Skocz do zawartości
IGNOROWANY

FIS do A4 od A6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym wrzucić lczniki razem z FIS-em do swojego autka - mam Audi A4 Avant 2,5TDI AFB.

Rozumię, że zmiana na zegary z FIS-em jest możliwa, ale czy gra jest warta świeczki? Chodzi mi o to, czy samo założenie nie jest problemowe?

Była mowa (na AKP) o kodzie PIN - skąd to i do czego - czy jeśli włożę licznik od innego autka to będzie kicha?

Czy trzeba coś przerabiać w instalacji, nie daj Boże coś lutować?

Jesi chodzi o same zegary to najlepiej aby były też od Diesla - obrotomierz i prędkościomierz będa wtedy idealne.

Manetki - też trzeba było by wymienić - są one jakoś zakłądane i podpinane na kostkę, czy trzeba łączyć jakieś kable i zdejmować całą kierowicę?

I czy każda manetka z A4 będzie pasować?

Opublikowano

Elm0, duzych problemow z montazem podobno nei ma.

PIN jest potrzebny bo w Twoim roczniku imo jest juz w zegarach wiec bys musial przeprogramowac IMO.

Musisz podprowadzic sygnaly dla temp. oleju i ladowania oraz dla samego FIS-a.

Z manetkami to najmniejszy problem bo podlanczas w miejsce starej, a reszte kablekow pod licznik. Kiere chyba trzeba demontowac. Manetki juz powinny pasic nawet od A6.

Opublikowano

Pikuś, czy PIN dostanę od sprzedającego? :P

Jeśli chodzi o przeprogramowanie IMO - czy dam radę zrobić to sam przy pomocy VAG-a?

Jeśli chodzi o przeprowadzenie sygnału dla oleju i ładowania - skąd do kąd oraz jak - mówię jak na spowiedzi - jestem zielony, ale szybko sie uczę :)

Odnośnie manetek - Roger!

Opublikowano
Pikuś, czy PIN dostanę od sprzedającego?

Niby powinienes dostac razem z kluczykami, jesli nie dostales to watpie aby mial. Chyba, ze zostawil sobie zeby Ci skroic bryke. :twisted:

Jeśli chodzi o przeprogramowanie IMO - czy dam radę zrobić to sam przy pomocy VAG-a?

Sadze, ze powinnienes dac rade, jesli bedziesz wiedzial jak i co.

Jeśli chodzi o przeprowadzenie sygnału dla oleju i ładowania - skąd do kąd oraz jak

Sygnal bierze sie albo z czujnikow albo z samego kompa sterujacego.

Ogolnie to proponuje dobrze przeszukac forum AKP, nawet ostatnio ktos sie pytal o te sprawy.

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

byłem napalony na zmianę licznika na ten z FISem, zakupiłem już go nawet ale narazie leży w szafie. Jakoś straciłem zapał, poza tym mam trudności ze znalezieniem manetki... . W zasadzie nie wiem czy opłaca się wymieniać liczniki... .

Pozdrawiam

Opublikowano

I jak ruszył ktoś ten temat,może ktos wymieniał w A4 tdi 97 zwykłe zegary na te z fis-em?

I przedstwi fotorelacie z prac lub chociaż opis co i jak i co bedzie potrzebne.

Pozdro

Opublikowano
I jak ruszył ktoś ten temat,może ktos wymieniał w A4 tdi 97 zwykłe zegary na te z fis-em?

I przedstwi fotorelacie z prac lub chociaż opis co i jak i co bedzie potrzebne.

Stecik ostatnio wymieniał za jakieś grosze - wymieniał albo wstawił fis

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano
I jak ruszył ktoś ten temat,może ktos wymieniał w A4 tdi 97 zwykłe zegary na te z fis-em?

I przedstwi fotorelacie z prac lub chociaż opis co i jak i co bedzie potrzebne.

Stecik ostatnio wymieniał za jakieś grosze - wymieniał albo wstawił fis

ooo przydałoby się jakieś info bo licznik cały czas marnuje się w szafie.

Opublikowano

Witam Panowie,

na poczatek z tego co pamietam połowiczny Fis różni sie tym ze nie ma spalania ani ilosci benzynki w baku czasu jazdy itp. Połowiczny ma tem. zewnętrzną oraz sprawdza czy masz zarówke spaloną , otwarte drzwi .....jesli juz sie bawic w przerabianie to na pełny FIS ale..........

W swojej starej 4-ce ( 1,9 TDI koniec 97 roku) przerabiałem ten temat, z manetką nie było probelmów bo manetki są takei same jak od starej A6-stki , na allegro mozna kupic ja ostatnio sprzedałem takie bo z mojej instalacji nic nie wyszło a zaraz powiem dlaczego ( koszt manetki 100 zł)

Schematy do kostek co i jak trzeba poprzepinac mam wiec jak cos mode podesłać ale niajpier trzeba znalesc zegary z A4 a nie z A6 bo potem spalanie i ilosc banezynki pokazuje odwrotnie niz jest w rzeczywistosci(choc słyszałem że po 98 roku nie ma juz róznicy). Kod immo powinien byc przy zegarach, ja w sumie kupiłem 6 zegarów i dałem sobie spokój......bo albo kod immo nie chciał sie zakodowac w kluczyk albo zegary były od A6-stki . Jest najwiekszy problem z czujnikiem oleju bo bedzie trzeba taki zdobyć i wsadzic w miske olejową bo inaczej bedzie napierdzielał cały czas a nie za bardzo jest jak go wyłaczyc.......miałem goscia który w swojej B4 ce miał FIS-a z A4-ki i mu działało wiec poprosiłem o zabawe z moja no i kiszka wyszła.....może ktoś zrobił i jest ok ale powiem na własnym doświadczeniu ze to nie takie łatwe nawet ASO bawiło sie w to i .......rady nie dali.

Pisał ostatnio do mnie gosc ze udało mu sie coś tam zrobić z Fisem ale mówi ze cały czas świeci mu sie kontrolka na fisie czujnika oleju .....

Miałem założone jak i z całym fisem tak i z połowicznym...wiecie bajer białe podświetlenie itd ale cóż z tego skoro wszystko działało przez 2 godziny a po tym jak pojechałem na pifko wracam do auta no i lipton immo właczone i nie odpale fury .....

Tyle moge sie wypowiedzieć z tego co pamietam.....

Opublikowano

A więc ja aktualnie przerabiam ten temat.

mialem 1/2 fis a wcisnąłem pełem FIS od A6 z 2003r bo ten ma ori srebrne ringii a od A4 nie miał, tez mam taki, wogóle mam teraz ok szejściu zegarów - do opchnięcia:

temp. oleju i ładowanie działa mi bez żednych przeróbek!

paliwo pokazuje odwrotnie bo szafa jest od A6, mam z tym mały problem ale już niebawem bedzie ok.

świeci mi się choinka na liczniku bo nie miałem AC, musze poprowadziś sygnały (modół kontroli świateł, poziom płynu) ale zastanawiam się czy wszystkie warto?

musze właśnie zdobyć rozpiske pinów do tego licznika, chcę podłączyć radio do licznika aby pokazywał aktualne stacje a radio dostawało sygnał CAN i wtedy wyrzucę emulator.

zostanie pociągnąć sygnał spalania ale to później bo jeszczę nie założyłem manetek od kompa.

zdjęcia przed i po ..b4b795c82af2b156m.jpgbbfb87d7ac2db821m.jpg

pozdrawiam i służę pomocą ale chyba więcej jeszcze sam jej potrzebuje :razz:

[ Dodano: 30-11-2006, 22:59 ]

Elm0 napisał/a:

Pikuś, czy PIN dostanę od sprzedającego?

Niby powinienes dostac razem z kluczykami, jesli nie dostales to watpie aby mial. Chyba, ze zostawil sobie zeby Ci skroic bryke.

Chodziło mu raczej o sprzedającego ale licznik więc kluczyków w komplecie nie bedzie :wink:

Opublikowano

CILEK zgadza sie tylko ze pamietaj że ty masz auto po lifcie a mowa była o audicy przed liftem a to jest zasadnicza róznica i sie zgodze ze wszystko działa a co do stanu paliwa no już zgłupiałem kazdy gada i robi coś innego a i tak lipton jest.Zreszta mnie to juz nie tyczy fis juz mam w B6 ;-) wypowiedziałem sie tylko co ja "przezyłem" heh

Opublikowano

I co Panowie ? zakończył ktoś temat zegarów z FISem?

Pytam bo interesuje mnie ten temat, kluczyk zakończony, trza zająć się czymś innym .....

jeżeli wiecie coś więcej - proszę o wiadomości :a4fan:

moje auto 1,9 TDI_110_1996, a zegary mam takie

100_4441.jpg

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano

przez pewien czas byłem na to napalony, nawet licznik z Fisem już parę miesięcy leży w szafie i dochodzę do wniosku, że za dużo chyba zachodu z tym wszystkim. Nie znalazłem nikogo kompetentnego, który potrafiłby to zrobić.

Opublikowano

Kaziu_Wichura, a za jakim zegarkiem mam się rozglądać, który by pasował ?

jakiś numer, fotka czy opis, tak na przyszłość :) ......

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano
Kaziu_Wichura, a za jakim zegarkiem mam się rozglądać, który by pasował ?

jakiś numer, fotka czy opis, tak na przyszłość :) ......

zaraz coś poszukam ci w Etce

[ Dodano: 07-01-2007, 23:56 ]

8D0 919 033 NX - skala do 220 km/h

Chyba to te będą pasiły.

Opublikowano
Kaziu_Wichura, a za jakim zegarkiem mam się rozglądać, który by pasował ?

Pasują wszystkie od A4 ale jak chcesz już naj to raczej A6 z końca seri ok 2003 chyba 4B0 920 933 z różnymi literkami na końcu to były te najbardziej wypasne.. ale w tych z A6 będziesz miał problem z wskaznikiem paliwa.

[ Dodano: 08-01-2007, 00:55 ]

8D0 919 033 NX - skala do 220 km/h

Te pasują bez żadnych przeróbek! Więc żadne to wyzwanie :diabel2:

Tyle tylko że mają jeszcze zegarek analogowy, moim zdaniem to takie półśrodki..

Gość Kaziu_Wichura
Opublikowano
Te pasują bez żadnych przeróbek! Więc żadne to wyzwanie

rozwiń kolego proszę tą kwestię. Leży mi licznik w szafie daltego, że myślałem, że będzie trochę roboty z tym. Podkreślę, że licznik mam z 98 roku a auto z '95. Po prostu wpinam i jest git ?

Opublikowano
Te pasują bez żadnych przeróbek! Więc żadne to wyzwanie

rozwiń kolego proszę tą kwestię. Leży mi licznik w szafie daltego, że myślałem, że będzie trochę roboty z tym. Podkreślę, że licznik mam z 98 roku a auto z '95. Po prostu wpinam i jest git ?

Ciekawa teoria.

W starych zegarach są złącza 26-pin x 2, 20-pin i 4-pin.

A w nowych 32-pin x 2, 20-pin.

@Cilek

Jak to podłączysz bez problemu?

Opublikowano
W starych zegarach są złącza 26-pin x 2, 20-pin i 4-pin.

A w nowych 32-pin x 2, 20-pin.

@Cilek

Jak to podłączysz bez problemu?

Sorki macie rację, poleciałem z rozpędu, poprostu zapomniałem że jeszcze wcześniej były kostki 26pin, a to dlatego że ja mam jazdę z tymi od A6 z 2003 to wydawało mi się że reszta to pikuś, przyznaje się nie przemyślałem tego..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...