Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem jest następujący, zdążyło mi się to już jakoś 3 raz zaś sam problem zauważyłem pierwszy raz jakoś 2 - 3 tygodnie temu. Odpalę furę jadę sobie i jak się zatrzymam na skrzyżowaniu to czasem zatrzęsie mi buda dosłownie przez 1 -2 sekundy. To zjawisko jest sporadyczne ale zaczynam się obawiam ze może coś więcej się wydążyć w przyszłym czasie. Nie wiem stawiam na jaki pompowtrysk a wy jak uważacie ?

Drugi problem to notorycznie wyłączająca się turbina, 130 km/h lekko ponad 3000 obrótów i juz nie ma czym napedzac fure.

A wiec kolejno logi, rzy okazji możecie mi powiedziec co z turbina ;P sie dzieje

Grupy Basic Settings

000 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45833.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45834.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45835.html

A teraz 3 logi na trubinie która nie mogła przekorczyc 4000 tys obrotów:

Dynamiczne

000 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45836.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45838.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45839.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45840.html

Turbina od tego momentu zaczeła funcjonowac i juz wiecej tego wieczora sie nie wyłączyła ;P chyba dostała po pupie i sie przegoniła sama ale radosc ine potrwała długo nastepnego dnia jechalem po kuzyna to turbinka sie wyłaczyła ale podczas jazdy po 10 minutach właczyła sie ponownie dobrze ze nikogo nie wyprzedzałem bo mogło by sie to zle skonczyc.

Teraz logi dynamiczne z działajacą juz turbiną:

000 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45841.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45842.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45843.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45844.html

007 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45845.html

008 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45846.html

010 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45847.html

011 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45848.html

Statyczne

000 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45857.html

001 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45849.html

003 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45856.html

004 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45852.html

007 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45855.html

013 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45850.html

018 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45851.html

023 - http://vaglog.rtnet.pl/aruzzz_45853.html

Opublikowano

kat synchr do korekty

gorace paliwo

krecił ktoś przy ssztandze ?

Opublikowano

gorące paliwo ?

przy sztandze hmm probowalem ja rozruszac ale to paluchami tylko

Opublikowano

moim zdaniem jest za krótka, jest farba na niej ?

Opublikowano

Hmm no jest i własnie mnie to trochę zdziwiło. Przez pewien okres czasu sztanga w ogole nie chodziła (góra,doł) i temu zjawisku towarzyszył taki metaliczny dzwięk teraz juz wiem ze to był dzwiek sztangi probowała sie ona podnies ale nie mogła i cos o siebie tarło. Teraz sztanga chodzi (gora doł) dzwiek umilkł chociaż czasem go usłysze. po miescie auto daje rade :) a jak chcem gdzies dalej powyzej 120 km/h to juz d*pa :(

Opublikowano

wywal sprezarka i ja wyczysc ...

Opublikowano

wywal sprezarka i ja wyczysc ...

:good:

Opublikowano

to wina spręzarki ? zapieczone łopatki ?

Opublikowano

tak :gwizdanie:

Opublikowano

Ok w srode auto jedzie do mechanika :) czy na cos jesczze zwrocic szczegolna uwagę ? czy tylko czyszczenie suszarzy ? :wink4: a kąt synchornizacji ?

Opublikowano

można podregulować

Opublikowano

Chlopaki powiedzcie mi bo zraz jade do mechanika jezeli gruszka nie chodizla przez jakis czas a teraz chodzi to wywalic ja i wstawic nowa ?

Opublikowano

zostaw

Opublikowano

Kolega wyżej pisał ze jest ona za krótka :gwizdanie:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...