Gelooo Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 JAK NAJWIECĘJ OPINII POMOŻE MI W TEMACIE WIEC PROSZĘ O POMOC Z GÓRY DZIĘKI Co może być przyczyną spadku mocy, zamulony tragicznie nie jedzie, dymi na błękitno i to bardzo i klekocze jak disel. Oddałem do wymiany rozrządu (kompletny: rolki napinacz pasek pompa wody itp) oraz wymiana łańcucha i napinacza, uszczelki dekla i uszczelki chłodniczki oleju, uszczelniacza na wałku rozrządu, wlany olej TOTAL połsyntetyk (taki był wcześniej też) filtr oleju man, filtr powietrza , płyn chłodniczy g12. Wszystko było w porządku auto chodziło cichutko nie kopciło i łądnie się zbierało słychać było lekkie żęrzenia powyżej 2500(powiedziano że to łańcuch) wiec już wydałem na lańcuch i napinacz łancucha. Poskladali wszystko i tak jak napisałem wyżej klekocze głosno, pali na błękito aż kupa dymu, i nie ma mocy. Prosze o jakies sugestie bo jestem zalamany oddalem sprawne auto zeby bylo ok a jest tragedia. Dodam, żę auto jest po zakupie tylko pojeździłem nim troche i wszystko było ok. KOPCENIE I STUKANIE według mechanika jest wina tego ze zalany byl MOTODOCTOR i po wymienie oleju objawily sie usterki tylko, że widziałem olej i byl normalny zadki przepracowany i nie mial zadych ''glutów'' jak po motodoctorze a spadek mocy nie wiadomo czym jest spowodowany. 1.8T AEB 150km Q avant.
K2 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 odwieś im spowrotem i ten co to spier.... niech to naprawi ich wina nie ma co dociekać na forum tym bardziej ze to wina mecha który spartolił robotę ... BO chyba nie będziesz robił tego na własny koszt???
Steav Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Jak kolega powiedział spowrotem do mechanika, który to źle ustawił rozrząd (kiepsko musiał sobie oznaczyć, a po 2 są blokady)
Gelooo Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 mowia ze byl zalany motodoctor i ze po wyplukaniu go i zalaniu nowego oleju pojawily sie problemy ale to chyba nie mozliwe skoro auto chodzilo idealnie nie kopcilo i mialo moc a teraz klekocze kopci jak by juz koniec silnika byl i nie mam mocy. pytam zeby pomuc im w zdiagnozowaniu problemu wiec prosze o pomoc
K2 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 no wlasnie nie rozumiem co ma wymiana oleju choćby na inna markę do kopcenia utraty mocy itp dla mnei to calkowice bez sensu jak dla mnie rozrząd jest źle zrobiony i kropka. jak można zwalić winę kopcenia utraty mocy na wymianę oleju . podejdź na spokojnie powiedz ze opisałeś sytuacje kilku mechom i zgodnie powiedzieli ze sknocili robotę przy rozrządzie i niech poprawia jeśli nie to sad mechanik ASO i zapłacą poczekaj na inne wypowiedzi Dla meni wina to złe zrobiony rozrząd .
paput Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 skiepścili goście rozrząd, źle ustawione wałki więc inne momenty otwarcia/zamknięcia zaworów w konsekwencji brak kompresji i kopcenie.
kred Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 hej ludziska. nie zwalajcie wszystko na rozrząd. Gelooo ustaw rozrząd na znaki zwal pokrywke i bedzie wszystko jasne. 15 min roboty. sam kiedys zalewałem doktorem astre bo po wymianie oleju kopciła i brakowało jej mocy wiec spokojnie z ocenami. moja rada sprawdz rozrząd i dopiero wtedy jedz z reklamacją !!!!!!!!!!!
Steav Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 Pracowałem długo na warsztacie i zdarzało się pomylić o jeden ząbek ( wiem wiem w niektórych silnikach byłaby to śmierć no ale nie da się wszystkiego zawsze perfekt). Takie życie ale nie rozumie dlaczego warsztat nie dopuszcza takiego rozwiązania. Naprawdę podjedz do kogoś kto choć trochę miał z tym do czynienia i powie ci czy blokady są ok ułożone.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się