Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Mój Avant


GP-T1000

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

Oto moje Audi, kupiłem w październiku zeszłęgo roku w Niemczech. Galeria poglądowa

Audi A4 Avant 2004 1,9TDI 130km 6b 144tyś km

b537f13405a97b6a.jpg

d0088433233d2474.jpg

eb32cf427bd57dc8.jpg

daa743b2bbcde306.jpg

682587cf2f6eecca.jpg

Autem jeździ się całkiem przyjemnie, oszczędnie, ale jednak chciałbym wrócić do benzyny no i do poprzedniej marki czyli BMW. Póki co śmigam Audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi na pewno ma duży plus za blachę i tu BMW nie ma co się równać. BMW tylni napęd, silniki R6 malina, lepiej wyposażone no i moje zboczenie do BMW, fakt że zawsze za BMW było Audi ale denerwuje mnie jeszcze to że jade do serwisu VW wymienić taki sam element jak w VW i tyle samo czasu to pochlania ale muszę zapłacić więcej bo to Audi już o Skodzie nie wspomnę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

d0088433233d2474.jpg

bardzo ładne Audi , ale ten biały nissan GT-r na drugim planie też robi robote :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było kupić barziej wypasioną wersje. A nie podstawę :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem które BMW Ci przypadło do gustu, ale A4 porównywać do e46 nie ma co... :) B6/7 wygrywa.

Gdybyś wybrał quattro i założył RNS-E i miał silniczek 2.5TDI to na pewno byś mniej narzekał :decayed:

Ale fakt, BMW też ma fajne zalety:

- silniki szczególnie 2.5 bmw :) brzmi i pracuje fajniej niż audikowskie 2.5 (innych nie miałem okazji porównać osobiście)

- napęd na tył? Tak lepszy... ale tylko od ośki. Quattro przyjemniejsze :)

- prowadzenie, jeśli chodzi o serie 3 bmw, to audi ma kolosalną różnice. BMW radzi uczyciem ciasnoty i wąskości. W A4 widać, że auto będzie się pewnie trzymać drogi :)

ale jeśli chodzi o 5tki :) to tam na pewno będzie lepiej.

- wyposażenie mają lepsze? no nie wiem... ile ludzi tyle aut i różnych konfiguracji :D pewnie chodzi Ci o to, że mniej golasów jest wśród BMW? bo je rzadziej wybierają firmy na auta flotowe niż Audi.

Wstaw RNS-E i chipa :) to polubisz bardziej swoje autko. Zawieszenie 1BE też by pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było kupić barziej wypasioną wersje. A nie podstawę :kox:

Z tego co patrzyłem na rynku niemieckim to moja wersja trochę odbiega od "podstawy"

Nie wiem które BMW Ci przypadło do gustu, ale A4 porównywać do e46 nie ma co... :) B6/7 wygrywa.

Gdybyś wybrał quattro i założył RNS-E i miał silniczek 2.5TDI to na pewno byś mniej narzekał :decayed:

Ale fakt, BMW też ma fajne zalety:

- silniki szczególnie 2.5 bmw :) brzmi i pracuje fajniej niż audikowskie 2.5 (innych nie miałem okazji porównać osobiście)

- napęd na tył? Tak lepszy... ale tylko od ośki. Quattro przyjemniejsze :)

- prowadzenie, jeśli chodzi o serie 3 bmw, to audi ma kolosalną różnice. BMW radzi uczyciem ciasnoty i wąskości. W A4 widać, że auto będzie się pewnie trzymać drogi :)

ale jeśli chodzi o 5tki :) to tam na pewno będzie lepiej.

- wyposażenie mają lepsze? no nie wiem... ile ludzi tyle aut i różnych konfiguracji :D pewnie chodzi Ci o to, że mniej golasów jest wśród BMW? bo je rzadziej wybierają firmy na auta flotowe niż Audi.

Wstaw RNS-E i chipa :) to polubisz bardziej swoje autko. Zawieszenie 1BE też by pomogło.

E46 wyszło wcześniej od B6 więc już rocznikowo przegrywa, choć dla mnie w E46 gorsza jest tylko klima jednostrefowa choć ma coś czego nie ma w żadnym audi regulacje temp. nawiewu środkowego :)

Z tego co się naczytałem to 2,5 TDI z VAG jest bardzo awaryjny, no i o tym że kupiłem 1,9 TDI a nie BMW przesądziła akcyza :/ tak by było BMW E39 530i

Prowadzenie E46 vs B6 wygrywa E46 wg. mnie choć audi też dobrze się prowadzi ale jest bardziej miękkie.

Żeby wsadzić RNS-E trzeba także nowy panel klimy? Ile by mnie kosztowała taka przeróbka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmień zawiechę na 1be lub 1bv i wtedy nie będzie już tak miękko bo masz chyba zwykłe 1ba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem przed audi E46 328i i lepiej mnie się jeździ Audi lżej chodzi wspomaganie i ogólnie lekko . Ale jeśli chodzi o prowadzenie trakcji w zakręty BMW jest lepsze..

Tylko nie ma co porównywać benzyny do diesla..

Auto Ładne i kolor bardzo ładny :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem przed audi E46 328i i lepiej mnie się jeździ Audi lżej chodzi wspomaganie i ogólnie lekko . Ale jeśli chodzi o prowadzenie trakcji w zakręty BMW jest lepsze..

Tylko nie ma co porównywać benzyny do diesla..

Auto Ładne i kolor bardzo ładny :good:

bo masz oske , jak byś miał Quattro to inaczej byś gadał

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

J Audi lżej chodzi wspomaganie i ogólnie lekko . Ale jeśli chodzi o prowadzenie trakcji w zakręty BMW jest lepsze..

W każdym BMW wspomaganie chodzi dość ciężko, nawet w najnowszych modelach. Jest to po to by lepiej czuć auto i właśnie dzięki temu lepiej się jeździ w zakrętach bo auto lepiej czujesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem E39 525i i tam wspomaganie chodziło lekko ale za to w 540 już ciężko.. Quattro nie jeździłem to nie mam porównania..

Jak dla mnie najwygodniejsze auto to jest Mercedes E i S i pod względem prowadzenia i wygody w środku.

Każde auto ma swój urok :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie gadajcie E46 spoko furka :good: sam chciałem kupić ale po FL - a to już więkzy fundusz no i natknąłem się na A4 :cool1:

Fajne auto + za czujniki cofania i pomalowane dokładki w kolor.

PS. Jak sprawdzić jaką się ma zawiechę (oznaczenie) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajne auto + za czujniki cofania i pomalowane dokładki w kolor.

Czujniki hehe, jeden nie działa i cała instalacja w dupe, a nowy ponad 300 zł plus malowanie 500 :) chyba że by malowali coś innego w tym kolorze. Używanego szukam w kolorze i znaleźć nie mogę :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi do sprzedania jakby ktos chcial. Cena wywolawcza 38500zl oczywiscie do negocjacji. To co widac na zdjeciach plus zimowki na stalowych felgach. 180tys na obecna chwile. Auto caly czas jezdzi w Niemczech na trasach minimum 150km. Do obejzenia na poczatku listopada w Zabrzu, na codzien w Karlsruhe w weekendy w Mainz.[br]Dopisany: 22 Październik 2011, 20:35_________________________________________________AUTO SPRZEDANE! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...