Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Panowie krótkie pytanie:

auto ma bi-xy skrętne, jaki moduł (+taśma) potrzebna jest do wymiany kierownicy żeby wszystko chodziło (w tym multu-funkcja),

Z góry dzięki!

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Teraz nie działają mi światła poprawnie. Tempomat działa, abs/hamulec znikneły, przy zapalaniu swiatel na 2 pozycje zapalaja sie dlugie, manetka od dlugich nie da rady ich wyłączyć, ktoś coś wie jak to zrobić? Może wstawić starą manetkę od kierunków? Przy wymianie tylko manetki znowu będę musiał wszystko kodować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie krótkie pytanie:

auto ma bi-xy skrętne, jaki moduł (+taśma) potrzebna jest do wymiany kierownicy żeby wszystko chodziło (w tym multu-funkcja),

Z góry dzięki!

Pozdrawiam!

1 post sie klania :hi:

Kolega wyżej wstawił fotkę modułu z Q, jednak ja nie posiadam tego dodatkowego miejsca na wtyczkę.

tam masz moduł razem z tasma :hi:

Wielki Dao przeczytaj ten post

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/14538-wymiana-modulu-kierownicy-pod-tempomat-kierownice-multifunkcyjna/page-147#entry5002111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM

Dołożyłem sobie tempomat i kompletny fis , oczywiście zmieniłem moduł z F na Q i czujnik położenia kołą kierownicy g85 opanowałem i ABS również oraz fis odblokowany

problem leż w tempomacie walcze z nim i walcze i nie działa kodowanie w silniku zrobione w kierownicy również adaptacja też i co nie chodzi to nie chodzi . KOLEDZY pomóżcie może spotkaliście sie z czymś takim już może o czymś zapomniałem proszę o pomoc będę wdzięczny .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto ma program ?

O jaki program chodzi ?

Jestem lajkiem w tym temacie wszystko co dokładałem to przy pomocy a4-club

Edytowane przez damin1994
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A zmiana programu ma coś do tego nie idzie jakoś tego tempomatu ominąć koledzy a jak wy kodujecie tempomat jaka kolejność i jakie kody

Edytowane przez damin1994
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też walczyłem aby uruchomić tempomat w swojej audi. Tempomat był fabrycznie instalowany, ale po wgraniu programu zwiększającego moc(jak się okazało domorosłego znawce) tempomat znikł. Wszystko to wyszło po moim zakupie samochodu, ale w końcu też już nie miałem pomysłu co jeszcze sprawdzić, więc podjechałem na hamownie do osoby która zajmuje się tym profesjonalnie. Po sprawdzeniu wyszło, że mam program od wersji bez tempomatu i z manualną klimatyzacją (wentylator od klimy też załączał się po włączeniu zapłonu). Po wgraniu oryginalnego programu wszystko wróciło do normy, a przy okazji zmodyfikował mi program (nie na maxa) i wyszło 380Nm i 164 KM.

Dlatego koledzy pytają się o to czy był zmieniany program, warto podjechać i sprawdzić, czy aby z programem wszystko ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego teraz to już wiem kogo za to gonić że nie działa;) Posprawdzam to i zobacze czy faktycznie przez to ;)

Narazie dzieki wielkie po świętach sie odezwe .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze w kanale 006 adaptacji w silniku, czy prawidłowo funkcjonują czujnik przy pedale sprzęgła i hamulca... drugie okienko jeśli dobrze pamiętam powinny być trzy zera czyli 0 0 0, w momencie wciskania sprzęgła będzie 1 0 0, w momencie wciskania pedału hamulca 0 1 1, oczywiście przy obydwóch analogicznie 1 1 1. Jeśli masz przy niewciśniętych pedałach gdzieś jedynki, to niestety, ale tempomat nie ruszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze w kanale 006 adaptacji w silniku, czy prawidłowo funkcjonują czujnik przy pedale sprzęgła i hamulca... drugie okienko jeśli dobrze pamiętam powinny być trzy zera czyli 0 0 0, w momencie wciskania sprzęgła będzie 1 0 0, w momencie wciskania pedału hamulca 0 1 1, oczywiście przy obydwóch analogicznie 1 1 1. Jeśli masz przy niewciśniętych pedałach gdzieś jedynki, to niestety, ale tempomat nie ruszy.

No faktycznie są jedynki to pewnie czujnik sprzęgła bo nie reaguje nic jak wciskam a gdy wciska hamulec to wartości się zmieniają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze w kanale 006 adaptacji w silniku, czy prawidłowo funkcjonują czujnik przy pedale sprzęgła i hamulca... drugie okienko jeśli dobrze pamiętam powinny być trzy zera czyli 0 0 0, w momencie wciskania sprzęgła będzie 1 0 0, w momencie wciskania pedału hamulca 0 1 1, oczywiście przy obydwóch analogicznie 1 1 1. Jeśli masz przy niewciśniętych pedałach gdzieś jedynki, to niestety, ale tempomat nie ruszy.

No faktycznie są jedynki to pewnie czujnik sprzęgła bo nie reaguje nic jak wciskam a gdy wciska hamulec to wartości się zmieniają

szach mat :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze w kanale 006 adaptacji w silniku, czy prawidłowo funkcjonują czujnik przy pedale sprzęgła i hamulca... drugie okienko jeśli dobrze pamiętam powinny być trzy zera czyli 0 0 0, w momencie wciskania sprzęgła będzie 1 0 0, w momencie wciskania pedału hamulca 0 1 1, oczywiście przy obydwóch analogicznie 1 1 1. Jeśli masz przy niewciśniętych pedałach gdzieś jedynki, to niestety, ale tempomat nie ruszy.

No faktycznie są jedynki to pewnie czujnik sprzęgła bo nie reaguje nic jak wciskam a gdy wciska hamulec to wartości się zmieniają

szach mat :hi:

Koledzy zrobione winowajcą zamieszania był czyjnik sprzegła . kumpel miał czujnik hamulca podpasaliśmy go do sprzęgła trzeba było troche kostke zmodyfikować i działa wszystko jak należy ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów,

Zamierzam założyć do swojego Audi tempomat i jeżeli chodzi o część manualna to nie widzę żadnego problemu z montażem manetki jak i wymiany modułu gdyż mój kończy się literą S i niestety bez tego się nie obejdzie ale do rzeczy.

Zakładałem manetkę fis i musiała być z numerem 4E0 953 503 C gdyż auto jest właśnie z przełomu 2003/2004 moje pytanie dotyczy tego czy gdy teraz wymienię moduł który obsługuje tempomat to czy będzie obsługiwało manetkę fis i czy numery z modułu ( ostatnia litera ) musi się jakoś pokrywać z numerami manetki tempomatu czy wystarczy dowolny moduł obsługujący tempomat i dowolna manetka do tempomatu z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...