black_edition Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) a co z podłączniem bo jak napisałem w google sa kostki z 3 zylami a ja mam 2. To w ktore piny ? Edytowane 12 Października 2016 przez black_edition
wrclaguna Opublikowano 12 Października 2016 Opublikowano 12 Października 2016 a co z podłączniem bo jak napisałem w google sa kostki z 3 zylami a ja mam 2. To w ktore piny ? u siebie masz 2 kabelki tak samo podłaczasz piny do kostki 4 pinowej
Redus23 Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Ja się namęczyłem sporo przy tym modzie, tempomat,multifuncja, fis. Tempomat nie działał- wyrobione piny w tempomacie, Multi bez problemu, kodowanie czujnika G85 była masakra, nie zauważyłem żę w nowej taśmie nie dostałem czujnika, po odłączeniu kostki od licznika i masowaniu kabla pod fisa, zniknęło mi podświetlenie i nie mogłem odpalić auta Za drugim razem koledze zrobiłem wszystko w niecałe 2 godziny razem z kodowaniem. Nie jest tak łatwo, jeżeli macie pytania to piszcie Wszystko rozbierałem po 20 razy
Heniekk Opublikowano 24 Października 2016 Opublikowano 24 Października 2016 ...sprawdz rowniez czy zamontowany u ciebie komputer elektroniki kierownicy obsluguje tempomat. wychodzily rowniez wersje bez obslugi tempomatu, wtedy brakuje w nim gniazda do manetki tempomatu.Dokladnie. Pisal o tym przemas ponizej. Numer sterownika z oblusga tempomatu to 8E0 953 549 N, a bez to 8E0 953 549 F.Sprawdz lepiej jaki masz, bo jeszcze sie okaze ze sie niepotrzebnie narobisz przy monatazu
FUREK Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 3). Taśma kierownicy: 8E0 953 541 D lub 8E0 953 541 E Czym różnią się te obie taśmy od siebie? Czy mogą być zastosowane przemiennie (lub)?
daro84.pl Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 D pod multi, a E multi+ grzana kierownica
GregoryFx Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Witam, posiadam obecnie moduł z tempomatem pełnym fis z literą N. Jednak on nie obsługuje kierownicy multifunkcyjnej z B7. Kupiłem moduł z literką Q - zgodnie z zaleceniami na forum. Teraz pytanie czy coś będę musiał ustawiać w VAG? Czy jest to skomplikowane? Czy wystarczy jeden wiersz skopiować ze swojego starego modułu i po prostu ciąg cyfr wgrać do nowego i będzie śmigać? Tylko teraz z którego działu i której opcji? Bardzo proszę o pomoc.
Gregory87 Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 (edytowane) Kodowanie/ przyuczenie sterownika ABS + kalibraca G85http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Brake_Electronics_%28Bosch_5.7%29#Bosch_5.3_and_5.7_ABS_with_ESP.2C_CodingKodowanie modułu kierownicyhttp://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_%288E%29_Steering_WheelTu masz krótki filmik: Poszukaj bo na pewno jest na forum Edytowane 9 Listopada 2016 przez Gregory87
GregoryFx Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Dziekuje za odpowiedz. Wedlug filmiku najlepiej spisac kodowanie naszego sterownika. Kodowanie gdzie sie znajduje? Jezeli mam stary modul, to nie musze przeprowadzac calej procedury? Nie ogarniam tego za bardzo
Gregory87 Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Kodowanie widać jak byk po wejściu w dany sterownik, w tym przypadku 03-ABS/hamulce masz go pod nr sterownika opisane jako: Kodowanie:06395 (na filmiku)Nie jest to trudna operacja, ale jak nie ogarniasz to sam się za to nie bierz.
rolon Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Czy zdjęcia do pierwszego posta ktoś posiada?
wrclaguna Opublikowano 17 Listopada 2016 Opublikowano 17 Listopada 2016 Czy zdjęcia do pierwszego posta ktoś posiada? Autor watku nie logował sie kilka lat wiec raczej ich nie bedzie
oko89 Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Witam, czy po dołożeniu samej manetki tempomatu trzeba przeprowadzić jakieś kodowanie ABS? bo wyskoczył mi błąd 01044 - Control Module Incorrectly Coded, a tempomat dokładałem miesiąc temu. Taka sytuacja;p
bociek666x Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Podejdzie kierownica z B8 nr 8K0 419 091 BG do B6 na module kierownicy z końcówką Q? Pozdr
Gregory87 Opublikowano 29 Listopada 2016 Opublikowano 29 Listopada 2016 Podejdzie Wysłane z mojego LG-H736 przy użyciu Tapatalka
bociek666x Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 (edytowane) Jestem przed wymianą modułu kierownicy w B6 z F na moduł Q oraz kierownicę z MF z B8. Dostałem już przełącznik zespolony i od tyłu patrząc jest jeszcze jedno wejście od taśmy na 4 PIN (zaznaczone na zdjęciu na żółto)? Moje pytanie czy kostka która jest w moim B6 będzie pasowała czy trzeba kupić nową 4 pin kostkę jak wcześniej ktoś napisał 4E0972133. Czytałem coś wcześniej że ktoś z forumowiczów na siłę wsadził starą kostkę i działało...?? Edytowane 9 Grudnia 2016 przez bociek666x
Wielki Dao Opublikowano 16 Grudnia 2016 Opublikowano 16 Grudnia 2016 Witam wszystkich, prosił bym o pilną pomoc. Za kilka dni wyjeżdżam do Polski, pomyślałem że zamontuje sobie tempomat... Kupiłem moduł o oznaczeniu 8E0 953 549 Q Złożyłem wszystko do kupy, zapominając zczytać wartości z poprzedniego sterownika. Po złożeniu wszystkiego nie mam zielonego pojęcia co dalej zrobić. Wyskoczył błąd 01794 - Control Module: Incorrect Chassis (VIN) Number Zrobiłem to, później zaczęły się schody... 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - -00778 - Steering Angle Sensor (G85)66-10 - Not Matched - Intermittent Próbowałem to jakoś ogarnąć jednak nie poszło mi za dobrze. Wchodząc w adaptację > basic settings> i w grupie 001 jest po prostu error, nic tam nie ma. Dodatkowo wchodząc w moduł ABS pokazuje się to: VAG Number: 8e0 614 517 A Component: ABS/ESP allrad 4529 Soft Coding: 00000 Shop#: WSC 00000 01316 - ABS Control Module 49-10- No communication - intermittent 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 01312 - Powertrain Data Bus 79-10- Please check Fault Codes - Intermittent 01316 - ABS Control Module 49-10 -No Communications - Intermittent 00625 - Vehicle Speed Signal 27-10- Implausible Signal - Intermittent , po odpaleniu silnika, i włączeniu świateł, zapalają się długie, nie idzie ich wyłączyć manetką. Wiem że chaotycznie to opisałem, może jednak znajdzie się ktoś kto w jakiś sposób dał by radę mi to wytłumaczyć co mam zrobić krok po kroku.
Gregory87 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) Ło Panie wałkowane tyle razy, że wystarczy czytać ze zrozumieniem. Kodowanie ABS ustalasz na podstawie poniższych danych, musisz znać kod hamulców (będzie na wlepie w bagaju), reszte powinieneś ogarnąć bo prościej się już nie da - do dzieła Należy wejść do grupy 03-ABS i wykonać wszystkie trzy czynności bez wychodzenia przy włączonym zapłonie : Wcisnąć przycisk Recode, wpisać Login, który utworzymy na podstawie poniższych informacji : Note #1: Po zalogowaniu się, nalezy przeprowadzić kodowanie modułu. Note #2: Dla silnika BFB, hamuców 1LT (opcje) i Multitronika potrzebny jest login 09399 . * 0?xxx: Model auta o 9 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ) o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 4 = HP2 16" (PR-1LX) o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG) o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 6 = C54 (PR-1LZ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. benzyna o 9 = 6/8 Cyl. benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manualna o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku : Audi A4, hamulce FN3 15", diesel, manual, loginem jest : 09555 Od razu po zalogowaniu się przechodzimy do Recode i kodujemy : Note #1: Kodowanie jest zaakceptowane po poprawnym logowaniu. Note #2: Po zalogowaniu, potrzebne jest również ustawienie czujnika kąta skrętu kierownicy. Note #3: Kod 04499 jest użyty w przypadku silnika BFB z hamulcami 1LT i skrzynią typu Multitronic. * 0?xxx: Rodzaj nadwozia (model) o 4 = Audi A4 * 0x?xx: Hamulce o 1 = C54 (PR-1LZ) o 2 = FN3 15" (PR-1LB/1LE) o 3 = HP2 16" (PR-1LX) o 3 = FNR 16" (PR-1LG) o 4 = FN3 16" (PR-1LT/1LF) o 5 = Brembo 17" (PR-1LJ) * 0xx?x: Silnik o 5 = 4/6 Cyl. Diesel o 7 = 4/5 Cyl. Benzyna o 9 = 6/8 Cyl. Benzyna * 0xxx?: Skrzynia biegów o 5 = Manulana o 7 = Automatyczna (5HP19, 5HP24, AG4, AG5) o 9 = Multitronic W naszym przypadku do zakodowania potrzebowaliśmy : 04255 Nie wychodząc wykonujemy procedurę kalibracji czujnika skrętu kierownicy (G85) : Wchodzimy do grupy 03-ABS Brakes, następnie [Fault Codes - 02] i [Done, Go Back] Skręcamy kierownicą co najmniej 30° w lewo i z powrotem. Wchodzimy do : [Meas. Blocks - 08] Kanał 005 pole 1 (Steering Angle Sensor -G85-) Specification: 0.0 ° Tolerance (when straight): ?5.0 ° [Done, Go Back] [Login - 11] Wpisz 40168 [Do It!] [basic Settings - 04] Group 001 [Go!] [Done, Go Back] [Fault Codes - 02] Nie powinno być już żadnych błędów [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Edytowane 17 Grudnia 2016 przez Gregory87
wrclaguna Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Jestem przed wymianą modułu kierownicy w B6 z F na moduł Q oraz kierownicę z MF z B8. Dostałem już przełącznik zespolony i od tyłu patrząc jest jeszcze jedno wejście od taśmy na 4 PIN (zaznaczone na zdjęciu na żółto)? Moje pytanie czy kostka która jest w moim B6 będzie pasowała czy trzeba kupić nową 4 pin kostkę jak wcześniej ktoś napisał 4E0972133. Czytałem coś wcześniej że ktoś z forumowiczów na siłę wsadził starą kostkę i działało...?? Kostke 4 PIN musisz kupic
Wielki Dao Opublikowano 17 Grudnia 2016 Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) A może to mieć jakiś związek z tym że moduł mam z oznaczeniem Q z b7 a kierownica została stara z b6? Kolega wyżej wstawił fotkę modułu z Q, jednak ja nie posiadam tego dodatkowego miejsca na wtyczkę. Edytowane 17 Grudnia 2016 przez Wielki Dao
Rekomendowane odpowiedzi