Pawlo 2004 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Opublikowano 19 Maja 2011 Ile ludzi tyle opini Ja miałem przy Golfie IV GoogYear F1 i dla mnie te opony są za twarde i nic się nie kleiły do asfaltu czy było mokro czy sucho. Taka jest moja opinia
ArkadiuS Opublikowano 8 Czerwca 2011 Opublikowano 8 Czerwca 2011 kolego jak wykresik wyszedl przed i po korekcie? ps: rozmawialismy przed hamownia
Pawlo 2004 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2011 No więc ciesz się, ze pojechałeś i nie byłeś jak moje autko zadymiło Twój ci zakopcił ale w porównaniu do mojego to te twoje dymienie to był pokurz bo mi tak zakopcił, ze wjazd na hamownie był cały czarny tyle sadzy wyleciało Tutaj fotka z hamowni http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=204245.30 gdzie widac jak im okopciłem wjazd na hamownię Ale najważniejsze, że Daniel powiedział, że silnik jest w idealnym stanie Miało być 187 koni po angielskim sofcie a wyszło 165 ale miał prawo to zgubić przez te 80 tys km, w kazdym bąc razie niech sobie ci anglicy co robili ten program wywala ta hamownie na złom Teraz mam pewne 167 koni i 372 Nm
ArkadiuS Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 czyli zdrowe cyferki dla tej motorowni . Teraz rezaj większe turbo i fimc, a będziesz zadowolony . czekam na wykres
Gość mmcv Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Teraz mam pewne 167 koni i 372 Nm No to super . Dobrze ze sie sprawa wyjasnila , w gubienie 22koni i 40nm po takim przebiegu nie wierze . Ten samochod nigdy nie mial takiej mocy . Dziwi mnie ze Twoja pupa myslala ze jezdzisz ekspresem a ... to auto bedzie mialo kolo 9-9.5 do setki ? nie myle sie :gwizdanie:
Pawlo 2004 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2011 czyli zdrowe cyferki dla tej motorowni . Teraz rezaj większe turbo i fimc, a będziesz zadowolony . czekam na wykres No tak, Patrox napisał mi zanim do niego pojechałem, że ten silnik jak ma 170 koników to takie maximum, wyszło 167 więc jest gitara Teraz mam pewne 167 koni i 372 Nm No to super . Dobrze ze sie sprawa wyjasnila , w gubienie 22koni i 40nm po takim przebiegu nie wierze . Ten samochod nigdy nie mial takiej mocy . Dziwi mnie ze Twoja pupa myslala ze jezdzisz ekspresem a ... to auto bedzie mialo kolo 9-9.5 do setki ? nie myle sie :gwizdanie: Pewnie cos zgubił kucyków, Nm wyszło 398 na angielskim programie więc zgubił jakieś 14 NM. Tak czy siak ich hamownia to kiła No moja pupa tak myslała bo wczesniej jeździłem B6 bez żadnego softu więc róznica była po przesiadce a do tego jeszcze wczesniej miałem A6 2.5 TDI Q z 2003 roku i tez mi sie wydaje, że A4 zbiera sie lepiej niz ta A6 tyle tylko, że A6 od 180 km/h jak sie nadepło to jechało dalej a A4 juz ciężko idzie sie rozpedzanie od 180 km/h do 200 km/h. Tak więc koniec końcem teraz jestem zadowolony, że jest wszystko tak jak być powinno.
Piotrek98igo Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 hehe mowilem ze tamten wynik mozna o kant...
krystian821 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Opublikowano 13 Czerwca 2011 A jednak dostal bys po d... jakbysmy sie spikneli I kolejny zadowolony klient Patryka-mowilem ze to dobry fachowiec No moja pupa tak myslała bo wczesniej jeździłem B6 bez żadnego softu więc róznica była po przesiadce a do tego jeszcze wczesniej miałem A6 2.5 TDI Q z 2003 roku i tez mi sie wydaje, że A4 zbiera sie lepiej niz ta A6 tyle tylko, że A6 od 180 km/h jak sie nadepło to jechało dalej a A4 juz ciężko idzie sie rozpedzanie od 180 km/h do 200 km/h. Moja idzie ladnie praktycznie do max 230.
Pawlo 2004 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2011 No ja moja na autobahnie w niemczech poleciałem 210 i odpuściłem, szkoda mi było samochodu a do tego byłem zapakowany tak, że tylne fotele miałem połozone bo wracałem do UK i wiozłem kilka rzeczy w tym meble tzn. komodę którą właśnie skręcam i widzę, ze bez browara sobie nie poradzę
MAGIC87 Opublikowano 19 Czerwca 2011 Opublikowano 19 Czerwca 2011 hehe mowilem decayed ze tamten wynik mozna o kant... tez tak obstawiałem.... 400 nm na serii :gwizdanie:
Pawlo 2004 Opublikowano 22 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2011 Teraz siedzi coś takiego 166,8 KM i 371,7 Nm, sorry za jakość wciąż czekam na maila od Daniela z wykresem ze starym programem no i nowym tym który tu wrzuciłem. Ogólnie auto ma teraz o te 3 konie wiecej i niutonów jakieś 20 mniej i wydaje mi się, że nie jest juz takie żwawe jak dotychczas ale zdecydowanie mniej kopci. Wcześniej doładowanie na turbinie było 1,5 bara i teraz zostało zmniejszone do 1 bara i dawka paliwa była cos około 7 miligramów czyli chyba tez duzo za dużo. Samochód teraz zdecydowanie mniej pali, byłem to w stanie przetestować przy powrocie do UK (1400 km) spalanie 7,3 litra na trasie z prędkością średnią 140 km/h - 170km/h hehe mowilem decayed ze tamten wynik mozna o kant... tez tak obstawiałem.... 400 nm na serii :gwizdanie: Było blisko 400Nm bo wyszło 390 Nm ale koników zdecydowanie mniej bo wyszło 165 KM[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2011, 00:12_________________________________________________Takie coś teraz siedzi po wizycie u Patroxa Takie coś było Tutaj dokładne powiększenie po kliknięciu Patrox Anglia Co myślicie o jednym i drugim wykresie??
Gość mmcv Opublikowano 22 Czerwca 2011 Opublikowano 22 Czerwca 2011 mi sie Angla podoba ale pewnie program skopany byl , choc na wykresie jest fajnie
Pawlo 2004 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zastanawia mnie czy to w czymś szkodziło, że tyle Nm było?? Wykresy są praktycznie podobne ale auto juz tak nie jedzie jak wcześniej, wcześniej zbierało sie lepiej ale mogło to byc spowodowane doładowaniem turbo i dawka paliwa. Teraz zdecydowanie mniej pali i nie kopci.
audiomaniak Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 Zastanawia mnie czy to w czymś szkodziło, że tyle Nm było?? Wykresy są praktycznie podobne ale auto juz tak nie jedzie jak wcześniej, wcześniej zbierało sie lepiej ale mogło to byc spowodowane doładowaniem turbo i dawka paliwa. Teraz zdecydowanie mniej pali i nie kopci. masz mniej Nm i dobrze, przede wszystkim sprzęgło nie dostaje tak po d*pie
Piotrek98igo Opublikowano 23 Czerwca 2011 Opublikowano 23 Czerwca 2011 to tylko odczucie,auto jedzie pewnie tak samo albo i lepiej teraz,miales dowalone koxu z dolu stad tak ci sie wydaje.
Pawlo 2004 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2011 Pewnie się już przyzwyczaiłem i dlatego tak mi sie wydaje musiałbym sie przejechać jakąś A4 bez softu i wtedy poczułbym różnicę.
spanky Opublikowano 25 Czerwca 2011 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Tutaj dokładne powiększenie po kliknięciu Patrox Anglia Co myślicie o jednym i drugim wykresie?? Wykresy są praktycznie podobne ale auto juz tak nie jedzie jak wcześniej, wcześniej zbierało sie lepiej ale mogło to byc spowodowane doładowaniem turbo i dawka paliwa. Teraz zdecydowanie mniej pali i nie kopci. dobry przyklad na to ze wykres nie swiadczy o jakosci softu ...
quake_cos Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 hmmm, ja to znam tylko z paru przedmiotów na studiach, praktyki nie mam ale moim zdaniem to dziwnie ze spada Ci ten moment juz od 2500 w zasadzie, ale moze tak ma byc wniosek jeden trzymaj 2100 - 2600 obr do rwania , tyle Nm to i tak jak nie zmieniales sprzegla to dla niego katroga ostra jeszcze przy zmianach biegow uwazaj na kolo dwumasowe takie pier**** dla niego nie robia dobrze, ja u siebie w 1.9 mam 115 i bardzo mysle czy chce to ruszac na 130 - 140
Piotrek98igo Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 hmmm, ja to znam tylko z paru przedmiotów na studiach, praktyki nie mam ale moim zdaniem to dziwnie ze spada Ci ten moment juz od 2500 w zasadzie, ale moze tak ma byc wniosek jeden trzymaj 2100 - 2600 obr do rwania , tyle Nm to i tak jak nie zmieniales sprzegla to dla niego katroga ostra jeszcze przy zmianach biegow uwazaj na kolo dwumasowe takie pier**** dla niego nie robia dobrze, ja u siebie w 1.9 mam 115 i bardzo mysle czy chce to ruszac na 130 - 140 ale brednie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się