antonio 8 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Przydaje się ten czujnik bo jak wcisnę sprzęgło to się wyłącza tempomat a tak by się nie wyłączał ale co? ten stary był kaput? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex181266 0 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Przydaje się ten czujnik bo jak wcisnę sprzęgło to się wyłącza tempomat a tak by się nie wyłączał tak musi być. Gdyby po wciśnięciu sprzęgła tempomat się nie wyłączył to obroty silnika by poszły w górę na maksa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Przydaje się ten czujnik bo jak wcisnę sprzęgło to się wyłącza tempomat a tak by się nie wyłączał ale co? ten stary był kaput? U mnie właśnie tak było. Czujnik sprzęgłą był padnięty i przy BRAKU tempomatu nie miało to znaczenia a po tym jak zamontowałem manetkę do obsługi tempomatu nie można było tego zakodować (tempomat nie działał) - dopiero po wymianie czujnika wszystko dało się poukładać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alex181266 0 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Przydaje się ten czujnik bo jak wcisnę sprzęgło to się wyłącza tempomat a tak by się nie wyłączał ale co? ten stary był kaput? U mnie właśnie tak było. Czujnik sprzęgłą był padnięty i przy BRAKU tempomatu nie miało to znaczenia a po tym jak zamontowałem manetkę do obsługi tempomatu nie można było tego zakodować (tempomat nie działał) - dopiero po wymianie czujnika wszystko dało się poukładać. był padnięty, ale sygnalizował cały czas, że sprzęgło jest wciśnięte, dlatego tempomat nie działał. Może być tak, że padnie i nie zadziała jak sprzęgło wciśniesz, wtedy tempomat będzie chciał utrzymać prędkość i zwiększy obroty. Wniosek jest jeden: czujnik musi być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirefire 0 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Hmmmm..... Czyli rozumie że jak kupię samą manetkę tempomatu i ją założę, potem kodowanie to teoretycznie powinno być ok Niestety do vag nie mam dostępu i nigdy do czynienia z kodowaniem .. Raczej będę musiał zdać się na kogoś doświadczenie w okolicach 3 miasta bo chyba do serwisu nie ma sensu jechać Jeszcze jedno pytanko > ile może kosztować manetka tylko do tempomatu? i czy to się tak jakoś łatwo przykręca tzn. czy w tym co mam oryginalnie jest miejsce przygotowane do przykręcenia tempomatu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Hmmmm..... Czyli rozumie że jak kupię samą manetkę tempomatu i ją założę, potem kodowanie to teoretycznie powinno być ok Niestety do vag nie mam dostępu i nigdy do czynienia z kodowaniem .. Raczej będę musiał zdać się na kogoś doświadczenie w okolicach 3 miasta bo chyba do serwisu nie ma sensu jechać Jeszcze jedno pytanko > ile może kosztować manetka tylko do tempomatu? i czy to się tak jakoś łatwo przykręca tzn. czy w tym co mam oryginalnie jest miejsce przygotowane do przykręcenia tempomatu? Jesli masz moduł inny niz S i F to tak, manetka okolo 60 zł, ja kupilem podrube i smiga az milo :> Miejsce masz pod przelacznikiem kierunkowskazow, wszystko jest przystosowane tylko musisz w dolnej obudowie wyciac dziure na manetke tempomatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Hmmmm..... Czyli rozumie że jak kupię samą manetkę tempomatu i ją założę, potem kodowanie to teoretycznie powinno być ok Niestety do vag nie mam dostępu i nigdy do czynienia z kodowaniem .. Raczej będę musiał zdać się na kogoś doświadczenie w okolicach 3 miasta bo chyba do serwisu nie ma sensu jechać Jeszcze jedno pytanko > ile może kosztować manetka tylko do tempomatu? i czy to się tak jakoś łatwo przykręca tzn. czy w tym co mam oryginalnie jest miejsce przygotowane do przykręcenia tempomatu? Jesli masz moduł inny niz S i F to tak, manetka okolo 60 zł, ja kupilem podrube i smiga az milo :> Miejsce masz pod przelacznikiem kierunkowskazow, wszystko jest przystosowane tylko musisz w dolnej obudowie wyciac dziure na manetke tempomatu z tymi podróbkami to byłbym ostrożny ... trzeba jeszcze zakodować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 z tymi podróbkami to byłbym ostrożny... trzeba jeszcze zakodować Ja kupiłem do obecnej i bylej b6 i dzialał mi w tamtej i obecnej idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 z tymi podróbkami to byłbym ostrożny... trzeba jeszcze zakodować Ja kupiłem do obecnej i bylej b6 i dzialał mi w tamtej i obecnej idealnie w takim razie nic innego tylko się cieszyć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driv3r 0 Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Ja kupiłem podróbkę za 70 zł i wszystko działa wiec tylko się cieszyć :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kociu_22 0 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Witam mam pytanko czy do dzialania lopatek w kierownicy potrzebuje jakiegos dodatkowego modulu czy tylko kodowania dodam ze mam moduł z koncowka Q no i naturalnie skrzynia tiptronic .... Pozdrawiam Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 moduł masz dobry, kodowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti78 0 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 u mnie po dołozeniu, modułu Q i zrobieniu kodowania łopatki w kierownicy chodzą idealnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 Q Component: Lenksáulenmodul 0601 Coding: 01042 Shop #: WSC 06325 2 Faults Found: 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent Koledzy po założeniu modułu z tempomatem wyskoczyły mi takie błędy i nie potrafię ich usunąc. proszę o szczegółowe wskazówki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 Q Component: Lenksáulenmodul 0601 Coding: 01042 Shop #: WSC 06325 2 Faults Found: 01794 - Control Module Incorrect Chassis (VIN) Number 35-00 - - 01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 49-10 - No Communications - Intermittent Koledzy po założeniu modułu z tempomatem wyskoczyły mi takie błędy i nie potrafię ich usunąc. proszę o szczegółowe wskazówki kodowałeś zgodnie z instrukcją? 16-Steering WheelPo złożeniu wszystkich elementów i uruchomieniu testu auta (przekręceni kluczyka w stacyjce o pół obrót) pokaże nam się błąd hamulców, ESP, airbaga w licznikach. Ostrzeżenie o poduszce samo powinno zniknąć, nie powinniśmy się tym martwić. Podłączamy vag-coma i wchodzimy do 16-Steering Wheel, zobaczymy następujące błędy : 01794 - Control Module: Incorrect Chassis (VIN) Number W przypadku 01794 należy przeprowadzić procedurę przyuczenia nowego Vin. Prawdopodobnie pojawią się dodatkowo inne błędy, na przykład o zakodowanym tempomacie (możemy nie mieć, my wczoraj nie montowaliśmy). Remedium na to jest oczywiście poprawne zakodowanie modułu pod nasze auto (16-Steering Wheel -> Recode): Mój Recode to 00042 oczywiscie gdy wczesniej włozyliśmy manetke od tempomatu, wpisujemy to w pierwszą kratke która bedzie i robimy DO IT Wszystko brałem http://wiki.ross-tech.com/index.php/Category:Fault_Codes * 0?xxx: Kierownica o 0 = standardowa (bez multifunkcji) o 1 = kierownica trójramienna (sportowa) o 2 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia o 3 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu o 4 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/telefonu/głosem o 5 = kierownica wielofunkcyjna ze sterowaniem radia/głosem * 0x?xx: Opcje 0 = Manualna przekładnia o +1 = Tiptronic * 0xx?x: Opcje komputera pokładowego i tempomatu o 0 = komputer pokładowy i tempomat nie zainstalowane o 1 = komputer pokładowy zainstalowany o 2 = tempomat zainstalowany o 4 = komputer pokładowy i tempomat zainstalowane * 0xxx?: tylna wycieraczka (zależne od rodzaju nadwozia) o 1 = tylna wycieraczka nie zainstalowana (Sedan/Cabriolet) o 2 = tylna wycieraczka zainstalowana (Avant) Dodatkow przyuczenie VINu : W grupie 16-Steering Wheel wchodzimy w adaptację, wybieramy kanał 81, wpisujemy 00111 i zachowujemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniusiek28 9 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 okazuje się że pierwotnie nie zrobiłem tego: "Dodatkow przyuczenie VINu : W grupie 16-Steering Wheel wchodzimy w adaptację, wybieramy kanał 81, wpisujemy 00111 i zachowujemy." ale już jest oki .....dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robcho2111 0 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Witam nie mogę znależć . Czy jeśli mam pełnego fisa i multi kiere wystarczy tylko dokupić manetke z okablowaniem pod tempomat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Witam nie mogę znależć . Czy jeśli mam pełnego fisa i multi kiere wystarczy tylko dokupić manetke z okablowaniem pod tempomat. tylko manetkę i poprawnie zakodować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robcho2111 0 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Dzięki. Zajmę sie tym jak tylko znajdę manetkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi