total9 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 zrobilem wagowanie po miesiacu jak zalozylem sekwencje i wyszlo mi to: 17527 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B2 S1: Short to Ground P1119 - 35-00 - - co jest grane? - przyspieszenie jest w zasadzie normalne, - wieksze spalanie... no moze ale teraz okres zimowy to zawsze jest wiecej troche
mateogda Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 co jest grane? - przyspieszenie jest w zasadzie normalne, - wieksze spalanie... no moze ale teraz okres zimowy to zawsze jest wiecej troche Jest uszkodzona grzalka sondy, a nie element pomiarowy, więc pewnie sonda działa dobrze tylko się troche dłużej rozgrzewa.
total9 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2008 co jest grane? - przyspieszenie jest w zasadzie normalne, - wieksze spalanie... no moze ale teraz okres zimowy to zawsze jest wiecej troche Jest uszkodzona grzalka sondy, a nie element pomiarowy, więc pewnie sonda działa dobrze tylko się troche dłużej rozgrzewa. - czyli sie nie paprac na razie i czekac z wymiana az siadzie cala sonda?? ...czy lepiej zrobic.? - uszkodzenie to jest z zuzycia sie sondy czy moze gaz w aucie przyspieszyl to znacznie?
mateogda Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 ad.1 Można, a nawet należy posprawdzać kable od sondy czy przypadkiem nie są przyklejone do wydechu lub przetarte itd. Potem sprawdzić VAGiem jak się zachowuje sonda żeby potwierdzić diagnozę i jeżeli okaże się słuszna to wymieniać. ad.2 Raczej stawiam na zużycie sondy tym bardziej, że "padła" grzałka.
total9 Opublikowano 9 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2008 ad.2 Raczej stawiam na zużycie sondy tym bardziej, że "padła" grzałka. w moim aucie sa 2 sondy lambda mozecie po wskazanym komunikacie VAG wskazac w ktorym miejscu sie znajduje ta wlasciwa uszkodzona? niby bank2 ale ktory to
mateogda Opublikowano 9 Stycznia 2008 Opublikowano 9 Stycznia 2008 niby bank2 ale ktory to Po stronie kierowcy.
total9 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2008 niby bank2 ale ktory to Po stronie kierowcy. Panowie, macie moze jakies foto lub schemat umiejscowienia w/w uszkodzonej sondy Gdzie nalezy jej szukac, zaraz za kolektorem czy bardziej w kierunku katalizatora??
mateogda Opublikowano 14 Stycznia 2008 Opublikowano 14 Stycznia 2008 sonda siedzi w kolektorze wydechowym, widzisz ją z góry zaraz za silnikiem
YATES Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 Mam pytanie . W moim New Beetlu silnik 1,6 oznaczenie AWH mam błąd 17524 czyli wychodzi na to , że uszkodzona jest tzn przerwa jest na grzałce sondy lambda tej przed katalizatorem. Moje pytanie - czy należy bezwzględnie w takim przypadku wymienić taką sondę ??? Mam też drugie pytanie - czy jazda z uszkodzoną sondą może negatywnie wpływać na przepływomierz i odwrotnie - czy jazda z uszkodzonym przepływomierzem może uszkodzić sondę lambda ???
mateogda Opublikowano 15 Grudnia 2009 Opublikowano 15 Grudnia 2009 czy należy bezwzględnie w takim przypadku wymienić taką sondę ??? Tak. czy jazda z uszkodzoną sondą może negatywnie wpływać na przepływomierz Nie. czy jazda z uszkodzonym przepływomierzem może uszkodzić sondę lambda Zależy od rodzaju uszkodzenia przepływomierza, może wpłynąć na skrócenie żywotności sondy natomiast nie spowoduje usterki grzałki.
paput Opublikowano 1 Marca 2012 Opublikowano 1 Marca 2012 Panowie mój problem jest następujący: Silnik na benzynie chodzi źle. Trzęsie się na wolnych obrotach, nierówno przyspiesza (przerywa). Jeśli przełączy się na gaz zaczyna pracować w miarę dobrze, jedynie czasem na gazie po zarzuceniu biegu jałowego obroty zafalują. Jeśli jakiś czas pojeździ się na benzynie problem na jakiś czas znika i wszystko wraca do normy, choć nie zawsze. 16514 Sonda Lambda podgrzewana 1 bank 1- obwód uszkodzony zamierzam ją sprawdzić omomierzem w ten sposób: Na odpietej kostce podpiac omomierz pod dwa biale kable i opornosc powinna byc miedzy 5-15 ohm. Dobrze myślę? Czy uszkodzona grzałka może być sprawcą takich problemów na benzynie?
pme Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 tak paput reszta ci koledzy wszystko opisali pozdrawiam.
paput Opublikowano 2 Marca 2012 Opublikowano 2 Marca 2012 Zmierzyłem oporność grzałki sondy tylko żę na ciepym silniku po przejechaniu 150 km, wyszło jakieś 5.7Ohma, napięcie na grzałkę i sondę dochodzi. Co dziwne nawet po zrobieniu dłużej trasy na gazie (dzisiaj to zaobserwowałem) czy też benzynie problem znika, ale gdy auto postoi i ostygnie znowu jest to samo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się