okidoki81 0 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 witam.Panowie powoli rozglądam sie za audi w dieslu model po liftowy.Jaki wybrac prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 a masz jakieś wymagania,co do mocy ,ekonomii itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 chyba odpowiedź jest jasna AFN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 w polifcie nie było AFN-a tylko AVG ale to takie same silniki jak chcesz na PD-ku to szukaj AJM-a albo ATJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 chyba odpowiedź jest jasna AFN jasne to jest,że diesel,reszty się można domyślać-w opisie jest 150 konne V6 w benzynie,więc z pewnością chciałby autor przesiąść się na coś w podobnych osiągach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okidoki81 0 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 ma byc bez awaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 ma byc bez awaryjny no i pewnie jeszcze z małym przebiegiem,jednym poprzednim właścicielem,całą historią- Rafał-nie ma takich-zawsze się coś będzie psuło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 w polifcie nie było AFN-a tylko AVG ale to takie same silniki jak chcesz na PD-ku to szukaj AJM-a albo ATJ w 99r był AFN, ja mam takiego szły na przemian, ale różnic zadnych nie ma, zato AFN przedliftowy rózni sie paroma pierdółkami A co do wyboru wybieraj pomiedzy AFN/AVG(110) AJM/ATJ(115) i AHH(90km), bierz to co w lepszym stanie ma byc bez awaryjny AFN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okidoki81 0 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 na moja 2.6 nie moge narzekac bo juz nie jeden w dieslu prubowal i po właczeniu 3 biegu ogladał tylni zderzak,ale nie chodzi o to chce cos młotszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 AFN wychodzil do 07.1999 a pierwszy polift wyszedł 08.1999r :mysli: zapomniałes dopisac, jest jeszcze AHU - 66kW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okidoki81 0 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 co do przebiegu to jak bedzie 250tys to chyba jeszcze polata co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 jak był "pilnowany" to spokojnie polata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Mój jest z września i ma w kodach AFN a AHU celowo nie napisałem bo brałbym go w osteteczności [br]Dopisany: 15 Maj 2011, 22:17_________________________________________________ co do przebiegu to jak bedzie 250tys to chyba jeszcze polata co spokojna głowa, ja przy nieco większym przebiegu rozdziewiczyłem go softem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 co do przebiegu to jak bedzie 250tys to chyba jeszcze polata co troche dużo,chyba,że bierzesz z pewnego źródła,z aukcji,czy giełdy-chyba odpuściłbym sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 AFN wychodzil do 07.1999 a pierwszy polift wyszedł 08.1999r :mysli: zapomniałes dopisac, jest jeszcze AHU - 66kW no może i fakt zapomniałem że w polifcie jest AVG ale tak czy inaczej ten sam motor. W poliftach było coś na PD ? Nie wiedziałem. Myślałem że dopiero w B6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okidoki81 0 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 a jak sprawdzic czy jest dobry,po czym poznac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 AJM: 08.1998 - 09.2001 ATJ: 01.2000 - 09.2001[br]Dopisany: 15 Maj 2011, 22:23_________________________________________________podstawa to VAG i osoba z duża wiedza na ich temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okidoki81 0 Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 patrzyłem na avg ale to tylko tak kontrolnie na allegro ale nic nie znalazłem i rusze chyba na germany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 a jak sprawdzic czy jest dobry,po czym poznac przede wszystkim czy ma jakieś wycieki-silnik bez nich na pewno będzie okurzony,jeśli myty-wskazuje na jakieś zabiegi maskujące,potem turbina,czy ładuje tyle,co powinna-można pojechac z kolesiem i próbować wyprzedzić-jakieś porównanie już będziesz mieć,sprawdzić ,czy nie dymi,czy nic nie szeleści i nie rzęzi w silniku ...ale najlepiej,jak Tomek napisął-wziąć kogoś z wiedzą i Vagiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dobis1 2 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 na moja 2.6 nie moge narzekac bo juz nie jeden w dieslu prubowal i po właczeniu 3 biegu ogladał tylni zderzak,ale nie chodzi o to chce cos młotszego to ci powiem że mam AFN-a z wirusikiem (nie wiem ile ma bo nie shamowałem go,takiego kupiłem) ale miałem raz bliskie spotkanie z takim właśnie 2,6 w benzie i w sedanie na dwupasmówce i to on oglądał mój zderzak (mój to Avant) także AFN + program i masz i ekonomię i paru gości się też zdziwi jak zobaczy że masz na klapie TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się