domin79 9 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Panowie gdy zakupiłem autko nie miałem ani com.pokładowego ani tempomatu.Zakupiłem więc potrzebne graty i dogadałem się z gościem z wawy. na montaż i vagovanie.Co się okazało moduł kupiłem niewłaściwy tzn. od A6 a ten jak wiadomo nie działa.Więc gość zakodował tylko kom.pokładowy i założył manrtke od temp.Wkońcu kupiłem moduł z literką L na końcu, kabelek do vaga i postanowiłem sam zakodować tempomat.Jak na pierwszy raz zabawy z vagiem poszło całkiem niezle oczywiście dzięki opisowi tutaj zamieszczonemu ale.... Niby wszystko jest ok temp. działa ale pojawia mi się taki błąd 00778-Steering angle Sensor (G85) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent i po przejechaniu około 20-30 km zapala się kontrolka esp Odpalam vaga i jeszcze raz dokonuje kalibracji czujnika skrętu i błąd znika ale na drugi dzień to samo i tak w kółko w polu 005 po kręceniu kierą - Stering Angle ustawiam na 0.0 w 001 -Adj.Stering Angle Sensor ok Kierownice jak zdejmowałem to zaznaczyłem, gdzie popełniam błąd i co jest nie tak?????? prosze pomóżcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Panowie gdy zakupiłem autko nie miałem ani com.pokładowego ani tempomatu.Zakupiłem więc potrzebne graty i dogadałem się z gościem z wawy. na montaż i vagovanie.Co się okazało moduł kupiłem niewłaściwy tzn. od A6 a ten jak wiadomo nie działa.Więc gość zakodował tylko kom.pokładowy i założył manrtke od temp.Wkońcu kupiłem moduł z literką L na końcu, kabelek do vaga i postanowiłem sam zakodować tempomat.Jak na pierwszy raz zabawy z vagiem poszło całkiem niezle oczywiście dzięki opisowi tutaj zamieszczonemu ale.... Niby wszystko jest ok temp. działa ale pojawia mi się taki błąd 00778-Steering angle Sensor (G85) 27-10 - Implausible Signal - Intermittent i po przejechaniu około 20-30 km zapala się kontrolka esp Odpalam vaga i jeszcze raz dokonuje kalibracji czujnika skrętu i błąd znika ale na drugi dzień to samo i tak w kółko w polu 005 po kręceniu kierą - Stering Angle ustawiam na 0.0 w 001 -Adj.Stering Angle Sensor ok Kierownice jak zdejmowałem to zaznaczyłem, gdzie popełniam błąd i co jest nie tak?????? prosze pomóżcie dziwny przypadek, robiłeś wszystko w kolejności: Logowanie, kodowanie, adaptacja czujnika skrętu, znowu logowanie i nastawy podstawowe - grupa 001 :?: błąd powinien sam zniknąć i juz nie powinien się pojawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin79 9 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Wszysko robiłem jak w instrukcji przeczytałem cały wątek i któryś z kolegów miał to samo ale nie napisał co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekg 4 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Przepraszam, ale jako że jestem na etapie zmiany manetki pod komputer i w odpowiednim do tego wątku również poruszany jest problem z kontrolką esp i kalibracją po ponownym podłączeniu aku to mam kilka pytań. Ja rozumiem, że jest na to procedura do wykonania VAG ale przecież układ ten dokonuje samokalibracji po przejechaniu kilkudziesięciu metrów? W każdym razie zawsze tak mam po podłączeniu aku że lampka owszem świeci ale szybko gaśnie. Poprawcie mnie ale czy to jest nieprawidłowy tok postępowania? W przypadku mającego problem po wykonaniu kalibracji może wystarczyłoby niczego nie kalibrować tylko po porstu przejechać się kawałek? Czy może po zmianie modułu bez pomocy VAG układ sam się nie kalibruje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Czy może po zmianie modułu bez pomocy VAG układ sam się nie kalibruje? trzeba kodować i kalibrować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 u mnie nieprzyjmował kodowania , przyczyna była włączona manetka tempomatu ma byc wylaczona, manetki z modułami sa ponownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driv3r 0 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Cześć mam takie pytanie czy jak wymienię moduł i dodam manetkę tempomatu to po złożeniu i nie kasowaniu błędów będę umiał autkiem jeździć tak doraźnie A4 b6 2002r z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Cześć mam takie pytanie czy jak wymienię moduł i dodam manetkę tempomatu to po złożeniu i nie kasowaniu błędów będę umiał autkiem jeździć tak doraźnie A4 b6 2002r z góry dzięki. ABS nie będzie działał, a tak poza tym da się jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar 2 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Podobno, jesli sie nie wykalibruje ESP i ABS a przejedzie 200-300 metrow z kilkoma skretami,to samo sie kalibruje i potem wystarczy tylko wykasowac bledy VAGiem a kontrolki pogasna( a moze zgasna same wczesniej? ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Podobno, jesli sie nie wykalibruje ESP i ABS a przejedzie 200-300 metrow z kilkoma skretami,to samo sie kalibruje i potem wystarczy tylko wykasowac bledy VAGiem a kontrolki pogasna( a moze zgasna same wczesniej? ) wątpię ja zanim zakodowałem jeździłem jakies pół godziny i ABS nie działał bo kodowania nie było :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin79 9 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 ...nawet jeśli skasujesz te błędy to i tak powrócą tak jak u mnie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driv3r 0 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 ja zakodowałem wszystko i po przejechaniu kilku set metrów wszystko zgasło ale tempomat nie działa i doszliśmy ze nie działa czujnik sprzęgła dopiero będzie w poniedziałek:( a na mostku tez nie działa i nie wiem czemu:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 ja zakodowałem wszystko i po przejechaniu kilku set metrów wszystko zgasło ale tempomat nie działa i doszliśmy ze nie działa czujnik sprzęgła dopiero będzie w poniedziałek:( a na mostku tez nie działa i nie wiem czemu:( uruchomiłeś go w ENGINE?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 manetki z modulami sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driv3r 0 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Wczoraj zakodowałem tempomat w silniku i wszystko działa pięknie :> dzięki za podpowiedz chłopaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Wczoraj zakodowałem tempomat w silniku i wszystko działa pięknie :> dzięki za podpowiedz chłopaki piątak się należy czyli czujnik sprzęgła nie był potrzebny, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirefire 0 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam wszystkich Mam a4 B7 Avant z 2005r z kierownicą multifunkcyjną i nie posiadam tempomatu>a mam chęć go zamontować, z tego co przeczytałem jest to chyba możliwe Przeczytałem wszystko od pierwszej strony i mniej więcej się orientuję ale tak dla pewności chciałbym zadać kilka pytań. 1. Czy w moim przypadku potrzebuje tylko manetkę od tempomatu, czy cały komplet manetki tempomatu, świateł i wycieraczek? 2. Jeżeli mam multifunkcje to z tego co się zorientowałem to mam odpowiedni moduł Q lub R czy się mylę? >można to stwierdzić bez sprawdzania? 3. czy wystarczy dołożyć samą manetkę od tempomatu i odpowiednio zakodować? Z góry dziękuję za rozjaśnienie moich wątpliwości... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin79 9 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 ...teoretycznie sama manetka i kodowanie, praktycznie możesz dla pewności sprawdzić jaki masz moduł ale raczej właściwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 17 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2010 1. Czy w moim przypadku potrzebuje tylko manetkę od tempomatu, czy cały komplet manetki tempomatu, świateł i wycieraczek? 2. Jeżeli mam multifunkcje to z tego co się zorientowałem to mam odpowiedni moduł Q lub R czy się mylę? >można to stwierdzić bez sprawdzania? 3. czy wystarczy dołożyć samą manetkę od tempomatu i odpowiednio zakodować? 1. tak, kupisz manetkę i dokręcisz do modułu 2. jeżeli masz VAG'a to co za problem podłączyć, ale myślę, że moduł jest OK 3. tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driv3r 0 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Przydaje się ten czujnik bo jak wcisnę sprzęgło to się wyłącza tempomat a tak by się nie wyłączał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi