Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 ASB] 3.0 tdi by Aligator dynosoft.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

fajny momencik i moc tez niezla :kox:

zmierz g-techem przyspieszenie 0-100 i czas na 1/4

ciekawe czy bedzie lepiej niz ma ono w swojej b7

:hi:

ps. a masz tez wykres przed chipowaniem ?

Opublikowano

coś nie tak z pomiarami , czy hamowali Ci silnik z zimnym olejem (15st. ?? )

ja bym zabil chyba...

jaka masz skrzynie w autku?

Pikus - no dlatego pytam bo tez ciezko uwierzyc ze tak by zrobili..

Opublikowano

Ladnie, piknie :thumbup::quattro:

Olo pewnie czujnik nie byl wsadzony tylko lezal obok :tongue4:

Opublikowano

Pewnie masz racje z tym czujnikiem Pikuś. ;)

Opublikowano

Czujnik temperatury oleju nie był podłączony bo nie ma takiej potrzeby, wszystkie parametry są dokładnie widoczne na VAGu.

Mod bezpieczny ale wymagał trochę więcej pracy niż zwykle ponieważ przy większym momencie obrotowym wał napędowy wpadał w dragnia, stąd ograniczony moment obrotowy w zakresie 1750-2500 obrotów co widać na wykresie.

Opublikowano

No to gratulacje dla właściciela. I dla Aligatorka również :hi:

Opublikowano

ladnie ...

Opublikowano

pomiar byl wykonany dobrze, jestesmy tego pewni.Temperatura oleju taka bo czujnik lezal obok.Skrzynia manualna.Jesli chodzi o drgania to faktycznie wystepowaly przy mocniejszym dole, w czasie jazdy dol jest naprawde fajny i auto napedza sie bardzo plynnie.Jesli mialbym dokladac to tylko od 3000rpm w gore :).Pomiarow g techem nie robie, dla mnie to nie ma sensu, jesli chodzi o wyscig z ono to jestem otwarty na propozycje :naughty:

Opublikowano

jesli chodzi o wyscig z ono to jestem otwarty na propozycje

chce być przy tym :naughty:
Opublikowano

pomiar byl wykonany dobrze, jestesmy tego pewni.Temperatura oleju taka bo czujnik lezal obok.Skrzynia manualna.Jesli chodzi o drgania to faktycznie wystepowaly przy mocniejszym dole, w czasie jazdy dol jest naprawde fajny i auto napedza sie bardzo plynnie.Jesli mialbym dokladac to tylko od 3000rpm w gore :).Pomiarow g techem nie robie, dla mnie to nie ma sensu, jesli chodzi o wyscig z ono to jestem otwarty na propozycje :naughty:

do wawki niedaleko :)

Opublikowano

Panowie przecież Oniak ma identyczne parametry to jak mogą być różnice ? a do tego całkiem szybką rękę :-)

Gratki za osiagnięty wynik, bardzo podobają mi się konstrukcyjnie te silniki a do tego ich potencjał jest po prostu "nieskańczalny"

Do tego przebieg linii na wykresie robiony na dosyć dokładnej hamowni obrazuje jak precyzyjnie dobierany jest skład mieszanki.

Nie moge się doczekać nowych 2.0TDi na CR oraz tych z BiT VW znów pokaże kto ma najlepszego Diesla w ofercie.

Pozdrawiam

Opublikowano

jesli chodzi o wyscig z ono to jestem otwarty na propozycje

chce być przy tym :naughty:

Muszę to zobaczyć :)

Opublikowano

wlasnie takie same samochody, moce bardzo podobne wiec nie sadze ze beda duze roznice.mysle ze jesli cos to ujawnilo by sie to przy wiekszych predkosciach i wyzszych biegach :evil:

Teraz auto bardzo przyjemnie jezdzi po trasie, z wyprzedzaniem nie ma zadych klopotow i czuc jak wgniata lekko w fotel przy predkosciach rzedu 180 :)

Opublikowano

No gratki bryki i piknego programu :) Krecha troche bez sensu bo 2 takie same ale przy okazji czemu nie :)

Ciekawe jak FAP na te 280 KM .

Opublikowano

Też mam tyle. Ważyłem go kiedyś, miałem około połowe zbiornika i wyszło 1770 kg :)

Opublikowano

Ło matko ale czołgi a mi się wydawało że B6 jest cieżkie. (1560 kg chyba)

Opublikowano

Ło matko ale czołgi a mi się wydawało że B6 jest cieżkie. (1560 kg chyba)

silnik i naped Q troche waży .... ;)

Opublikowano

Ło matko ale czołgi a mi się wydawało że B6 jest cieżkie. (1560 kg chyba)

Zalezy ktore :naughty: Moje wazy 1720 :cool:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...