antonio 8 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Witam, zakupiem sobie tanio komplecik - modul z literka Q (od B7), manetke Fis i tempomatu, oraz tasme kierownicy. Przeczytalem ze modul Q nie obsluzy mi kierownicy z MF w B6, lecz nie chce montowac MF tylko zostac przy sportowej 3 ramiennej kierownicy. Czy modul Q nie bedzie sie gryzl z kierownica 3 ramienna z B6 i czy tasme ktora mam w zestwie bedzie pod nia pasowala? Jezeli nie czy moge sobie podmienic na ta tasme ktora mam zamontowana teraz wraz z modulem F. Prosze o pomoc. Pozdro. zakładasz moduł Q z manetkami i podpinasz do niego starą taśmę bo wiązka AIR BAG z B6 ma inną wtyczkę pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechuwoj 0 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Na dniach będę miał moduł L to się możemy wymienić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamoT1984 0 Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Witam Panowie jak to jest przy montazu tempomatu tzn manetki tempomatu, dokladniej chodzi mi o obudowe ta od spodu co idzie. W mojej nie ma dodatkowego wyciecia na manetke tempomatu .jest tylko miejsce na manetke od kierunkowskazow, a co z miejscem dla manetki tempomatu?? nie dlugo chce zamontowac tempomacik i nagle zaciekawila mnie ta obudowa? co o tym myslicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Trzeba wyciac :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Witam Panowie jak to jest przy montazu tempomatu tzn manetki tempomatu, dokladniej chodzi mi o obudowe ta od spodu co idzie. W mojej nie ma dodatkowego wyciecia na manetke tempomatu .jest tylko miejsce na manetke od kierunkowskazow, a co z miejscem dla manetki tempomatu?? nie dlugo chce zamontowac tempomacik i nagle zaciekawila mnie ta obudowa? co o tym myslicie? Albo kupujesz taką pod tempomat albo wycinasz dziurę, musisz mieć odpowiedni moduł pod tempomat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamoT1984 0 Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 No wlasnie wszystko jest.ale obudowy brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel20 0 Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 Jak ci się bawić nie chce, to kup sobie nową, a jak nie kupować, to wycinać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper007 1 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Podłączyłem do swojej A4 tempomat od B7 moduł z literką Q i manetka. Zrobiłem wszystko wg instrukcji, nie mam błędów, czujnik sprzęgła działa, manetka reaguje na VAGu, ale nic nie rusza. ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 a kodowanie poprawne ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper007 1 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Tak kodowanie poprawne, u kolegi robiłem i wszystko było OK, ale miał moduł N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 może tempomat masz wylaczony musisz podciągnąć do siebie na on albo coś nie tak z manetką Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper007 1 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Próbowałem we wszystkie strony, oczywiście podczas jazdy ale nie działa. Na VAGu widać że manetka reaguje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 A w silniku aktywowales bo wiekszosc o tym zapomina.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper007 1 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Oj chyba mi się dostanie, już lece VAGować dzieki, zaraz napisze czy podziałało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 o zesz ty :bicz: :polew: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
virus 1 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 pisał dopiero ze zakodowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper007 1 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Nie doczytałem do końca tempomat już działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arris_88 4 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Witam Panowie, podobno czujnik pedału sprzęgła może być wynikiem moich problemów z działaniem tempomatu. Proszę mi podać sposób (już z grubsza) wiem jak sprawdzić manetkę tempomatu:. Podobno Vagiem: Instruments 17 -> Mensure Block -> Tu jakiś kanał wybieram, ale jaki i co powinno być "sygnałem" że taśma, czy manetką jest OK? Proszę mnie jakoś naprowadzić, bo męczę się cały dzień . Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel20 0 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 2 strony wcześniej masz opisane co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arris_88 4 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Sprawdziłem ten tempomat - Engine - Meas Blocks - Kanał 006: Gdy naciskałem pedał gazu tylko zmieniał się współczynnik procentowy w Cruise Control, a w Brake Pedal była 100. Czyli wychodzi z tego że czujnik nacisku pedału sprzęgła mam uwalony? Robiłem wg. tego schematu: "1. jeśli pedały są nie wciśnięte to prawidłowy odczyt wyniesie : 000 2. jeśli hamulec jest wciśnięty to odczyt wyniesie: 110 3. jeśli wciskamy sprzęgło i hamulec to odczyt wyniesie: 111 lub Nie wciśnięte 000 Hamulec 011 Sprzęgło i hamulec 111 Sprzegło 100" Pozdro, Arris_88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi