Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Wymiana pompy wspomagania pomocy...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

koledzy jeździłem z 2 lata z jęczącą pompą wspomagania , tragedii nie było ale zawziąłem się i kupiłem nową tylko po oględzinach auta zauważyłem że będą problemy z wmontowaniem nowej :kwasny:proszę o informacje czy trzeba przód ściągać a jeśli nie to jak to najlepiej zrobić -czy najpierw koło pasowe odkręcać czy całą pompe bo nie mam pojęcia jak to ugryźć :wallbash: poza tym w mojej pompie widze że ktoś klejem przejechał wejście wężyka ze zbiornika płynu do pompy a w nowej nie ma nawet gwintu żadnego tylko "jakby na wcisk" o co tu chodzi?

dzięki z góry za wszelkie info

pozdrawiam

Opublikowano

mi przy wymianie pompy nie demontowali przodu

Opublikowano

nie trzeba ściągać przodu wystarcza zręczne lapki :tongue4: potrzebny jest kanał .

1.ściągnąć osłony silnika

2.ściągasz pasek wieloklinowy z napinacza potrzebny długi klucz 16

3. wchodzisz pod auto z śrubokrętem dość twardym i długość okolu 15cm żeby zblokować kolo pasowe i później odkręcasz 3 śruby klucz ampulowy chyba 6

4.po odkręceniu kola pasowego zbijasz je młotkiem gumowy lub zwykłym przez deske

5.później masz 3 śruby tez chyba na klucz 6 ampul i z góry jedna śruba klucz 13

później tylko zostaje odkręcenie przewodów od wspomagania możesz je wcześniej odkręcić lub poluzować i spuścić płyn jak kto woli i po robocie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...