Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Jezeli mam odpowiedni moduł juz założony, podejrzewam ze tak( kierownica 3 ramienna,pełen fis) to muszę demontować kierownicę ,aby wpiąć manetkę tempomatu

:facepalm:???

Watpie abys mial odpowiedni modul;-)

Wyslane z RNSA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No to Panowie na grubo jednak , podpiołem vag i wyszła f :kwasny: tak więc i tak nie ma rady jak wszystko rozbierać.Datkowo będę musiał zmienić taśmę,czy będzie mogła zostać ta sama?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy nie będzie różnicy czy to sedan czy avant:kox: Ponieważ w czasie przeszukiwań forum znalazłem post ,fakt dotyczacy avanta ze po zmianie modułu miał problem z tylna wycieraczką i światłami:shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy nie będzie różnicy czy to sedan czy avant:kox: Ponieważ w czasie przeszukiwań forum znalazłem post ,fakt dotyczacy avanta ze po zmianie modułu miał problem z tylna wycieraczką i światłami:shock3:

niema znaczenia , zakoduj po swoja bude i tyle:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój problem wygląda następująco:

Kupiłem wszystko co potrzeba do montażu tempomatu wraz z manetką. Z naklejki znajdującej się w bagażniku dowiedziałem się, że mój samochód powinien mieć skórzaną, podgrzewaną kierownicę (jeszcze w kolorze Swing). Niestety takiej nie posiada, ma zwykłą plastykową. Trudno. Do montażu tempomatu potrzebny jest odpowiedni moduł kierownicy. Pomyślałem, że ten z podgrzewaną kierownicą obsługuje też tempomat, więc nie ma żadnego problemu. Przed chwilą jednak sprawdziłem na VAGu jaką ma końcówkę. Powinna mieć M albo P. Ja mam K, :shock3:

image.jpg

Od jakiego to jest auta? Od A3?

P.S.

Reszta pytań później :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8E0953549K - 8E0 953 549 K - AUDI - Moduł elektroniczny zespol. przełączn.na kolumnie kierown. Moduł elektroniczny zespol. przełączn.na kolumnie kierown. do samochodów z kierownicą, ogrzewaną - AUDI A4

8E0953549K 8E0 953 549 K AUDI Moduł elektroniczny zespol. przełączn.na kolumnie kierown. AUDI A4

For vehicles with steering electronic modul for steering wheel, heated col. combination switch. Audi # 8E0953549M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli bez problemu obsługuje? Zdziwiłem się troszkę, bo w pierwszym poście w instrukcji nie ma go wymienionego. Fakt, M jest. Może warto dodać? Czyli to jest jakiś bardziej rozbudowany moduł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołóż manetkę i spróbuj zakodować jak masz podane, zobaczymy czy przyjmie

ETKA MI PODAJE, ŻE ZOSTAŁ ZASTĄPIONY modułem z literką "M" w 01.09.2001.... a "J" na "L"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak to jest z tym radiem concert podczas podłaczenia tempomatu musze odpiąc aku żeby odpiąc poduszke , to po podłączeniu bede musiał wpisac kod czy nie :kox: ewentualnie odkreciłbym sruby od poduszki albo poluzował ,odpioł na chwilke aku ,odpiął poduszkę, i zpowrotem podpioł aku to może sie radio nie zresetuje i kod nie bedzie trzeba wpisywac:naughty: jak myslicie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak to jest z tym radiem concert podczas podłaczenia tempomatu musze odpiąc aku żeby odpiąc poduszke , to po podłączeniu bede musiał wpisac kod czy nie :kox: ewentualnie odkreciłbym sruby od poduszki albo poluzował ,odpioł na chwilke aku ,odpiął poduszkę, i zpowrotem podpioł aku to może sie radio nie zresetuje i kod nie bedzie trzeba wpisywac:naughty: jak myslicie

Jeśli auto wyjechało z fabryki z zamontowanym concertem to jest duża szansa, że nie będzie wołać o wpisanie kodu po ponowym podłączeniu aku. Jeśli chodzi o twoje szpagaty z odłączaniem airbaga tak jak to opisałeś to obawiam się, że nic ci to nie da. Jeśli radio wymaga wpisania kodu to tego nie ominiesz w ten sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jeśli radio nie jest fabrycznie montowane to nie powinno wołać, u mnie również siedzi zamiast kaseciaka CD, i nigdy nie miałem problemu.

Chodzi o to, że raz zapamiętany VIN nie woła po odłączeniu o kod, radio sprawdza VIN po podłącznieniu prądu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to bardzo dobra wiadomość :banan: oby tylko sprawdziła się w praktyce:kox:

Skąd wziąść rodzaj hamulców do przyuczenia ecu :doh::doh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wlepce w książce serwisowej lub we wnęce koła zapasowego (w wer. Avant jest pod kanapą) masz wypisane kody również kod dotyczący obręczy i hamulców. A w pierwszym poście znajdziesz dany kod.

A akumulatora nie musisz odłączać tylko koniecznie wyciągnij kluczyk ze stacyjki. Nigdy nie odłączałem aku przy demontażu poduszki i foteli również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli poducha nie pierd... jak ją rozłacze, tylko że muszę wyjąc kluczyk :naughty: bo nie chciałbym by mi wybuchła:kwasny:

fajnie ze z tymi hamulcami sie wyjaśniło:naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wystrzeli, nawet błędu poduszki nie będzie po złożeniu do kupy. Ale ten jeden warunek, kluczyk nie może być w stacyjce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to reasumując w operacji montażu tempomatu:

1.można odpiąc akumulator i do radia nie będzie trzeba wpisywać kodu bo przypisane jest do vinu [ale 100% pewnosci nie ma bo radio może być z innej audi]

2.można nie odpinać aku ale należy wyjąc bezwzględnie kluczyk ze stacyjki[poducha nie strzeli, nie musimy martwić się o kod radia]

3.informacje o hamulcach można wziąć z wlepki w ksiązce lub naklejki w kole [potrzebne do przyuczenia ecu po zmianie modułu]

4.pamiętać o srubach mocujacych manetke[2 szt]

jakieś dodatkowe ważne info lub wasze spostrzeżenia lub ułatwienia:naughty:

model mojej audi to sedan z 2001 r 1.8 t kierownica 3 ramienna bez multi napęd quattro skrzynia manualna 5 biegowa pełen fis ,

Montowany ma być moduł 8e0 953 549 N

będe wdzięczny za każdą poradę co do montażu[takze wyciecia otworu w obudowie] jak i kodowania

według wskazówki login wyszedł RECODE 01041 czy jest to kod poprawny dla mojego auta

:slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kodowanie modułu podałeś poprawnie, to nie login ale po prostu kodowanie. Jak będziesz szedł stopniowo z opisem - dasz radę z tym. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to cieszę się,że idę w dobrym kierunku, jeszcze te hamulce jutro zobacze na wlepce koło koła żebym mógł drugi kod wygenerować:naughty: wszelkie porady mile widziane :kox: żeby nie było że rozbebesze a tu nagle:doh:

a co z tym czujnikiem sprzęgła gdzie go sprawdzić w jakim bloku , a jak okaże sie uszkodzony to jak zrobić zworke[czasowo rzecz jasna] :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...