Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ABC] Jaki silnik diesla wybrać?


okidoki81

Rekomendowane odpowiedzi

vag jest wiec podłacze i sie zobaczy błędy itd

błedy błędami, jeśłi właściciel sie zgodzi zrób mu logi dynamiczne :wink4: albo przynajmniej sprawdź auto na blokach dynamicznych czy turbo łąduje tyle ile powinno itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja chce jeżdzic tanio i bezawaryjnie[br]Dopisany: 15 Maj 2011, 22:31_________________________________________________a ile powinno ładowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie rzeczy to tylko w erze :wink4:

W rzeczywistości jest tak że możesz kupic fajna zadbaną furke i będzie sie co chwile coś sypać a może być tak że kupisz łocha i nie będziesz dokładał latami. Dlatego różnie bywa :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja chce jeżdzic tanio i bezawaryjnie[br]Dopisany: 15 Maj 2011, 22:31_________________________________________________a ile powinno ładowac

jak wejdziesz na grupe 11 to mierzone cisnienie powinno być mniej wiecej równe zadanemu czyli 1948mbar oczywiscie ten stan zobaczysz tylko przy wcisnietym na max pedale gazu :wink4: dlatego lepiej bedzie jak ogarniesz sobie kogoś kumatego pod wzgledem vaga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może coś z LPG ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to lepiej szukaj z LPG :wink4: :wink4: :wink4: :wink4:

diesel jest o wiele bardziej kosztowny w ewentualnych naprawach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVG jest najlepszy, a inwestować będziesz jak w każdy inny.

Jak będziesz użytkował auto to eksploatacja i tak zrobi swoje.

Nie mówiąc już o takich czynnikach jak poprzedni właściciele, kręcony przebieg itp.

Generalnie bierz AVG z małym przebiegiem, który sprawdź w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie bede cie zachecal na AFN-a, bo mam taki, ale jak sie natrafil to taki kupilem w niemcach, co moge powiedziec auto do spokojnej jazdy - super sie zbiera- a kiedy trzeba tez przycisnie :decayed: Wymienialem w nim rurke odmy - cieknacy olej, urwany krociec przy bloku korbowym - mowia ze standard w afn-ach, w bagazniku centralny padl silniczek ( szkoda ze juz nie zrobili na ..magnez:P)a tak to lac paliwko i wymieniac oleje i filtry:) pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AFN/AVG mają mniejsze spalanie względem AJM/ATJ

AJM/ATJ lepsza kultura pracy w porównaniu do AFN/AVG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AJM/ATJ lepsza kultura pracy w porównaniu do AFN/AVG

chyba odwrotnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a to ciekawe od kiedy to silniki VP chodzą ciszej od PD :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a od kiedy jest odwrotnie ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy motor ma swoje wady i zalety :wink4: Ale jak będziesz szukał kieruj się stanem nie ma co przesadnie nastawiać się na konkretny motor bo można trafić padake a potem będzie że miał niby być bezawaryjny ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

porównywanie kultury pracy AFN-a do np. AJM-a to dla mnie nieporozumienie

PD zawsze będzie ciszej i bardziej miękko pracował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dobie kręconych przebiegów (czasami nawet i więcej niż o połowę) nie nastawiałbym się konkretnie na VP czy PD , lecz po prostu wziąłbym to co po prostu trafiło by się w dobrym stanie. Przebieg nie powinien być kryterium w wyszukiwaniu auta na różnych łotomotach i alledrogach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na moja 2.6 nie mogę narzekać bo już nie jeden w dieslu próbował i po włączeniu 3 biegu oglądał tylni zderzak, ale nie chodzi o to chcę coś młodszego

Jeśli Twoje 2.6 ABC jest porządne i przyzwoicie wyposażone, to zakładaj sekwencyjną instalację LPG, dobry diesel z chipem jest faktycznie lepszy (mam obydwa, więc mam porównanie), ale droższy w zakupie i trudno znaleźć prawdziwie porządnego.

A zmiana samochodu, "bo chcę nowszego" to może ma sens jak przesiądziesz się o generację (np. B6 czy B7), ale dla kilku latek czy dla liftu - to operacja całkowicie bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bzdury gadacie, dalej można wyhaczyć AVG z zaj3!stym przebiegiem i w super stanie:

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b4ebk3lwyhxn

lukaj i wybieraj, jest mnóstwo AVG w super stanie od prywatnego właściciela

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=b4fcr3r2vfuo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jeszcze coś poradzę troszkę OT. Ciężko będzie o to, ale gra warta świeczki... Pooglądaj się za Quattro docenisz zimą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...