Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Seat Cordoba 1,9 TDI 90KM - Turbina po czyszczeniu - bledy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Panowie prosze o ocene logow turbiny, auto kolegi, niecaly 1000 km temu byla czyszczona przez mechanika + wymina przeplywki + nowy N75, do dzis sypie bledami:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 018 EE

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2165

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06402

2 Faults Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 35-10 - - - Intermittent

17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 35-10 - - - Intermittent

Co najdziwniejesze ze od razu po czyszczeniu i wymianie przeplywki, chyba na drugi dzien wchodzil juz w tryb awaryjny i sypal ponownie tymi samymi bledami. Wczoraj zrobilismy logi i strasznie przeladowywuje:

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_45480.html

Grupy: 007,011 - http://vaglog.rtnet.pl/zbojna_45481.html

Co najciekawsze pierwszy log na zimnym z trybem awaryjnym, drugi na cieplym i najlepsze ze na cieplym juz nie przechodzi w awaryjny ale przeladowanie nadal jest spore...

Sztanga ladnie chodzi w BS.

Co moze byc przyczyna takiego przeladowania?

Opublikowano

zrób komplet logów, obowiązkowo każdy log osobno, dodatkowo zrób loga dynamicznego 011 ze zdjętym wężykiem z gruszki

czy jesteś pewny że wężyki przy N75 są podłączone prawidłowo?

czy map sensor jest na rurze czy w ecu?

16485 - Przepływomierz powietrza (MAF) - bank 1 > wartość, funkcjonowanie (range / performance problem)

17958 - Ciśnienie turbosprężarki (TC) - słaby przepływ dolotu/wydechu, MAP, regulator

Opublikowano

Szczerze nie wpadłem na to aby sprawdzać wężyki czy są prawidłowo podłączone, w końcu robił to mechanik...

Gdzie jest map sensor nie wiem i naradzie nie jestem w stanie tego sprawdzić (samochód kumpla), jeżeli jest na rurze on może blednie wskazywać stad to przeładowanie? Nie byłoby błędu na VAG?

"słaby przepływ dolotu/wydechu" - gdyby był dolot nieszczelny lub zatkany kat to raczej byłoby niedoładowanie a nie przeładowanie.

A co z ta przeplywka może być?

Opublikowano

MAP jest na rurze ale nie on jest tutaj winny ...

Opublikowano

Wiec co moze byc przyczyna? Logi zrobie dopiero w sobote, ale moze powiedzice co mozna jeszcze sprawdzic/poprawic przed wykonaniem logow, oprocz poprawnosci podlaczenia wezykow

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...