Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Buczenie w silniku


esselte8

Rekomendowane odpowiedzi

Ja odkręciłem tylko rurkę z "harmonijką" i ściągnąłem osłonę rozrządu. Reszta poszła bez problemu. Śruby zostały w pokrywie (silnik BPW). Co do broka to ja znalazłem go po dłuższej obserwacji, nie widać go tak po uchyleniu pokrywy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze to wychodzi na to że to ja taka łamaga jestem.

Na zdjęciu zaznaczyłem co mi przeszkadza w zdjęciu pokrywy.

pokrywa_zaworow_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odkręceniu rurki od egr-a ten kołnierz troszkę blokuje pokrywę, nie zejdzie tak swobodnie, trzeba ją po prostu szarpnąć delikatnie do góry jednocześnie odciągając od kołnierza, jest z tworzywa, odrobinę się ugnie i prześliźnie po nim, zostanie tylko delikatny znak :wink:. Śruby można wyciągnąć całkiem bo mają takie kanałki, w których siedzi uszczelka ale nie ma to sensu, przed montażem musisz znowu wciskać je w uszczelkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc drodzy koledzy, Przerabialem już ten temat i przedstawie wam jak to u mnie wyglądało.

Też mam taki sam problem jak wy z tym buczeniem silnika, dokladnie takie same objawy. Z 3dni temu byłem w ASO, broki na miejscu (zaklepane), wałek rozrządu -Ok, wałek od pompowtryskiwaczy czy jak to tam tez ok. Mechanik powiedział ze jedynie jak cos to DPF. Temat był poruszany na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podpinam się pod temat ;) ile tych broków jest w BPW ? Bo ja widziałem jednego przy pasku rozrządu, jest więcej ich? Jeżeli ich nie ma to co ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz 2 wałki sterujące pd i oba posiadają na końcach broki czyli po 2 na wałek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz 2 wałki sterujące pd i oba posiadają na końcach broki czyli po 2 na wałek.

Hmm to ja widziałem tylko jeden brok od strony paska, od strony pompy nic nie widziałem, co może się stać w takim przypadku? Jeżeli tam tego nie ma ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obniżone jest ciśnienie oleju zamias olej cisnąć dalej magistralą to wywala otworami na bok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obniżone jest ciśnienie oleju zamias olej cisnąć dalej magistralą to wywala otworami na bok.

Można je kupić w serwisie? Pewnie etka pokaże co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można kupić ale całe wałki :decayed:

O cenę lepiej nie pytaj .....

Dorób broki z miękkiego alu, nagwintuj i wkręć śrubki , albo zaspawaj otwory po nich :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dorób broki z miękkiego alu, nagwintuj i wkręć śrubki , albo zaspawaj otwory po nich

Jakieś wymiary ktoś zna tych broków?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobną usterkę,    buczy i lekko trzęsie na wolnych.

Jestem po regeneracji pompy oleju  i  wymianie DPF

Będę sprawdzał te broki,  może większe ciśnienie oleju po regeneracji pompy  przyczyniło się że wypadły.   Choć nie wiem czy to możliwe.  Nie jestem mechanikiem.

Chyba że coś z tą pompą …. albo DPF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie 

 Ja  mam inne  pytanie odnosnie  tych  brokow   . Czy brak  jednej - lub wiecej zaslepek  m.innymi  od  strony  wakupompy moze  spowodowac  ,ze  cisnienie  oleju  bedzie  mniejsze co    spowoduje  ze  wakupompa  bedzie  slabiej smarowana(uszczelniona ) , co wiaze sie  ze zle  dzialajacym  serwo -twardy pedal  hamulca przy

malych obrotach silnmika

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wywalilem dpf, ale buczenie zostalo dalej.  Maskra z tym autem, najlepiej zepchnąć go chyba z hołdy. Trzeba szukać kolejnego mechanika, niech zajrzy pod pokrywe zaworów. Sprawdzi stan wałka, czy broki są na swoim miejscu. Przed zapchaniem dpf i regeneracja pompy auto jako tako chodzilo. Teraz jedzie sie jak tarpanem jakims.  Po malu trace checi i przykazji wszystkie pieniadze. Żyć sie odechciewa. Zachciało mi sie 2.0tdi. Ehhhh

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, julo23 napisał:

Ja wywalilem dpf, ale buczenie zostalo dalej.  Maskra z tym autem, najlepiej zepchnąć go chyba z hołdy. Trzeba szukać kolejnego mechanika, niech zajrzy pod pokrywe zaworów. Sprawdzi stan wałka, czy broki są na swoim miejscu. Przed zapchaniem dpf i regeneracja pompy auto jako tako chodzilo. Teraz jedzie sie jak tarpanem jakims.  Po malu trace checi i przykazji wszystkie pieniadze. Żyć sie odechciewa. Zachciało mi sie 2.0tdi. Ehhhh

Z tego co widzę to masz BRD, w 16V konstrukcja napędu zaworów jest inna niż w 8V i problem zużywających się wałków praktycznie nie występuje :decayed:

Może być problem z samymi popychaczami hydraulicznymi :hi:

Zastanawiam się dla czego od tego nie zacząłeś napraw , zanim DPF się zapchał .

A pompę ( oleju ?) regenerowałeś profilaktycznie czy dla tego że dawała słabe ciśnienie , a może był jakiś inny powód  ?

Edytowane przez piotrsob1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Profilaktycznie regenerowalem od razu po zakupie. Dpf zaczalem naprawiac bo auto buczalo i dziwnie chodzilo. Okazalo sie ze to raczej nie to. Zakrzalem tam pod pokrywę, broki na swoim miejscu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...