Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Co może być przyczyną nie przekaraczania 4000 obr?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sprawdź jeszcze VAG-iem Czy potencjometr od gazu jest ok ( czy po naciśnieciu w podłogę dochodzi do wartosci 255) jeżeli dochodzi to wg mnie coś jednak może być z rozrządem bo fakt że początek wtrysku jest ok nie znaczy że jest zachowana odpowiednia synchronizacja wałka rozrządu z wałem korbowym....

Opublikowano

a po kiego czorta rozpinac rozrząd w starym klekocie... :cool1: lepiej zdemontowac altrnator i pompe wspomy odkręcić podstawe i wyjąc cała pompę bez rozpinania rozrządu. bo akurat u ciebie jest ta pompa tzw łezka.

skoro jestes pewny 1000% ze rozrząd ok to moim zdaniem filtr paliwa może być zabity i przy wysokich rpm filtr nie nadarza przepuszczać dla pompy potrzebne paliwo

Właśnie w tym starym klekocie jest pompa gdzie dwie śruby zakrywa obudowa rozrządu,pompa napędzana jest paskiem klinowym razem ze wspomaganiem,a alternator mam po prawej stronie,filtr był z przebiegiem 5000,ale profilaktycznie poszedł do wymiany na drugi dzień,cóż trzeba będzie się pochylić na rozrządem do skutku,choć brak mega ciężkiego zapalania,dymienia czy też zmian w pracy silnika,no poza tą jedną.
Opublikowano

może przepływomierz, tzw czujnik masy powietrza? u mnie jak był niesprawny ciężko było się wkręcić powyżej 4000 obr/min

Gość lightfighter87
Opublikowano

A czy taka rzecz jak drożność układu wydechowego była sprawdzana ?? Zobacz z drugą osobą czy po mocnym przygazowaniu dmucha z tyłu, bo skoro tyle rzeczy już zawiodło...

Opublikowano

A może zawór EGR się wypalił i dostaje ciągle spaliny, też by nie miał mocy i się dusił.

Opublikowano

Wydech drożny kat wywalony,a EGR zaślepiłem już dawno,dziś wymieniłem filtr powietrza,ale nie było weny już na ti pseudo logowanie które to w tym sterowniku występuje.

Opublikowano

Witam Co do rozrządu to jeśli na pompie byłby walnięty o zęba to by były jaja większe niż są. nic to nie ma do kręcenia się silnika.. wiem bo sam sobie też rozrząd robiłem i nie używałem żadnych blokad ani nic tylko markerem sobie znaczyłem.. no i oczywiście przesunąłem o zęba na pompie po pierwsze to nie mogłem go odpalić. dymił. bo zapewne nie dopalał itp. ale nic z obrotami. myślę że możesz sprawdzić EGR. czy nie jest zapaprany syfem. Ewentualnie sprawdź szczelność IC nie wiem czy to coś da ale sprawdź.

Pozdro :)

Opublikowano

Myślę że gdyby szczelność dolotu była nie halo to ciśnienie doładowania nie było by na poziomie 1.1 bara w szczycie :>

Opublikowano

Mamy tu sztandarowy przykład problemu i infantylności kolegi - użytkownika forum. Kolega Audi B 4 zgłosił ciekawy problem i jest kilka podejrzeń i porad z tym związanych. Jest też bezpodstawna i nie poparta żadną wiedzą porada kolegi " Pjeciajek ".Szkoda że takie porady trafiają na forum. Ewidentny brak wiedzy (doświadczenia ) na temat poprawności złożenia rozrządu prowadzi do przykrej dyskusji a nawet zwymyślań od "leniwych".Przestawienie rozrządu o jeden ząbek pozwoli ewentualnie uruchomić silnik ale osiągnięcie 4000 obrotów z źle ustawionym rozrządem jest po prostu nie możliwe.W tym konkretnym przypadku brak wiedzy szkodził całemu wątkowi i narażał kolegę "Audi B 4 " na niepotrzebną prace i zamęt . Apeluję ! nie masz wiedzy nie podpowiadaj głupot ! Forum jest dobre i potrzebne ,więc wspierajmy się wiedza i przemyślanymi podpowiedziami. :hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...