Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB]PROSZĘ O JAK NAJ OPINI Brak mocy,klekocze,błękitna chmura po wymienie..


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

JAK NAJWIECĘJ OPINII POMOŻE MI W TEMACIE WIEC PROSZĘ O POMOC Z GÓRY DZIĘKI

Co może być przyczyną spadku mocy, zamulony tragicznie nie jedzie, dymi na błękitno i to bardzo i klekocze jak disel. Oddałem do wymiany rozrządu (kompletny: rolki napinacz pasek pompa wody itp) oraz wymiana łańcucha i napinacza, uszczelki dekla i uszczelki chłodniczki oleju, uszczelniacza na wałku rozrządu, wlany olej TOTAL połsyntetyk (taki był wcześniej też) filtr oleju man, filtr powietrza , płyn chłodniczy g12. Wszystko było w porządku auto chodziło cichutko nie kopciło i łądnie się zbierało słychać było lekkie żęrzenia powyżej 2500(powiedziano że to łańcuch) wiec już wydałem na lańcuch i napinacz łancucha. Poskladali wszystko i tak jak napisałem wyżej klekocze głosno, pali na błękito aż kupa dymu, i nie ma mocy. Prosze o jakies sugestie bo jestem zalamany oddalem sprawne auto zeby bylo ok a jest tragedia. Dodam, żę auto jest po zakupie tylko pojeździłem nim troche i wszystko było ok. KOPCENIE I STUKANIE według mechanika jest wina tego ze zalany byl MOTODOCTOR i po wymienie oleju objawily sie usterki tylko, że widziałem olej i byl normalny zadki przepracowany i nie mial zadych ''glutów'' jak po motodoctorze a spadek mocy nie wiadomo czym jest spowodowany.

1.8T AEB 150km Q avant.

Opublikowano

odwieś im spowrotem i ten co to spier.... niech to naprawi ich wina

nie ma co dociekać na forum tym bardziej ze to wina mecha który spartolił robotę ...

BO chyba nie będziesz robił tego na własny koszt???

Opublikowano

Jak kolega powiedział spowrotem do mechanika, który to źle ustawił rozrząd (kiepsko musiał sobie oznaczyć, a po 2 są blokady)

Opublikowano

mowia ze byl zalany motodoctor i ze po wyplukaniu go i zalaniu nowego oleju pojawily sie problemy ale to chyba nie mozliwe skoro auto chodzilo idealnie nie kopcilo i mialo moc a teraz klekocze kopci jak by juz koniec silnika byl i nie mam mocy. pytam zeby pomuc im w zdiagnozowaniu problemu wiec prosze o pomoc

Opublikowano

no wlasnie nie rozumiem co ma wymiana oleju choćby na inna markę do kopcenia utraty mocy itp

dla mnei to calkowice bez sensu

jak dla mnie rozrząd jest źle zrobiony i kropka. jak można zwalić winę kopcenia utraty mocy na wymianę oleju :wallbash: .

podejdź na spokojnie powiedz ze opisałeś sytuacje kilku mechom i zgodnie powiedzieli ze sknocili robotę przy rozrządzie i niech poprawia

jeśli nie to sad mechanik ASO i zapłacą

poczekaj na inne wypowiedzi :wink4:

Dla meni wina to złe zrobiony rozrząd .

Opublikowano

skiepścili goście rozrząd, źle ustawione wałki więc inne momenty otwarcia/zamknięcia zaworów w konsekwencji brak kompresji i kopcenie.

Opublikowano

hej ludziska. nie zwalajcie wszystko na rozrząd. Gelooo ustaw rozrząd na znaki zwal pokrywke i bedzie wszystko jasne. 15 min roboty. sam kiedys zalewałem doktorem astre bo po wymianie oleju kopciła i brakowało jej mocy wiec spokojnie z ocenami.

moja rada sprawdz rozrząd i dopiero wtedy jedz z reklamacją !!!!!!!!!!!

Opublikowano

Pracowałem długo na warsztacie i zdarzało się pomylić o jeden ząbek ( wiem wiem w niektórych silnikach byłaby to śmierć no ale nie da się wszystkiego zawsze perfekt). Takie życie ale nie rozumie dlaczego warsztat nie dopuszcza takiego rozwiązania. Naprawdę podjedz do kogoś kto choć trochę miał z tym do czynienia i powie ci czy blokady są ok ułożone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...