Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wymiana turbiny z AFN na turbo od AWX


Maniusiek28

Rekomendowane odpowiedzi

Pytam bo tutaj u mnie trzeba zglaszac modyfikacje silnika do firmy ubezpieczeniowej a wtedy jest zwyzka w skladce. Tak wiec najlepiej zrobic to w Polsce ale tam sie niewybieram autem bo 40 godz. jazdy. A czip chodzi mi po glowie od dawna. Z reszta tutaj niewiem czy sobie poradza po to sa partacze i tyle. :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualne jeszcze z tą turbinka nową??? Może ktoś polecić sprawdzone źródło turbinek od AWX'a?? bym był wdzięczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualne jeszcze z tą turbinka nową??? Może ktoś polecić sprawdzone źródło turbinek od AWX'a?? bym był wdzięczny :)

allegro nie polecam, chyba ze któryś z kolegów ma sprawdzonego allegrowicza :mysli: Zapukaj do któregoś z forumowych tunerów. Często maja takie używki w zaje stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty skalarx masz nówke czy używke bądź regenerowaną? Opłaca sie brać regenerowana bo jakieś mam mieszane uczucia do tej regeneracji :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opłaca sie brać regenerowana bo jakieś mam mieszane uczucia do tej regeneracji :kwasny:

jak ze sprawdzonego zrodla to mozna zaryzykowac ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky a znasz takie żródło?? :) Napisałem maila do Karambola z Allegro z pytaniem czy ma nówki ale nie odzywa sie narazie a na aukcji ma własnie regenerowaną :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spanky a znasz takie żródło?? :)

nie .. jestem zwolennikiem nowych suszarek ... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty skalarx masz nówke czy używke bądź regenerowaną? Opłaca sie brać regenerowana bo jakieś mam mieszane uczucia do tej regeneracji :kwasny:

W życiu bym nie kupił regenerowanej. Ja kupiłem używanego AWX od Rogala. Rozsądek mi mówił, że akurat On wiedział co sprzedaje :polew: Zresztą niebawem sam będzie to wszystko zestrajał :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra dobra ale my tu gadu gadu

ale nie ma odpowiedzi na najważniejsze pytanie czego mżna sie spodziewać po wymianie szuszarki i zmiania softu ??

145-150km/300-325Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe turba AWX po 1200 zł ma użytkownik Neck99 z forum OCP gg 629024. :naughty:

Telefonu nie podam publicznie, wybaczcie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takich turbosprężarek za 1200zl już bardzo dużo sie rozsypalo, one ledwo wytrzymują seryjne doładowanie 1,35bara. Lepiej już kupić używaną produkowaną jeszcze we Włoszech ze sprawdzonego źródła niż taką nową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takich turbosprężarek za 1200zl już bardzo dużo sie rozsypalo, one ledwo wytrzymują seryjne doładowanie 1,35bara. Lepiej już kupić używaną produkowaną jeszcze we Włoszech ze sprawdzonego źródła niż taką nową.

Szczególnie, że na tą nową masz roczną pisemną gwarancję....

Twój wybór ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

145-150km/300-325Nm

taki wynik można osiągnąć bez wydawania 1,5k zł

więć czy jest sens :mysli:

jak by Ci to powiedziec ... to sa wartosci maksymalne ... a to nie jest najwazniejsze w dizlu ... liczy sie przebieg krzywych momentu i mocy ... i wlasnie dla ladnego przebiegu warto to zrobic ...

co by byc bardziej konkretnym i przedstawic to w liczbach :

przy ~4000 rpm seryjne turbulum [AFN/AVG] wedlug mapy pompuje 950 mbar natomiast po wymianie turbulum [na AWX] i korekcie softu pompuje przy tych samych obrotach 1350 mbar ... [chyba nie musze pisac co to oznacza :naughty:]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

co by byc bardziej konkretnym i przedstawic to w liczbach :

przy ~4000 rpm seryjne turbulum [AFN/AVG] wedlug mapy pompuje 950 mbar natomiast po wymianie turbulum [na AWX] i korekcie softu pompuje przy tych samych obrotach 1350 mbar ... [chyba nie musze pisac co to oznacza :naughty:]

Spanky nie powinno być 1950mb/2350mb (ciśnienie bezwzględne) albo 950mb/1350mb (ndciśnienie)? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

co by byc bardziej konkretnym i przedstawic to w liczbach :

przy ~4000 rpm seryjne turbulum [AFN/AVG] wedlug mapy pompuje 950 mbar natomiast po wymianie turbulum [na AWX] i korekcie softu pompuje przy tych samych obrotach 1350 mbar ... [chyba nie musze pisac co to oznacza :naughty:]

Spanky nie powinno być 1950mb/2350mb (ciśnienie bezwzględne) albo 950mb/1350mb (ndciśnienie)? ;)

a jak jest ? :mysli::wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

145-150km/300-325Nm

taki wynik można osiągnąć bez wydawania 1,5k zł

więć czy jest sens :mysli:

jak by Ci to powiedziec ... to sa wartosci maksymalne ... a to nie jest najwazniejsze w dizlu ... liczy sie przebieg krzywych momentu i mocy ... i wlasnie dla ladnego przebiegu warto to zrobic ...

co by byc bardziej konkretnym i przedstawic to w liczbach :

przy ~4000 rpm seryjne turbulum [AFN/AVG] wedlug mapy pompuje 950 mbar natomiast po wymianie turbulum [na AWX] i korekcie softu pompuje przy tych samych obrotach 1350 mbar ... [chyba nie musze pisac co to oznacza :naughty:]

wszystko jasne nie mam więcej pytań :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...