Bielun22 4 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Aktywacja TempomatuWchodzimy w ENGINE [select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 11463 to activate cruise control [Do It!] i powinno wszystko działać Kodowałeś to? U mnie było tak, że tempomat nie reagował na set jak nie zakodowałem w ENGINE. to kodowanie jest zrobione ---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ---------- Bielun22 ale sprawdzałeś Vagiem w blokach pomiarowych czujnik sprzęgła i hamulca? blok hamulca bez problemu znajduje ale bloku sprzęgła nie mam pojęcia gdzie szukac.... ? miałem jakiś błąd w bloku hamulca ale po wymienie zaworka wszystko jest ok. A tempomat nadal nie trybi:facepalm: co to za kodowanie.. kojarzy ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek 3 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Aktywacja TempomatuWchodzimy w ENGINE [select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 11463 to activate cruise control [Do It!] i powinno wszystko działać Kodowałeś to? U mnie było tak, że tempomat nie reagował na set jak nie zakodowałem w ENGINE. to kodowanie jest zrobione ---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ---------- Bielun22 ale sprawdzałeś Vagiem w blokach pomiarowych czujnik sprzęgła i hamulca? blok hamulca bez problemu znajduje ale bloku sprzęgła nie mam pojęcia gdzie szukac.... ? miałem jakiś błąd w bloku hamulca ale po wymienie zaworka wszystko jest ok. A tempomat nadal nie trybi:facepalm: http://img7.imageshack.us/img7/7282/fr6a.jpg co to za kodowanie.. kojarzy ktoś? Nie wiem co za kodowanie, ale mam tak samo (nawet WSC ten sam), może są jakies podpowiedzi co to jest zakodowane - nie chce mi się sprawdzać w aucie VCDSem. Co do bloków, to nie wiem jak sprawdzałeś czujnik hamulca, ale w Grupie 6 bloków pomiarowych silnika w tych czterech rubrykach jest o ile dobrze pamiętam, pierwszy :prędkość, drugi nas interesuje czyli ma być trzy zera 0 00, jak naciśniesz sprzęgło ma być 1 00, jak naciśniesz hamulec ma być 0 11, razem naciśniesz to wiadomo 1 11, w trzeciej jest procentowy wcisk pedału gazu, a w czwartej jest manetka tempomatu, jak jest wyłączony całkiem jest 0 0, jak włączysz manetkę dając ją do siebie jest chyba 1 0, ale nie wiem czy jak się uaktywnia tempomat -set (od 30km/h) to jest 1 1 - bo nie sprawdzałem. Jak masz gdzieś 1 zamiast 0 nie wciskając nic - dany czujnik uwalony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bielun22 4 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Aktywacja TempomatuWchodzimy w ENGINE [select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 11463 to activate cruise control [Do It!] i powinno wszystko działać Kodowałeś to? U mnie było tak, że tempomat nie reagował na set jak nie zakodowałem w ENGINE. to kodowanie jest zrobione ---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ---------- Bielun22 ale sprawdzałeś Vagiem w blokach pomiarowych czujnik sprzęgła i hamulca? blok hamulca bez problemu znajduje ale bloku sprzęgła nie mam pojęcia gdzie szukac.... ? miałem jakiś błąd w bloku hamulca ale po wymienie zaworka wszystko jest ok. A tempomat nadal nie trybi:facepalm: http://img7.imageshack.us/img7/7282/fr6a.jpg co to za kodowanie.. kojarzy ktoś? Nie wiem co za kodowanie, ale mam tak samo (nawet WSC ten sam), może są jakies podpowiedzi co to jest zakodowane - nie chce mi się sprawdzać w aucie VCDSem. Co do bloków, to nie wiem jak sprawdzałeś czujnik hamulca, ale w Grupie 6 bloków pomiarowych silnika w tych czterech rubrykach jest o ile dobrze pamiętam, pierwszy :prędkość, drugi nas interesuje czyli ma być trzy zera 0 00, jak naciśniesz sprzęgło ma być 1 00, jak naciśniesz hamulec ma być 0 11, razem naciśniesz to wiadomo 1 11, w trzeciej jest procentowy wcisk pedału gazu, a w czwartej jest manetka tempomatu, jak jest wyłączony całkiem jest 0 0, jak włączysz manetkę dając ją do siebie jest chyba 1 0, ale nie wiem czy jak się uaktywnia tempomat -set (od 30km/h) to jest 1 1 - bo nie sprawdzałem. Jak masz gdzieś 1 zamiast 0 nie wciskając nic - dany czujnik uwalony. Niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi... wszystko jasne... czujnik sprzegła do wymiany:facepalm: na vagu pokazywalo tak jak by caly czas bylo sprzegło wcisniete "100" zrobilismy zworke we wtyczce i wszystko hula-la .... tempomat on board:naughty: Podziękował!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek 3 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 Aktywacja TempomatuWchodzimy w ENGINE [select] [01 - Engine] [Login - 11] Enter 11463 to activate cruise control [Do It!] i powinno wszystko działać Kodowałeś to? U mnie było tak, że tempomat nie reagował na set jak nie zakodowałem w ENGINE. to kodowanie jest zrobione ---------- Post dopisany at 22:19 ---------- Poprzedni post napisany at 22:15 ---------- Bielun22 ale sprawdzałeś Vagiem w blokach pomiarowych czujnik sprzęgła i hamulca? blok hamulca bez problemu znajduje ale bloku sprzęgła nie mam pojęcia gdzie szukac.... ? miałem jakiś błąd w bloku hamulca ale po wymienie zaworka wszystko jest ok. A tempomat nadal nie trybi:facepalm: http://img7.imageshack.us/img7/7282/fr6a.jpg co to za kodowanie.. kojarzy ktoś? Nie wiem co za kodowanie, ale mam tak samo (nawet WSC ten sam), może są jakies podpowiedzi co to jest zakodowane - nie chce mi się sprawdzać w aucie VCDSem. Co do bloków, to nie wiem jak sprawdzałeś czujnik hamulca, ale w Grupie 6 bloków pomiarowych silnika w tych czterech rubrykach jest o ile dobrze pamiętam, pierwszy :prędkość, drugi nas interesuje czyli ma być trzy zera 0 00, jak naciśniesz sprzęgło ma być 1 00, jak naciśniesz hamulec ma być 0 11, razem naciśniesz to wiadomo 1 11, w trzeciej jest procentowy wcisk pedału gazu, a w czwartej jest manetka tempomatu, jak jest wyłączony całkiem jest 0 0, jak włączysz manetkę dając ją do siebie jest chyba 1 0, ale nie wiem czy jak się uaktywnia tempomat -set (od 30km/h) to jest 1 1 - bo nie sprawdzałem. Jak masz gdzieś 1 zamiast 0 nie wciskając nic - dany czujnik uwalony. Niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi... wszystko jasne... czujnik sprzegła do wymiany:facepalm: na vagu pokazywalo tak jak by caly czas bylo sprzegło wcisniete "100" zrobilismy zworke we wtyczce i wszystko hula-la .... tempomat on board:naughty: Podziękował!!!! Cieszę się że się udało zdiagnozować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo747 0 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Jak moge sie inaczej dowiedziec czy moj modul obsluguje tempomat bo vagiem chwilowo nie mam jak a rozbierac nie bede bo nie mam troxa jeszcze a chce wiedziec bo nie wiem czy manetke sama zamowic czy modul tez w jednym zamowieniu... mam 2003 rok 1,9 tdi kierownica cztero ramienna (w pierwszym artykule sa w lowline i midline) wiec nie wiem ktora jest moja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek 3 Opublikowano 19 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2013 Jeśli masz multifunkcję, to masz dobry moduł kierownicy. Jeśli nie masz MF, to na 95 % moduł do wymiany:wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo747 0 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 mf czyli co??? dodam ze mam niepelny fis... tylko km pozostale na baku pokazuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Czyli sterowanie radiem z kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo747 0 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 sprawdzilem... mam S na koncu numeru czyli montaż samego tempomatu nie wchodzi w gre??? musze kupic moduł??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek 3 Opublikowano 20 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2013 Tak, moduł musisz wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo747 0 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 kupiłem moduł od goscia ktory sie zarzekał ze pod tempomat bedzie dzialal... narobiłem sie jak glupi osioł a modulu komp nie czyta i nie dzialaja wycieraczki ani nic z przelacznikow wiecie co moze byc przyczyna??? moduł od innej audi czy co??? P.S. nie ma na module naklejki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaszxxx 4 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 no ale numer modulu mozesz sprawdzic vagiem, jesli go nie czyta to mozliwe ze jest od a6 i nic z tego nie bedzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo747 0 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 kolejny problem... nie mam czujnika sprzegla ani nie moge znalezc zadnego kabla od tego co robic??? pomocy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Czyli co.... Była przekładka z automatu na manual? Weź wklej zdjęcie wlepki z auta i porównaj czy są takie same kody jak w książce... Obadamy jak byla skrzynia i inne rzeczy po wyjeździe z fabryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo747 0 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 wyczytalem ze mam 5 biegową skrzynie tiptronic...wow pomoze mi ktos jakos zamontowac ten czujnik albo chociaz zrobic zworke??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GreGoriO 44 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 pierwszy link w google https://www.google.com/search?q=kod+skrzyni+GJA&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t tak jak myślałem siedział automat....czeka cię wieksza rzeźba... silnik AVF skrzynia GJA ---------- Post dopisany at 20:44 ---------- Poprzedni post napisany at 20:40 ---------- zaraz zaraz... ty masz w profilu B5 a wlepka z B6 do tego kombi:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebo747 0 Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 dawne czasy... zmienilem na b6 ale jakos nie bylo kiedy w profilu zmienic... a co do czujnika to macie jakis tutorial czy cos jak go zamontowac albo chociaz obejsc zeby w kompie zamiast 1 bylo 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Czujnik sprzęgła to F36 schemat mam tylko to 1.8T, ale może w AVF ten sam pin Pin 39 ECU trzeba podłączyć do 12V Czujnik musisz kupić taki AUDI A4 B6 CZUJNIK SPRZĘGŁA 8E0927189 (3544872206) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. oraz wtyczkę a może wtyczka jest Znalazłem inny pin (66) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dracus6662 2 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Jezeli mam odpowiedni moduł juz założony, podejrzewam ze tak( kierownica 3 ramienna,pełen fis) to muszę demontować kierownicę ,aby wpiąć manetkę tempomatu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawek 3 Opublikowano 29 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2013 Bez ściągania kierownicy jak chcesz wpiąć manetkę i ją przykręcić nie ruszając przełącznika świateł i taśmy kierownicy? Nie ma innej opcji (do tego musisz mieć obudowę dolną z wycięciem lub sobie wyciąć). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi