Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

to jak nazywa się to ustrojstwo ?ma łukowaty kształt .Nie wiem czy dobrze się zrozumieliśmy ,ta kostka nie znajduję się w kierownicy tylko za nią.


http://allegro.pl/tasma-airbag-czujnik-kata-skretu-audi-a4-b7-i6140968216.html

chodzi o to u mnie tego brak,czy mam to dokładać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Na pewno masz czujnik skrętu, każda B6 / B7 go ma. Czujnik jest wpięty w taśmę i tam go szukaj. Kostkę musisz zmienić tą od airbag 4pin, w B7 była inna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno masz czujnik skrętu, każda B6 / B7 go ma. Czujnik jest wpięty w taśmę i tam go szukaj. Kostkę musisz zmienić tą od airbag 4pin, w B7 była inna

Masz rację jest,kupiłem kostkę od b7, tylko jak piszesz są 4 piny,w mojej są 2 co zrobić z dwoma pozostałymi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko te dwa podpinasz

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli założyłem całość i bez kodowania działa mi podświetlenie i rolki a przyciski mode i wybierania głosowe nie ,to czumu mogą nie działać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo obsługują bluetooth. masz w aucie? jeśli tak, to kodowanie musisz zrobić.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez kaju
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przycisk mode nie jest od przełączania między np radiem ,mp3 itp?

Nie. Mode służy do wejścia w książkę telefoniczna np. Edytowane przez shakal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki. Z automatu odpowiedziałem na pytanie nie patrząc na temat wątku. Koniec OT :hi:

Wysłane z iPhone

Edytowane przez shakal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

Powiedzcie mi, czy mając już założony oraz działający tempomat i chcąc dorzucić poduszkę z MF B6, muszę przechodzić całą procedurę kodowania włącznie z modułem czy wystarczy tylko zmienić parametry w 16-Steering Wheel?

Nie musisz. Kodujesz tylko MF na kanale 16 i w radiu 75.

Ja mam podobne pytanie jak kolega... a mianowicie.. jak juz poprzekładam wszystko co trzeba.. tzn. kierownicę i podepnę nową poduszkę z przyciskami multi.. to oczywiscie wywalone zostaną błędy i pewnie będzie dyskoteka na FISie.... chciałem zapytac czy można z tym jakiś czas jeździć... jestem obecnie w Niemczech i nie mam dostępu do żadnego VAGa... i kodowanie tegoż cuda bedę mógł zrobić dopiero za jakiś miesiąc... :( pytałem o taki zabieg w niemieckim ASO ... ale... roboczogodzina u nich kosztuje ok. 100 Euro :mellow: - więc sami rozumiecie... :kwasny: co radzicie ? zamontować wszystko i cieszyć się nową SKÓRZANĄ już kierownicą czy kodowanie należy zrobić od razu po montażu ??? Pozdrawiam i proszę o poradę...

Nie można. Nie będziesz miał skalibrowanego czujnika kąta skrętu, więc pojawią się problemy z ABS i ESP.

Ok no to jeszcze jedno pytanie... wymieniam kierownicę, taśmę poduszkę multi , składam wszystko do kupy i powiedzmy, że póki co nie zależy mi na multifunkcji więc kasuję tylko powstałe błędy .... i to poki co wystarczy ? cholera chciałbym już sie cieszyć świeżo obsztą kierą .... i nie wiem cz wogóle się za to zabierać jeśli nie mam dostępu do vaga....czy po prostu z wymianą poczekać aż bedę w kraju i umówię się na ten zabieg z którymś z życzliwych forumowiczów....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jaki sposób chcesz usunąć błędy, skoro nie masz VAG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, posiada ktoś może jakieś zdjęcia dokumentujące rozbiórkę? Przymierzam się do montażu tempomatu i modułu ale trochę się cykam że coś popsuje bo czasem brak mi wyczucia przy szarpaniu :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, posiada ktoś może jakieś zdjęcia dokumentujące rozbiórkę? Przymierzam się do montażu tempomatu i modułu ale trochę się cykam że coś popsuje bo czasem brak mi wyczucia przy szarpaniu :decayed:

UWAGA ! - link do wszystkich zdjęć (znikają z powodu ograniczeń na fotosiku )

--> Dropbox - audi-fis.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, posiada ktoś może jakieś zdjęcia dokumentujące rozbiórkę? Przymierzam się do montażu tempomatu i modułu ale trochę się cykam że coś popsuje bo czasem brak mi wyczucia przy szarpaniu :decayed:

UWAGA ! - link do wszystkich zdjęć (znikają z powodu ograniczeń na fotosiku )

--> Dropbox - audi-fis.zip

Dzięki wielkie! :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech Ci bóg w dzieciach wynagrodzi za link do tych zdjęć :decayed:

Też przymierzam się do montażu dam znać po zabiegu jak poszło

Z tego co wyczytałem to jeśli chcę kierę multi z B7 czteroramienną to moduł Q będzie oki ?

Edytowane przez eryczek93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie czy do mojej 2.0 benzyna potrzebuję coś jeszcze oprócz manetki 8E0 953 521 D i modułu 8E0 953 549 L aby uruchomić tempomat? Vaga posiadam .... wiązkę kabli chciałam też ale w aucie na szrocie@ była cała spięta z główna wiązka więc nie wiedziałam gdzie idzie co i jak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie czy do mojej 2.0 benzyna potrzebuję coś jeszcze oprócz manetki 8E0 953 521 D i modułu 8E0 953 549 L aby uruchomić tempomat?

Pasuje jeszcze obudowe zmienic lub wyciac w plastiku miejsce na manetke :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...