Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana modułu kierownicy (pod tempomat kierownicę multifunkcyjną)


maudia4

Rekomendowane odpowiedzi

mam takie pytanko ponieważ zamierzam wymienić u siebie kierę lecz nie interesują mnie przyciski w kierownicy [nawiasem mówiąc szukam kiery bez przycisków ,wiem że tt ma taką )czy w związku tym też mam wymienić moduł czy może zostać stary oczywiście poducha musi być aktywna :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

mam takie pytanko ponieważ zamierzam wymienić u siebie kierę lecz nie interesują mnie przyciski w kierownicy [nawiasem mówiąc szukam kiery bez przycisków ,wiem że tt ma taką )czy w związku tym też mam wymienić moduł czy może zostać stary oczywiście poducha musi być aktywna :mysli:

Nie musisz-nic nie dokładasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz :rolleyes:

Ja mam trojramienna i mam zly modul.. I nie tylko ja bo co sprawdzalismy na spocie to kazdy co ma 3 ramienna to ma nieodpowiedni modul.. :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam małe pytanko jeżeli mój moduł ma numer 8E0 953 549 F (jest uszkodzony) i wymienie go na inny z inna literką na końcu to będzie działał czy musi być koniecznie taki sam z literką F na końcu. Nie chce montować tempomatu ani obsługi FISa w manetce, poprostu mój moduł padł i musze wymienić tylko nie wiem na jaki?? prosze o pomoc :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jesli zalozy o innym vagu to nie trzeba przeprogramowac ?

ja tez mam pytania od siebie: bylo cos wspominane o modulach od a6, ale nikt nie napisal czy pasuja czy nie ?

mam jeden na oku i nie wiem czy brac, cos od a4 nie moge tego q albo r znalezc :/

i jeszcze jedno: chcialbym na poczatek zmienic modul i przelaczniki a kiere jakos pozniej - aktualnie nie mam multifunkcji, czy q lub r bedzie dzialal ze stara kiera ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mam kolejny problem bo założyłem inne to urządzenie tyle że chyba złe bo ma nr 4E0 953 503C zamontowałem wszystko i mam choinke na zegarach świeci ABS ESP miga czerwony wykrzyknik i na fisie też taki mruga cały czas. Na vagu pokazuje nieprawidłowo zakodowany sterownik ABS i że czujnik kąta skrętu - nieautoryzacja, manetki działają. Czy ten moduł się nie nadaje???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Was Panowie.

Jestem w posiadaniu manetki wraz z obsługą tempomatu, pełnego FISa oraz multikiery. Chcę zamontować ten moduł i do tego kierownicę multifunkcyjną.

Niestety na manetce nie mam kodu :kwasny: Oto zdjęcie: 7e59cd68962652ccm.jpg

Czy ta kiera będzie współpracować z całą resztą?

http://www.allegro.pl/item752091185_audi_a4_a6_kierownica_skora_i_multifunkcja_05_08r.html

I jeszcze jedno pytanie. Mam możliwość zakupienia kiery multi (4 ramiennej) z 2006 roku bez poduchy. Czy moja poducha podejdzie pod tą kierownicę? Pytam bo koszty byłyby wtedy nieco mniejsze. :) Mam zwykłą 4 ramienną kierownicę.

Pytam dla pewności żeby mieć wszystko gotowe i wtedy zabiorę się do pracy. :tongue4:

Z góry dzięki za pomoc.

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to mam kolejny problem bo założyłem inne to urządzenie tyle że chyba złe bo ma nr 4E0 953 503C zamontowałem wszystko i mam choinke na zegarach świeci ABS ESP miga czerwony wykrzyknik i na fisie też taki mruga cały czas. Na vagu pokazuje nieprawidłowo zakodowany sterownik ABS i że czujnik kąta skrętu - nieautoryzacja, manetki działają. Czy ten moduł się nie nadaje???

Powinno działać. Spróbuj przeprowadzić procedurę adaptacji czujnika. Gdzieś to było wcześniej opisane.

Witam Was Panowie.

Jestem w posiadaniu manetki wraz z obsługą tempomatu, pełnego FISa oraz multikiery. Chcę zamontować ten moduł i do tego kierownicę multifunkcyjną.

Niestety na manetce nie mam kodu :kwasny: Oto zdjęcie: 7e59cd68962652ccm.jpg

Czy ta kiera będzie współpracować z całą resztą?

http://www.allegro.pl/item752091185_audi_a4_a6_kierownica_skora_i_multifunkcja_05_08r.html

I jeszcze jedno pytanie. Mam możliwość zakupienia kiery multi (4 ramiennej) z 2006 roku bez poduchy. Czy moja poducha podejdzie pod tą kierownicę? Pytam bo koszty byłyby wtedy nieco mniejsze. :) Mam zwykłą 4 ramienną kierownicę.

Pytam dla pewności żeby mieć wszystko gotowe i wtedy zabiorę się do pracy. :tongue4:

Z góry dzięki za pomoc.

:hi:

Jaki masz numer modułu. Jeśli moduł jest pod tempomat to powinna działać multifunkcja. Jakbyś go włożył to na Vagu pokaże Ci numer.

Kierownica z aukcji powinna działać razem z tym zestawem.

Co do ostatniego pytania to za bardzo nie pomogę ale wydaje mi sie że w B7 poducha była taka sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem adaptacje i nie pomaga. Na FISie wszystko mruga i piszczy, na VAGu błędy: nieprawidłowo zakodowany sterownik ABS i czujnik kąta skrętu - nieautoryzacja. Na podłączonym VAGu nie pokazuje wartości kąta skrętu pomimo tego że kręce kierą w prawo i lewo cały czs pokazuje 2,5 stopnia, czujnik kąta skrętu jest dobry (myślałem że jest zepsuty i kupiłem inny i jest tak samo). Wydaje mi się że to co mam teraz założone 4E0 953 503C jest od starszej Audi B5 i nie wiem czy to w B6 będzie działać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba kolo co mi opchnął ten sprzęcik załadował mnie w balona bo nawet wyszedł na podwórko zobaczyć do jakiego samochodu to ma być i zaklinał się ze to od a4 tego samego modelu czyli po 2001r :angry: czyli musze sobie teraz zamotać sprzęcik z 8E0 na początku numeru????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba kolo co mi opchnął ten sprzęcik załadował mnie w balona bo nawet wyszedł na podwórko zobaczyć do jakiego samochodu to ma być i zaklinał się ze to od a4 tego samego modelu czyli po 2001r :angry: czyli musze sobie teraz zamotać sprzęcik z 8E0 na początku numeru????

4E0 pasuje do B6, tak byly oznaczane czesci bodajze od 2004 roku, takze probuj z kodowaniem :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakodowałem wreszcie :> wszystko hula jak w zegarku, popełniałem ciągle jeden błąd o którym nie doczytałem a mianowicie, robiłem wszystko na wyłączonym silniku :embarrassed: ale w końcu coś mnie olśniło i przeczytałem cale forum jeszcze raz. Bardzo dziękuje za pomoc, oby więcej takich Klubowiczów jak Wy Panowie, pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

robie przymiarke do kiery multi B6 ale zastanawia mnie jedna kwestia. Czy kabelek od poduchy do tasmy powinien byc 2x6pin? Pytam bo dostalem w zestawie od kiery pod multi (z ukladzikiem scalonym) kabelek od poduchy do kiery(14pin) + kabelek poducha - tasma 6 pin. Cos czuje ze przydalby sie kabel 12 pinowy skoro tasma ma miec 12 pin

pozostaje jeszcze kwestia podlaczenia poduszki do kiery, czy wystarczy podlaczyc poduche do tego ukladu w kierownicy? ktos w watku wczesniej wspominal ze to wystarczy i pozostale miejsca mogą zostac puste i multi bedzie dzialac.

prosba o pomoc bo graty juz w drodze :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...