marko367 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 mam nadzieję że dobrze zrobiłem statyczne : http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_44779.html http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_44776.html dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_44778.html basic : http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_44775.html[/url] http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_44777.html http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_44774.html poza tym cały czas wyskakuje mi błąd 16486- Mass Air Flow Sensor (G70):Signal too Low P0102 -35-10-----Intermittent
marko367 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Opublikowano 3 Maja 2011 niedawno kupiona nowa przepływka nie ori czyli kupa a czy te logi są dobrze zrobione i czy coś pokazują bo to są moje pierwsze logi jakie zrobiłem
Dev Opublikowano 3 Maja 2011 Opublikowano 3 Maja 2011 logi zrobione poprawnie sprawdz czy jest dobrze osadzona wtyczka na przepływce
marko367 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 wtyczka jest ok ostatnio sprawdzałem jutro zamontuję swoją starą przepływkę i sprawdzę efekt ja wiem że to nie jest 1.8 Turbo ale jak na 1.8 125 k. idzie jak muł zero przyśpieszenia i nic się nie garnie [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 19:36_________________________________________________Dziś wymieniłem na starą przepływkę i nic się nie zmieniło tylko nie miałem możliwości podłączenia vaga żeby sprawdzić błędy ale za to z ciekawości rozkręciłem też tą część zaznaczoną dużym kołem http://screenshooter.net/6406996/ciscsxp i się okazało że jest uszkodzona ta część nr.2 (suwak obrotowy) i moje pytanie czy to może mieć wpływ co do braku mocy i wysokiego spalania [br]Dopisany: 04 Maj 2011, 19:55_________________________________________________po wymianie przepływki błędów brak i jeszcze wymieniłem tą część plastikową w kolektorze ale poprawa mała ale niewielka lepiej silnik pracuje mocy nie przybyło ;([br]Dopisany: 05 Maj 2011, 22:27_________________________________________________Witam. rozkręciłem cały dolot kolektor był do wymiany gniazdo suwaka obrotowego był wyrobiony do tego eżektor był uszkodzony wymieniłem i przepustnica wyczyszczona na cacy potencjometr spryskany kontaktem do potencjometrów po skręceniu całości jest dużo lepiej ale to jeszcze nie to błędów brak przy okazji zrobiłem logi statyczne : http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_47022.html http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_47023.html http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_47024.html basic : http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_47026.html http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_47025.html http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_47027.html może logi coś pokażą .Pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się