duch-76 0 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 mam takie pytanko ponieważ zamierzam wymienić u siebie kierę lecz nie interesują mnie przyciski w kierownicy [nawiasem mówiąc szukam kiery bez przycisków ,wiem że tt ma taką )czy w związku tym też mam wymienić moduł czy może zostać stary oczywiście poducha musi być aktywna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fayera 7 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 mam takie pytanko ponieważ zamierzam wymienić u siebie kierę lecz nie interesują mnie przyciski w kierownicy [nawiasem mówiąc szukam kiery bez przycisków ,wiem że tt ma taką )czy w związku tym też mam wymienić moduł czy może zostać stary oczywiście poducha musi być aktywna Nie musisz-nic nie dokładasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superdziki 0 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Witam, a czy ktos dokladal tempomat do kierownicy sportowej(trojramiennej)?? Czy aby napewno bedzie tam modul minimum Mid? Wtedy tylko trzeba manetke dolozyc i vagowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ykk 5 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Sprawdz Ja mam trojramienna i mam zly modul.. I nie tylko ja bo co sprawdzalismy na spocie to kazdy co ma 3 ramienna to ma nieodpowiedni modul.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truckmaniac 1 Opublikowano 4 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 Ja mam ori 3 ramienną i miałem dobry moduł. Dołożyłem tylko manetkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek86232 0 Opublikowano 6 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2009 Panowie mam małe pytanko jeżeli mój moduł ma numer 8E0 953 549 F (jest uszkodzony) i wymienie go na inny z inna literką na końcu to będzie działał czy musi być koniecznie taki sam z literką F na końcu. Nie chce montować tempomatu ani obsługi FISa w manetce, poprostu mój moduł padł i musze wymienić tylko nie wiem na jaki?? prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 kupuj tańszy jak nic nie chcesz dokładać. bedzie pasował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czaki22 8 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 ja miałem ten zwykly moduł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubers 0 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 a jesli zalozy o innym vagu to nie trzeba przeprogramowac ? ja tez mam pytania od siebie: bylo cos wspominane o modulach od a6, ale nikt nie napisal czy pasuja czy nie ? mam jeden na oku i nie wiem czy brac, cos od a4 nie moge tego q albo r znalezc :/ i jeszcze jedno: chcialbym na poczatek zmienic modul i przelaczniki a kiere jakos pozniej - aktualnie nie mam multifunkcji, czy q lub r bedzie dzialal ze stara kiera ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek86232 0 Opublikowano 7 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2009 no to mam kolejny problem bo założyłem inne to urządzenie tyle że chyba złe bo ma nr 4E0 953 503C zamontowałem wszystko i mam choinke na zegarach świeci ABS ESP miga czerwony wykrzyknik i na fisie też taki mruga cały czas. Na vagu pokazuje nieprawidłowo zakodowany sterownik ABS i że czujnik kąta skrętu - nieautoryzacja, manetki działają. Czy ten moduł się nie nadaje??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 8 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2009 Witam Was Panowie. Jestem w posiadaniu manetki wraz z obsługą tempomatu, pełnego FISa oraz multikiery. Chcę zamontować ten moduł i do tego kierownicę multifunkcyjną. Niestety na manetce nie mam kodu Oto zdjęcie: Czy ta kiera będzie współpracować z całą resztą? http://www.allegro.pl/item752091185_audi_a4_a6_kierownica_skora_i_multifunkcja_05_08r.html I jeszcze jedno pytanie. Mam możliwość zakupienia kiery multi (4 ramiennej) z 2006 roku bez poduchy. Czy moja poducha podejdzie pod tą kierownicę? Pytam bo koszty byłyby wtedy nieco mniejsze. Mam zwykłą 4 ramienną kierownicę. Pytam dla pewności żeby mieć wszystko gotowe i wtedy zabiorę się do pracy. Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 no to mam kolejny problem bo założyłem inne to urządzenie tyle że chyba złe bo ma nr 4E0 953 503C zamontowałem wszystko i mam choinke na zegarach świeci ABS ESP miga czerwony wykrzyknik i na fisie też taki mruga cały czas. Na vagu pokazuje nieprawidłowo zakodowany sterownik ABS i że czujnik kąta skrętu - nieautoryzacja, manetki działają. Czy ten moduł się nie nadaje??? Powinno działać. Spróbuj przeprowadzić procedurę adaptacji czujnika. Gdzieś to było wcześniej opisane. Witam Was Panowie. Jestem w posiadaniu manetki wraz z obsługą tempomatu, pełnego FISa oraz multikiery. Chcę zamontować ten moduł i do tego kierownicę multifunkcyjną. Niestety na manetce nie mam kodu Oto zdjęcie: Czy ta kiera będzie współpracować z całą resztą? http://www.allegro.pl/item752091185_audi_a4_a6_kierownica_skora_i_multifunkcja_05_08r.html I jeszcze jedno pytanie. Mam możliwość zakupienia kiery multi (4 ramiennej) z 2006 roku bez poduchy. Czy moja poducha podejdzie pod tą kierownicę? Pytam bo koszty byłyby wtedy nieco mniejsze. Mam zwykłą 4 ramienną kierownicę. Pytam dla pewności żeby mieć wszystko gotowe i wtedy zabiorę się do pracy. Z góry dzięki za pomoc. Jaki masz numer modułu. Jeśli moduł jest pod tempomat to powinna działać multifunkcja. Jakbyś go włożył to na Vagu pokaże Ci numer. Kierownica z aukcji powinna działać razem z tym zestawem. Co do ostatniego pytania to za bardzo nie pomogę ale wydaje mi sie że w B7 poducha była taka sama. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek86232 0 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Robiłem adaptacje i nie pomaga. Na FISie wszystko mruga i piszczy, na VAGu błędy: nieprawidłowo zakodowany sterownik ABS i czujnik kąta skrętu - nieautoryzacja. Na podłączonym VAGu nie pokazuje wartości kąta skrętu pomimo tego że kręce kierą w prawo i lewo cały czs pokazuje 2,5 stopnia, czujnik kąta skrętu jest dobry (myślałem że jest zepsuty i kupiłem inny i jest tak samo). Wydaje mi się że to co mam teraz założone 4E0 953 503C jest od starszej Audi B5 i nie wiem czy to w B6 będzie działać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superdziki 0 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Wydaje mi sie ze 4E0 jest od A6 a nie A4 i ma inna szyne danych, do B6 byly 8E0. Ale pewny nie jestem, niech sie specjalisci wypowiedza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bieniek 4 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 http://cgi.ebay.pl/Original-Audi-A6-4F-GRA-MFA-Tempomat-Nachruestsatz-Avant_W0QQitemZ180390868369QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubeh%C3%B6r?hash=item2a00223591&_trksid=p3286.c0.m14 Wedlug tego jest do A6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek86232 0 Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 No to chyba kolo co mi opchnął ten sprzęcik załadował mnie w balona bo nawet wyszedł na podwórko zobaczyć do jakiego samochodu to ma być i zaklinał się ze to od a4 tego samego modelu czyli po 2001r czyli musze sobie teraz zamotać sprzęcik z 8E0 na początku numeru???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek 2 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 No to chyba kolo co mi opchnął ten sprzęcik załadował mnie w balona bo nawet wyszedł na podwórko zobaczyć do jakiego samochodu to ma być i zaklinał się ze to od a4 tego samego modelu czyli po 2001r czyli musze sobie teraz zamotać sprzęcik z 8E0 na początku numeru???? 4E0 pasuje do B6, tak byly oznaczane czesci bodajze od 2004 roku, takze probuj z kodowaniem :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miro_x 6 Opublikowano 13 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2009 Ja zakładałem 4E0 i u mnie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek86232 0 Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Zakodowałem wreszcie :> wszystko hula jak w zegarku, popełniałem ciągle jeden błąd o którym nie doczytałem a mianowicie, robiłem wszystko na wyłączonym silniku ale w końcu coś mnie olśniło i przeczytałem cale forum jeszcze raz. Bardzo dziękuje za pomoc, oby więcej takich Klubowiczów jak Wy Panowie, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PP84 0 Opublikowano 20 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2009 witam, robie przymiarke do kiery multi B6 ale zastanawia mnie jedna kwestia. Czy kabelek od poduchy do tasmy powinien byc 2x6pin? Pytam bo dostalem w zestawie od kiery pod multi (z ukladzikiem scalonym) kabelek od poduchy do kiery(14pin) + kabelek poducha - tasma 6 pin. Cos czuje ze przydalby sie kabel 12 pinowy skoro tasma ma miec 12 pin pozostaje jeszcze kwestia podlaczenia poduszki do kiery, czy wystarczy podlaczyc poduche do tego ukladu w kierownicy? ktos w watku wczesniej wspominal ze to wystarczy i pozostale miejsca mogą zostac puste i multi bedzie dzialac. prosba o pomoc bo graty juz w drodze :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi