olovski Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 chopy tak dla pewnosci znalazlem na necie 2 turbawki obie z opisu wynika ze sa z AWXa obie z Passata po lifcie 130konnego ale roznice znaczne opcja 1 opcja 2 skad te roznice wie ktos i moze mnie uswiadomic ktora opcja pasi do mojego ATJa?? dzieki wielkie
burus2 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 ta pierwsza ma już chyba przejściówke na wąż bez złączki może jeździła już w czymś oprucz passata,moge sie mylić, a czemu gruszka podciśnienia w inną strone to niewiem, jak dlamnie to ta druga ok wyglądem taka jak u siebie montowałem
olovski Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 cos mi sie obilo o uszy ze czesc zimna mozna dowoli konfigurowac tak zeby sie zmiescila przejsciowka to pikus mam swoja to akurat wiem gorzej z ta grucha i zimna strona
burus2 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 w pierwszej kombinowane a druga wygląda tak jak powinna jak masz przejściówke to brał bym drugą jeśli pewny jesteś stanu że ok, ale może jakieś spece sie wypowiedzą w tym temacie
olovski Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 no tak wlasnie sie sklaniam do tej pierwszej mam wykres na 160KM na emailu drugiej stan bede znal jutro
Kowi87 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 W czym ta druga siedziała bo napewno nie w pasacie czy A4, jakaś przekombinowana :gwizdanie:
olovski Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 W czym ta druga siedziała bo napewno nie w pasacie czy A4, jakaś przekombinowana :gwizdanie: znaczy co z nia nie teges? kolo pisze tak "Witam Mam do sprzedania sprawną turbosprężarkę do VW Passata B5FL 1.9 TDI 130KM"
Kowi87 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 W czym ta druga siedziała bo napewno nie w pasacie czy A4, jakaś przekombinowana :gwizdanie: znaczy co z nia nie teges? kolo pisze tak "Witam Mam do sprzedania sprawną turbosprężarkę do VW Passata B5FL 1.9 TDI 130KM" odwrotnie złozona :gwizdanie: nawet niewiem czy by tak weszła ja bym bardziej zaintersował sie ta drugą, przynajmniej wygląda tak jak ja w fabryce monotowano w passku czy w A4 :gwizdanie:
olovski Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 odwrotnie złozona :gwizdanie Kowi o ktorej piszemy opcja 1 czy 2 ze zle zlozona i przekombinowana mi sie wydaje z tego co widze na allegro ze bardziej opcja 2 jest zblizona do ori opcja 1 jakos tak smiesnie skrecona
Kowi87 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 odwrotnie złozona :gwizdanie Kowi o ktorej piszemy opcja 1 czy 2 ze zle zlozona i przekombinowana mi sie wydaje z tego co widze na allegro ze bardziej opcja 2 jest zblizona do ori opcja 1 jakos tak smiesnie skrecona noi dobrze Ci sie wydaje, jak juz chcesz koniecznie AWX to bierz z drugiej aukcji
olovski Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 oki dzieki za info a powiedz mi moze sie orientujesz faktycznie da sie te czesc zimna przykrecic w dowolnym polozeniu?? tak mi kolo pisal odnosnie opcji 1 "A jak se zimna strone ustawisz tak masz I MI tak to mechanik zrobil Bo u mnie dolot jest z rury kwasowej W 1z musiales bardziej do kupy przestawic aby pasilo A w awx jest Po przeciwleglych stonach ustawiona"
Jarol Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 oki dzieki za info a powiedz mi moze sie orientujesz faktycznie da sie te czesc zimna przykrecic w dowolnym polozeniu?? tak mi kolo pisal odnosnie opcji 1 "A jak se zimna strone ustawisz tak masz I MI tak to mechanik zrobil Bo u mnie dolot jest z rury kwasowej W 1z musiales bardziej do kupy przestawic aby pasilo A w awx jest Po przeciwleglych stonach ustawiona" Część zimną da się odwrócić jak chcesz, wystarczy odkręcić sruby od muszli i można zmienic jej położenie w dowolnym kierunku.
olovski Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2011 jakie oznaczenia powinna miec taka turbina z AWXa chlopak podeslal mi takie dane GARRETT 8 M53.46, AR61, 61927 to ta z opcji 2 nie chce zapodac jakies chnszczyzny hehe
olovski Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 30 Kwietnia 2011 038 145 702 G jak dobrze pamietam Kowi ten numer czesci bedzie na turbinie nabity?? czy moze byc tak ze go nie ma[br]Dopisany: 30 Kwiecień 2011, 22:21_________________________________________________chlop pisze ze ma luzy na boki to wzdluzny czy poprzeczny nie duze ale ma jaka jest tolerancja wiadomo ze najlepiej zeby go nie bylo hehe ale jak juz jest tak co bym nie musial jej do regeneracji dawac, bo mi sie to minie z celem tak to kupie po regeneracji
vauxhall95 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 ja tez mam delikatny w awx turbo i oK.Normalka
olovski Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Opublikowano 1 Maja 2011 no tak ale ty wiesz jaki on jest a ja bede musial pojechac i zobczyc jak wyglada hehe rozny jest ten delikatny luz dla roznych osob
vauxhall95 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 ja na cieplym silniku mam wiekszy luz okolo 1-2mm,na zimnym prawie nic
olovski Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Opublikowano 1 Maja 2011 kolo mowi ze ma w okolicy Bierunia jakis zaklad co zajmuje sie turbinami ma podjechac i ja sprawdzic w jakim jest stanie sie okaze ale dobrze bylo by przy tym byc w sumie blisko ma tylko do Imielina i Turbotechnika zna ktos ten zaklad http://www.turbotechnika.eu/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się