audiczka 19780530 Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Witam wszystkich otóz mój problem polega na tym w mojej audi 1.9 tdi 110km posiadam skrzynie automatyczna 4 biegową i w trakcie gdy ona prazuca z 2 na 3 jest dosc lekkie opoznienie i stukniecie gdy wchodzi bieg reszte biegów zmieniaja sie plynnie prawie nie słyszalnie zaznacze tez ze skrzynia była zmieniana i jest teraz zalozona od silnika 90km niewiem czy ma to jakies znaczenie prosze o jaka porade Pozdrawiam wszystkich [mod]Gdzie jest prefix!!!! - poprawiłem (kolejne wylądują w koszu)[/mod]
Banan Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 To że jest włożona od silnika 90 km nie ma wpływu na przełączanie biegów gdyż przełożenia są te same te skrzynie różnią się tylko przełożeniem końcowym.
audiczka 19780530 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 Rozumiem czyli to ze zle przełancza te biegi to wina raczej lezy po stronie skrzyni biegów czy może coś innego jest winne temu bo już pytałem sie wielu osób i usłyszałem wiele odpowiedzi a każda z reguły inna
majkel_majki Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Na moje problem będzie albo z płytą sterującą skrzyni, zacinający się zawór, albo ze sprzęgłem biegu 2/3 i jego tłokiem. Przy zasprzęglaniu masz najpierw poślizg, a potem zapięcie z uderzeniem na skutek braku synchronizacji obrotów? Na początek sprawdź stan i poziom oleju w skrzyni.
audiczka 19780530 Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 olej wymieniałem i nic to nie zmieniło tak sie zastanawialem czy by jej nie rozebrac i zerknac do srodka a wracajac jeszcze do tego przerzucania to jezeli pociagne mu na dwojce tak do 65 to wtedy łagodniej przerzuca na 3
Arturoo Opublikowano 10 Maja 2011 Opublikowano 10 Maja 2011 .... w trakcie gdy ona prazuca z 2 na 3 jest dosc lekkie opoznienie i stukniecie gdy wchodzi bieg ...... pompa nie daje odpowiedniego ciśnienia :gwizdanie:
audiczka 19780530 Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Opublikowano 11 Maja 2011 Chyba jednak zdecyduje sie załozyć skrzynie manualną
majkel_majki Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Chyba jednak zdecyduje sie załozyć skrzynie manualną To trzeba było od razu sobie manuala kupić. Pierwsza awaria, trochę grosza trzeba wydać i wymiękasz :gwizdanie:
Arturoo Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Jazda automatem to czysta przyjemność więc też się dziwię ,że od razu chcesz przekładkę na manuala robić tym batdziej ,że też ona do tanich nie należy licząc wszystko co trzeba wymienić.
pastaldo Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Sory za OT ale jazda z automatem to jazda dla kaleki który niema ręki by wajchowac. Tym bardziej przy takim silniku To odbiera całą przyjemność z jazdy. Tak wiadomo że wszystko jest zależne odemnie i jade jak mi pasuje. Ludzie teraz by chcieli żeby automat za nich poszedł sie wys..ać żeby sie nie przemęczyć
majkel_majki Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Sory za OT ale jazda z automatem to jazda dla kaleki który niema ręki by wajchowac. Tym bardziej przy takim silniku To odbiera całą przyjemność z jazdy. Tak wiadomo że wszystko jest zależne odemnie i jade jak mi pasuje. Ludzie teraz by chcieli żeby automat za nich poszedł sie wys..ać żeby sie nie przemęczyć Takie OT to sobie możesz myślę darować :gwizdanie: Jako zwolennik automatu też mogę powiedzieć np. że mam gdzieś machanie co rusz prawą ręką jak małpa, dopasowując jednocześnie kawał azbestu do kawała stali żeby padaczkę jako tako ruszyć z miejsca Te biegi i tak wrzucasz na głupa i schematycznie po kolei, tylko raz wyżej i wydaje ci się że sportowo jedziesz, a raz niżej żeby spalać mniej, więc niech lepiej zrobi to automat i z dyńki
pastaldo Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Sory za OT ale jazda z automatem to jazda dla kaleki który niema ręki by wajchowac. Tym bardziej przy takim silniku To odbiera całą przyjemność z jazdy. Tak wiadomo że wszystko jest zależne odemnie i jade jak mi pasuje. Ludzie teraz by chcieli żeby automat za nich poszedł sie wys..ać żeby sie nie przemęczyć Takie OT to sobie możesz myślę darować :gwizdanie: Jako zwolennik automatu też mogę powiedzieć np. że mam gdzieś machanie co rusz prawą ręką jak małpa, dopasowując jednocześnie kawał azbestu do kawała stali żeby padaczkę jako tako ruszyć z miejsca Te biegi i tak wrzucasz na głupa i schematycznie po kolei, tylko raz wyżej i wydaje ci się że sportowo jedziesz, a raz niżej żeby spalać mniej, więc niech lepiej zrobi to automat i z dyńki :polew: to ci sie udało :polew: Już sobie daruje dyskusje na ten temat EOT PS. Zwolennicy automatów pomóżcie koledze rozwiązać problem
Arturoo Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Chyba jednak zdecyduje sie załozyć skrzynie manualną Podjedź do warsztatu ,który się w tym specjalizuje- popytaj forumowiczów z Twoich okolic -kilku na pewno się znajdzie co mają ASB i coś w nich już dłubali -dadzą Ci namiary ,zawieziecie autko i mechanik Ci powie jak to wygląda i ile to kasiury będzie mogło kosztować i ile to będzie trwało. Nie ma co się na zapas martwić.
audiczka 19780530 Opublikowano 12 Maja 2011 Autor Opublikowano 12 Maja 2011 Byłem juz w warsztacie i mechanik powiedzial mi ze koszt naprawy bedzie w granicach 3500 zł :angry:
greg1 Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Ja juz mam tak rok z takim slizganiem,chociaz zalezy to nieraz jak sie depnie gaz.Jak jade delikatnie to przeciaga, ale jak szybciej startuje to jest ok.Jeszcze zauwazylem ze jak silnik obciazony wlaczona klima to skrzynia szybciej przelancza,a jak u ciebie?
majkel_majki Opublikowano 12 Maja 2011 Opublikowano 12 Maja 2011 Byłem juz w warsztacie i mechanik powiedzial mi ze koszt naprawy bedzie w granicach 3500 zł :angry: Szczerze? Zmień mechanika bo ten jest krętacz. Taka usterka to pikuś, za 3 i pół koła można kompletnie wyremontować skrzynię.
audiczka 19780530 Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 Umnie niema róznicy czy z klima czy bez w sumie jest coraz gorzej coraz czesciej sie slizga na 4 i bardziej stuka przy przełanczaniu z 2 na 3
Arturoo Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Lepiej sobie odstaw autko do mechanika ,im szybiej będziesz to miał zrobione tym mniej kosztów będziesz miał(mniej rzeczy przy okazji uszkodzisz jeżdżąc z niesprawną skrzynią ).
majkel_majki Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 Proponuję zacząć od sprawdzenia stanu oleju w skrzyni i jeżeli będzie mało to uzupełnić i dokładnie sprawdzić skrzynię, chłodnicę i przewody olejowe pod kątem wycieku. Z tego co piszesz objawy szybko się nasilają i dla mnie to wygląda na systematyczny ubytek oleju, kiedy jest go za mało pompa olejowa nie wytworzy odpowiedniego ciśnienia oleju i są poślizgi przy zmianach biegów.
audiczka 19780530 Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 Wycieków niema stan oleju jest tez ok
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się