Grzegorz76 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Witam, dzisiaj na prędce zrobiłem kilka logów statycznych, najpierw przy ok 60C a potem po przejażdżce kilka km, ok 90C. Najpierw te na letnim silniku. A teraz zagrzany : [br]Dopisany: 26 Kwiecień 2011, 20:25_________________________________________________Nie zrobiłem 004stat na letnim ale zaraz po odpaleniu kąt wynosił ok 8BTDC Jak stoi turbina statycznie, nie za wysoko? Jak dawki paliwa i korekcje Proszę zwrócić uwagę na kąt 004, który na wolnych obrotach zaczyna wędrówkę i zatrzymuje się w okolicach 5BTDC. Jak to wygląda Panowie z Waszej perspektywy? Proszę o opinie i ewentualne porady. Turbo dynamicznie tłoczy prawidłowo. EGR jest zaślepiony bo kopciła jak głupia. Z góry Bóg zapłać...
leo... Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 na podstawie 000 - jest OK ... poczatek wtrysku lata na granicy ale trzyma normę - z EGR'em żeby to nie był strzał w stope (w przypadku AKN)
przemik Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zaloguj 004 Basic Settings na max nagrzanym motorze....
Grzegorz76 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Zaloguj 004 Basic Settings na max nagrzanym motorze.... Przy max zagrzanym jest 1BTDC, z tym, że ciężko jest zrobić odczyt, ponieważ chwilę po zatrzymaniu kąt zaczyna uciekać. na podstawie 000 - jest OK ... poczatek wtrysku lata na granicy ale trzyma normę - z EGR'em żeby to nie był strzał w stope (w przypadku AKN) Co masz na myśli odnośnie tego "strzału w stopę"?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się