik sprzęgła ori CCCO oraz łapa docisku - zamontowano rozpórkę dolną by Labiel Z pewnością o wielu rzeczach zapomniałem, auto jest cały czas doinwestowywane, na montaż czeka tempomat, rozpórka górna i wiele innych gratów, które leżą w garażu. Auto smalcowane bardzo dobrymi jakościowo środkami uznanych firm. http://s23.postimg.org/6umnlmnrr/163497_480962991973787_875287847_n.jpg nie graja z niczym te fele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gracjan 1 Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2013 Damianie, coś ty k**wa zrobił z kołami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nelson 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2013 Damian zrobił oczojebnego smoke terrorist:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się