Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

No tu wklepujesz ułożony login z tego co wkleiłeś... 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

No chyba jednak nie mam komunikat:

Controller refused the key! 

Error 33: Security access required

 

Jakieś pomysły?  

To co widzę wrzuciłem na zdjęciu kilka postów wyżej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok już to znalazłem na stronie ross techa mam nadzieję że wszystko mi się uda. Pozdrawiam i dzięki 

 

 

Melduję, że wszystko się udało :) działa aż miło - kierownica, fis i tempomat :)  

Dzięki za pomoc :) 

Pozdrawiam

Darek 

Edytowane przez lewiatan1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę o pomoc. 

Wczoraj dokładałem tempomat wraz z całym pająkiem i modułem z końcówką N. Na zegarach pojawił mi się czerwony wykrzyknik. Problem z zakodowaniem sterownika ABS. Wchodzę w login 11 tam wybieram poszczególne pozycje, później kodowanie, tam zaznaczam kolejne pozycje i kodowanie przyjmuje. Jak dalej zakodować czujnik kąta skrętu. W blokach pomiarowych pokazuje mi -2,5° i nie zmienia się nic gdy kręce kierownicą. W basic seetings 001 error. Może temat już był latam po stronach nie jestem leniwy ale coś mi nie wychodzi. Niech mi ktoś krok po kroku napisz bardzo bym prosił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio robiłem kodowanie w b6 mojego kolegi zgodnie z instrukcją na stronie ross-tech http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Brake_Electronics_(Bosch_5.7) to jest dla sterownika bosch 5.7 sprawdź czy na pewno u Ciebie ten sterownik siedzi.  Przy czym kodowanie przeszło przy chyba 3 próbie.  

Ja w swojej b7 mam bosch 8.0 tam też kodowałem zgodnie z ross-techem zresztą ta historia jest powyżej.  

 

Pozdrawiam, 

Darek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko robimy na zapalonym silniku czy na zapłonie tylko? Bo słyszałem, że trzeba odpalić silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na odpolonym lżej kręcić kierownicą. Te -2,5°  to Specification czy tolerance bo jesli to drugie to z tego co pamietam to jest stałe. Wykasuj wszystkie mozliwe błędy i przejedz się autem, poskręcaj kierownicą, gwałtownie zahamuj tak żeby abs zadziałał i powinno być ok jesli procedura była prawidłowo zrobiona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca wiem czy zrobiłem wszystko prawidłowo... nie zrobiłem przyuczenia vin-u. Kodowanie sterownika ABS-u zrobiłem bo przyjął kodowanie, lecz potem trzeba zrobić adaptacje czujnika skrętu g85. I tu jest problem bo w blokach pomiarowych 005 nie zmiania się wartość skrętu. Cały czas jest -2,5°. A w basic seetings w kanale 001 wyświetla error. 

Błędy:

00287-ABS Whell Speed Sensor Rear Right G44 30-00

18256- Pleas check DTC memory of engine controler

00778-sterring angle sensor g85

01044-control modul incorrectly codded

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wczesniej nie było zadnych błędów bo ten 287 to nie za bardzo pasuje.

Zrób wszystko od nowa zaczynając od przyuczenia Vinu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ten 287 możliwe, że już był. Okej po pracy zaraz zrobię wszystko od początku i dam znać

Edytowane przez Ptachu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed wejściem w measure blocks i potem basic settings robisz drugie logowanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakim w ogóle kablem to robisz, że Ci error wyrzuca w BS?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto sprawdzić zbiornik, u mnie czujnik dostałem w gratisie niepodłączony ccfda62a8b7cc2df9faa45b93a296ffb.jpg

Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.03.2017 o 15:37, kamil-vag napisał:

Spróbuj: 40168

Zwróć uwagę jakie ma kodowanie to jest Bosh 8 (nie 5.3 lub 5.7) i wygląda że się je inaczej koduje, komunikat z VCDS sugeruje że tylko ross tech pomoże wygenerować prawidłowy kod...

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Audi_A4_(8E)_Brake_Electronics_(Bosch_8.0)

Ciekawy jestem jaka jest różnica w procedurze wałkowanej tutaj dokładania tempomatu bo chyba jej nikt jeszcze nie opisał... albo mi umknęło

Dnia 29.03.2017 o 14:51, lewiatan1989 napisał:

 To może inaczej mam coś takiego jak na zdjęciu, i teraz jak już wszystko pozmieniam to w co wejść aby przeprowadzić odpowiednio kodowanie? Bo nie widzę u siebie nigdzie przycisku  LOGIN o którym była mowa 

 

Pozdrawiam, 
Darek 

IMG_20170329_1441271.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega pisał, że już działa i że poszło przez 16-Security Acces z kodem 40168 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, kamil-vag napisał:

Kolega pisał, że już działa i że poszło przez 16-Security Acces z kodem 40168 ;)

Tak widziałem że pisał że działa, 40168 to do odblokowania nastaw podstawowych BS, zrobił adaptacje czujników i mu poszło.

Mi bardziej chodziło o to jakie kodowanie ma sterownik ABS w Bosch 8.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...