Stig Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 Witam, Od kilku miesiecy samochod ma problemy z odpalaniem. Nie dzieje sie tak za kazdym razem. Rano lub po dluzszym postoju najczesciej odpala od strzala. Raz na 10 odpalen cos mu nie pasuje. Zauwazylem ze problem z ponownym odpaleniem ma po przejechaniu kilku kilometrow, zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu np. po 10-15min. W takiej sytuacji "zajakniecie" zdaza sie czesciej. A tak to wyglada - pierwsze 2 sekundy nagrania: Odpalanie Silnik AWX. Rok temu wymienialem pompki na BQ. 6 miesiecy nie bylo zadnych problemow. Brak bledow, kat synchronizacji OK. Filtr paliwa wymieniony. Mi to wyglada jakby sie zapowietrzal. Jakies propozycje co sprawdzic, jak to ugryzc? Pozdrawiam
antonio Opublikowano 8 Maja 2011 Opublikowano 8 Maja 2011 z okolic tandem pompy nie cieknie ropka?? spróbuj odpalić auto na włączonych światłach i daj znać czy jest poprawa
Stig Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Opublikowano 8 Maja 2011 z okolic tandem pompy nie cieknie ropka?? wlasnie nie zauwazylem, pompa jest delikatnie spocona ale to chyba troche oleju z kurzem. spróbuj odpalić auto na włączonych światłach i daj znać czy jest poprawa A jaki to ma wplyw? Bo od jakiegos czasu mam automatyczne wlaczanie swiatel wyzwalane sygnalem z regulatora napiecia alternatora. Ale sprobuje takiego patentu. Dzieki za odpowiedz
Stig Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Opublikowano 13 Maja 2011 Caly tydzien odpalalem auto z zapalonymi swiatlami i ani raz sie nie zajeknal - palil na dotyk!! O co chodzi z tymi swiatlami? Co jest uwalone? Dzieki :>
antonio Opublikowano 13 Maja 2011 Opublikowano 13 Maja 2011 uwalony jest włącznik Kup nowy w ASO ja tak zrobilem - z tej operacji masz dwa plusy; 1. Auto odpala od kopa 2. Masz nowy piękny włącznik
Stig Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 Ale jaki wplyw na zapalanie ma wlacznik swiatel? PS: wlacznik juz mam piekny
peAce Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Kurcze magia jakaś z tym wyłącznikiem Juz parę postów czytałem na ten temat i za kazdym razem problem tkwi w wyłączniku. O co w tym chodzi? Jak to jest ze sobą powiazone.... ?
albert_u Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Potwierdzam też to przerabiałem WŁĄCZNIK:) Pozdrawiam
raffik Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Włącznik o którym piszecie to ten duży,przekręcany w desce rozdzielczej do włączania świateł z lewej strony kierownicy ???????
jarek_ns Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 Koledzy też mam problem z tym odpaleniem i wygląda to identycznie jak na nagraniu z pierwszego posta. Vag nie widzi żadnego błędu mechanik twierdzi że wszystkie świece żarowe są ok. Podniósł dawkę startową ale nic to nie pomogło. Spróbuję jeszcze tego patentu ze światłami. Rozwiązał ktoś tajemnice powiązania wyłącznika świateł z odpalaniem? I jeszcze jedno wyłącznik ustawić na światła postojowe czy mijania?
antonio Opublikowano 17 Października 2011 Opublikowano 17 Października 2011 wyłącznik ustawić na światła postojowe czy mijania? obojętnie
blaster99 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 W moim przypadku włączenie świateł nic nie zmienia. Sprawa wyglada nastepujaco: Rano bądź też po dłuższym postoju odpala od strzała, natomiast juz po kilku - kilkunastu km, gdy auto sie zagrzeje przy odpalaniu musze zakrecic z 1,5 sekundy (wbrew pozorom to długo) a samochod odpala jakby najpierw łapał jeden gar i szybko za nim reszta. Czytałem gdzies, że wpływ na to ma któryś z czujników temperatury. Dodam, że pompki w bardzo dobrym stanie - korekcje bliskie zero. Czekam na wskazówki bo gdy wspomne mojego poczciwego AFNa, który zawsze na dotyk odpalał to uswiadamiam sobie, ze ewidentnie jest "coś nie halo" .....
chantesel Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Mam ten sam problem. Z tego co rozmawiałem z specem od Audi problem jest w przełączniku, elektryka jest zależna od prawidłowego funkcjonowania odpalania. Z tego co wiem przełacznik musi posiadać wszystkie te same liczby które sa na starym:)
Matys30 Opublikowano 19 Października 2011 Opublikowano 19 Października 2011 Witam ,jakies bzdury z tym włacznikiem????co ma piernik do wiatraka????u mnie włacznik jest auto,mam wersje skandynawska, moge tylko zmienic na postojówki??jakos nie dowierzam ???????
blaster99 Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Mam ten sam problem. Z tego co rozmawiałem z specem od Audi problem jest w przełączniku, elektryka jest zależna od prawidłowego funkcjonowania odpalania. Z tego co wiem przełacznik musi posiadać wszystkie te same liczby które sa na starym:) .... tylko, że u mnie włączenie świateł nic nie zmienia.
jarek_ns Opublikowano 20 Października 2011 Opublikowano 20 Października 2011 Nie wiem jak wam ale mi trik z wyłącznikiem pomógł. Od poniedziałku ani raz się nie zająkną. Ja mam wymieniany wyłącznik bo oryginalny był wytarty. Ten był kupiony używany i nie działają w nim wszystkie diody podświetlające. Może to, to?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się