dk21 0 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Czy ktos mi moze powiedziec jak i gdzie go zlokalizowac, meczylem sie ladnych pare minut i ni chu chu zaczalem myslec ze go nie ma http://postimage.org/image/20vt5uc9w/ http://postimage.org/image/20wd0ai78/ Jakby ktos mogl wskazac na zdj miejsce gdzie szukac to bylbym wdzieczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 343 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk21 0 Opublikowano 5 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 czytalem ale ja tam nie widze zaznaczonego termostatu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lupo4801 0 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Jest pod alternatorem, przykręcony do bloku dwoma śrubami imbusowymi, lepszy dostęp jest po wymontowaniu altka. Dochodzi do niego jeden z węży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 spokojnie da się wymienić bez demontowania alternatora (kto by się tyle męczył) w pół godziny, wszystko zrobisz od góry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seski 0 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 zabierz się kolego od dołu za niego powinno być łatwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiruK 2 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 zabierz się kolego od dołu za niego powinno być łatwiej wymieniałeś własnoręcznie? ja wymieniałem, po co rozkręcać osłony od dołu? po co rozkrecać alternator wszystko zrobisz od góry, płyn odciągnąłem ze zbiorniczka bo do spustu ciężko się od góry dostać, trochę się jeszcze wylało ale 1litr na dolewkę wystarczył, cała operacja zrobiona w pół godziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk21 0 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 dzis rano zrobilem drugie podejscie i niewiem jak ja wczoraj moglem go nie znalezc Termostat wymienilem, myslalem ze na darmo bo nadal wskazowka temperatury nie podnosila sie powyzej 50-60stopni, ale przejechalem sie po miescie no i chyba sie udalo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fayera 7 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Ja mam dylemat czy wymieniać :thumbdown:gdy jest ciepło nie ma problemu, szybko łapie 90st.i nie spadnie nawet kreska.Gorzej jest zimą,przy wyłączonej klimie dosyć późno ale łapie 90st.,no ale na postoju potrafi spaść do 60-70st. Na włączonej klimie nawet 2-3 kreski siła nadmuchu i 20stC ustawione to już wogóle przy mrozach -15st.60st. trzyma.Miałem wymieniać go teraz ale sam nie wiem,po przy uwalonym termostacie nawet teraz nie powinien trzymać temperatury,no a teraz jest idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk21 0 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Chyba za wczesnie zaczalem sie cieszyc. Spojrzcie co sie dzieje i powiedzcie czy to wina czujnika czy termostatu. Jutro chyba bd mial VAG to podepne i bd wiecej wiedzial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probi101 0 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Ja wymieniłem termostat to się okazało że czujnik padł.. Wymieniłem czujnik i wszystko jest oki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk21 0 Opublikowano 6 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 ten czujnik g62 tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Ja wymieniłem termostat to się okazało że czujnik padł.. Wymieniłem czujnik i wszystko jest oki.. Przypuszczalnie wymieniłeś dobry termostat a czujnik był już wadliwy przed jego wymianą. Panowie zanim zaczniecie cokolwiek wymieniać to warto zrobić analizę VAG-iem ponieważ wiadomo co wymienić. Uszkodzony czujnik nie zawsze pokaże błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
probi101 0 Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Termostat już był padnięty.. Źle napisałem nie w tej kolejności.. Miałem tak że temperatura rosła do 75 stopni i po kilku minutach spadała do zera. Wymieniłem czujnik to temp miałem 70 stopni. Później wymieniłem termostat i teraz jest gitara.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dk21 0 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 jeszcze jedno pytanie... gdzie jest ten czujnik g62? Czy to ten ktory jest pod (w) zbiornikiem wyrownawczym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
steve69 15 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 jeszcze jedno pytanie... gdzie jest ten czujnik g62? Czy to ten ktory jest pod (w) zbiornikiem wyrownawczym? Nie, to nie ten. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=180758.msg2120060#msg2120060 PS. Forumowa wyszukiwarka bardzo ułatwia życie. -- Pozdrawiam. Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lardza 1 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Ja mam dylemat czy wymieniać :thumbdown:gdy jest ciepło nie ma problemu, szybko łapie 90st.i nie spadnie nawet kreska.Gorzej jest zimą,przy wyłączonej klimie dosyć późno ale łapie 90st.,no ale na postoju potrafi spaść do 60-70st. Na włączonej klimie nawet 2-3 kreski siła nadmuchu i 20stC ustawione to już wogóle przy mrozach -15st.60st. trzyma.Miałem wymieniać go teraz ale sam nie wiem,po przy uwalonym termostacie nawet teraz nie powinien trzymać temperatury,no a teraz jest idealnie. To jest normalne że przy takich mrozach na biegu jałowym temp silnika spada. Dopiero nabiera odpowiedniej podczas jazdy kiedy wykonuje większą prace i temp. się podnosi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fayera 7 Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 ale jadąc na 3 biegu przy ok.3000obr/min,klima na 2 kreski 19st i dochodzi tylko do 70stopni po 20-30km to coś nie halo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lardza 1 Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 ale jadąc na 3 biegu przy ok.3000obr/min,klima na 2 kreski 19st i dochodzi tylko do 70stopni po 20-30km to coś nie halo Tu Ci przyznaję rację. U mnie było identycznie na 70 stopniach stała wskazówka - wymieniłem termostat i wszystko hulało lecz za jakiś czas kupiłem kabel do vaga podpiąłem i okazało się że pokazuje błąd czujnika g62. Mimo że nic się nie działo co się dało zauważyć gołym okiem podczas użytkowania czujnik wymieniłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YOGI3000 3 Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 Ja mam troszke inne pytanie ale nie chce otwierać nowego wątku. Ile wycieknie płynu przy wymontowaniu termostatu w AVF? Ja po złożeniu wszystkiego najpierw wlałem 2l, to było ok połowa w zbiorniu, wiecej nie miałem wiec pojechałem do sklepu, wczasnie jazdy wszystko zleciało w układ i zmieściło sie jeszcze 2l, wiec łącznie po wymianie wlałem 4l. Czy to jest odpowiednia ilość czy moze byc jeszcze zapowietrzony układ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się