Aruzzz Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 Problem jest następujący, zdążyło mi się to już jakoś 3 raz zaś sam problem zauważyłem pierwszy raz jakoś 2 - 3 tygodnie temu. Odpalę furę jadę sobie i jak się zatrzymam na skrzyżowaniu to czasem zatrzęsie mi buda dosłownie przez 1 -2 sekundy. To zjawisko jest sporadyczne ale zaczynam się obawiam ze może coś więcej się wydążyć w przyszłym czasie. Nie wiem stawiam na jaki pompowtrysk a wy jak uważacie ? Drugi problem to notorycznie wyłączająca się turbina, 130 km/h lekko ponad 3000 obrótów i juz nie ma czym napedzac fure. A wiec kolejno logi, rzy okazji możecie mi powiedziec co z turbina ;P sie dzieje Grupy Basic Settings 000 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45833.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45834.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45835.html A teraz 3 logi na trubinie która nie mogła przekorczyc 4000 tys obrotów: Dynamiczne 000 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45836.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45838.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45839.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45840.html Turbina od tego momentu zaczeła funcjonowac i juz wiecej tego wieczora sie nie wyłączyła ;P chyba dostała po pupie i sie przegoniła sama ale radosc ine potrwała długo nastepnego dnia jechalem po kuzyna to turbinka sie wyłaczyła ale podczas jazdy po 10 minutach właczyła sie ponownie dobrze ze nikogo nie wyprzedzałem bo mogło by sie to zle skonczyc. Teraz logi dynamiczne z działajacą juz turbiną: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45841.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45842.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45843.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45844.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45845.html 008 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45846.html 010 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45847.html 011 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45848.html Statyczne 000 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45857.html 001 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45849.html 003 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45856.html 004 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45852.html 007 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45855.html 013 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45850.html 018 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45851.html 023 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45853.html
lukjar7 Opublikowano 14 Maja 2011 Opublikowano 14 Maja 2011 kat synchr do korekty gorace paliwo krecił ktoś przy ssztandze ?
Aruzzz Opublikowano 14 Maja 2011 Autor Opublikowano 14 Maja 2011 gorące paliwo ? przy sztandze hmm probowalem ja rozruszac ale to paluchami tylko
lukjar7 Opublikowano 15 Maja 2011 Opublikowano 15 Maja 2011 moim zdaniem jest za krótka, jest farba na niej ?
Aruzzz Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 Hmm no jest i własnie mnie to trochę zdziwiło. Przez pewien okres czasu sztanga w ogole nie chodziła (góra,doł) i temu zjawisku towarzyszył taki metaliczny dzwięk teraz juz wiem ze to był dzwiek sztangi probowała sie ona podnies ale nie mogła i cos o siebie tarło. Teraz sztanga chodzi (gora doł) dzwiek umilkł chociaż czasem go usłysze. po miescie auto daje rade a jak chcem gdzies dalej powyzej 120 km/h to juz d*pa
Aruzzz Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 to wina spręzarki ? zapieczone łopatki ?
Aruzzz Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Opublikowano 15 Maja 2011 Ok w srode auto jedzie do mechanika czy na cos jesczze zwrocic szczegolna uwagę ? czy tylko czyszczenie suszarzy ? a kąt synchornizacji ?
Aruzzz Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Chlopaki powiedzcie mi bo zraz jade do mechanika jezeli gruszka nie chodizla przez jakis czas a teraz chodzi to wywalic ja i wstawic nowa ?
Aruzzz Opublikowano 18 Maja 2011 Autor Opublikowano 18 Maja 2011 Kolega wyżej pisał ze jest ona za krótka :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się