Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zaczyna brać olej?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ,mam pytanko?CZy znacie jakieś normy co do brania oleju,ostatnio zauważyłem ze zaczyna mi troche brać olej,na liczniku jest przejechane niby 170tyś :)ale myśle że ma 270 spokojnie :)

Opublikowano

Ile tego oleju Ci pobiera?

Opublikowano

cieżko powiedzieć dokładnie ,przejechałem 1200km i jak na bagnecie są te kwadraciki to ubyło o jeden poziom

Opublikowano

Dolej na "stan" i obserwuj,czasami jak się daje w "piec" to coś tam weźmie oleju. Chyba że turbo puszcza,zajrzyj jeszcze w dolot,jakieś mgiełki olejowe moga być,ale jak będzie "kałuża" to masz przyczynę.

Opublikowano

EGR obejrzyj...

Opublikowano

A zaznacze że samochód trzymam zawsze w tym samym miejscu wiec nie mam mowy o błedzie przy sprawdzawniu poziomu ,jak sprawdzalem wcześniej to mialem 4 rzedy tych kwadracikow i zacZynał sie poziom oleju po przejechaniu 1200km ojej zaczyna sie po 5 rzedach? wiec ubyło ale nie wiem ile to jest w przeliczeniu na mililtry?[br]Dopisany: 16 Maj 2011, 12:16_________________________________________________pod samochodem nie ma zadnych sladów tak jak pisałem trzymam samochód w tym samym miejscu ia na jasnym betonie wiec bym coś widział

Opublikowano

u mnie wiem, że na 10 tyś weżmie 300-400ml ale jak na prawie 300tyś nie jest źle... ale tak jak koledze wyżej, 99% turbo Ci prawdopodobnie bierze

Opublikowano

A czy Drogim kolegom biorą olej wasze Audiczki?

Opublikowano

A czy Drogim kolegom biorą olej wasze Audiczki?

Bylo juz tyle tematow na to pytanie ze wystarczy poszukac :wink4:

Mi bierze okolo 1l na 10000km :decayed:

Opublikowano

Mi zaczyna brać, a raczej EGR puszcza :wallbash: o ile zimą to było mało tak teraz widzę, że sporo tam oleju się polało. W weekend no już nie ma bata wezmę się za zaślepianie EGR bo z tego co wiele osób pisze nie ma sensu wymieniać bo za chwilę znów zacznie puszczać :wallbash:

Opublikowano

Dokładnie nie ma co wymieniać,napisz jak wyczyścisz erg :) też musze sie za to wziać,napisz czy cieżka robota z tym erg :)

Opublikowano

Z opisu na Forum wynika, że ciężko nie jest. Problem w tym, że jak już leje olejem to czyszczenie nic nie da. Wtedy to albo wymiana na nowy, albo zaślepianie tego co jest aby nie ciekło ;)

Opublikowano

Mi zaczyna brać, a raczej EGR puszcza :wallbash: o ile zimą to było mało tak teraz widzę, że sporo tam oleju się polało. W weekend no już nie ma bata wezmę się za zaślepianie EGR bo z tego co wiele osób pisze nie ma sensu wymieniać bo za chwilę znów zacznie puszczać :wallbash:

EGR to ma się akurat nijak do brania oleju, nie róbcie z niego czarownicy, którą wystarczy że spalić a już rozwiążą się wszystkie problemy. EGR tylko wywala olej z dolotu poprzez nieszczelności jakie z czasem się w nim pojawiają. Jego zaślepienie to tylko półśrodek służący bardziej kosmetyce pod maską niż czemuś większemu. Jeśli ktoś chce naprawdę poprawić stan samochodu to pozostaje mu szukać skąd się wziął olej w dolocie - turbo albo odpowietrzenie skrzyni korbowej. I to są główne przyczyny ubywania oleju w tych samochodach. Jeszcze gorzej jeśli puszczają pierścienie... ale to już inna para kaloszy. Także drodzy Państwo EGR to tylko kolejny objaw a nie przyczyna. Możecie nawet kupić ori za 800 a to i tak nic nie da !

Opublikowano

W sumie czytając różne tematy o EGR nigdy nie natknąłem się na taki obrót sprawy. Jeżeli chodzi o turbinę to jakiś czas temu zdjąłem tą rurę i oleju nie było prawie wcale, więc turbo raczej OK. A jak sprawdzić to odpowietrzenie tej skrzyni korbowej ?

Opublikowano
:)
Opublikowano

:)

znaczy coś rozkminiłeś ? czy nominację chcesz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...