Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Pytanie związane z sondą lambdą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zrób logi z pracy sondy i wrzuc tutaj

Opublikowano

mam nadzieję że dobrze zrobiłem :naughty: statyczne : http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_44779.html

http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_44776.html

dynamiczne: http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_44778.html

basic : http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_44775.html[/url]

http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_44777.html

http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_44774.html

poza tym cały czas wyskakuje mi błąd 16486- Mass Air Flow Sensor (G70):Signal too Low

P0102 -35-10-----Intermittent

Opublikowano

to nie sonda tylko przepływka jest jebni...eta

Opublikowano

niedawno kupiona nowa przepływka nie ori czyli kupa a czy te logi są dobrze zrobione i czy coś pokazują bo to są moje pierwsze logi jakie zrobiłem :naughty:

Opublikowano

logi zrobione poprawnie

sprawdz czy jest dobrze osadzona wtyczka na przepływce

Opublikowano

wtyczka jest ok ostatnio sprawdzałem jutro zamontuję swoją starą przepływkę i sprawdzę efekt ja wiem że to nie jest 1.8 Turbo ale jak na 1.8 125 k. idzie jak muł zero przyśpieszenia i nic się nie garnie [br]Dopisany: 03 Maj 2011, 19:36_________________________________________________Dziś wymieniłem na starą przepływkę i nic się nie zmieniło tylko nie miałem możliwości podłączenia vaga żeby sprawdzić błędy ale za to z ciekawości rozkręciłem też tą część zaznaczoną dużym kołem http://screenshooter.net/6406996/ciscsxp i się okazało że jest uszkodzona ta część nr.2 (suwak obrotowy) i moje pytanie czy to może mieć wpływ co do braku mocy i wysokiego spalania :mysli:[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 19:55_________________________________________________po wymianie przepływki błędów brak i jeszcze wymieniłem tą część plastikową w kolektorze ale poprawa mała ale niewielka lepiej silnik pracuje mocy nie przybyło ;([br]Dopisany: 05 Maj 2011, 22:27_________________________________________________Witam. rozkręciłem cały dolot kolektor był do wymiany gniazdo suwaka obrotowego był wyrobiony do tego eżektor był uszkodzony wymieniłem i przepustnica wyczyszczona na cacy potencjometr spryskany kontaktem do potencjometrów po skręceniu całości jest dużo lepiej ale to jeszcze nie to błędów brak przy okazji zrobiłem logi statyczne : http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_47022.html

http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_47023.html

http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_47024.html

basic : http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_47026.html

http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_47025.html

http://vaglog.rtnet.pl/warka00001_47027.html

może logi coś pokażą .Pzdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...