bushi Opublikowano 18 Września 2006 Opublikowano 18 Września 2006 Panowie mam dorobiony kluczyk zprogramowany itd. Wszystko ok ale dość często zdzrz mu się że immo nie wyłancza i nie mogę odpalić . Oczywicie robię numer z orginalnym w stacyjce i dorobionym w drzwiach (5x przkręcam) i wszystko ok działa. Znomu jak otworzę kluczyk dorobiony odłąćzę od baterii to znowu immo nie wyłancza. CO jest grane zle zaprogramowane immo czy wian kluczyka??
szogun0 Opublikowano 19 Września 2006 Opublikowano 19 Września 2006 Jeśli Immo blokuje ci ECU to nie ma nic do tego bateria pilota. Popraw połączenia kabli pod stacyjką, potem usuń błędy i dopasuj sterownik ECU do Immo.
bushi Opublikowano 19 Września 2006 Autor Opublikowano 19 Września 2006 Szogun możesz wyjaśnic te pojęcia jak: jakie dokładnie kable, jakie i gdzie błędy i jaki sterownik ECU??
szogun0 Opublikowano 19 Września 2006 Opublikowano 19 Września 2006 Szogun możesz wyjaśnic te pojęcia jak: jakie dokładnie kable, jakie i gdzie błędy i jaki sterownik ECU?? No problem ECU - Engine Control Unit: sterownik silnika. Kabelki poprawia się w kostce przy cewce odczytującej sygnał z transpondera w kluczyku. Jest ona zamontowana pod plastikiem przy stacyjce. Aby je poprawić trzeba zdemontować kierownicę i osłonę przełączników zespolonych pod kierownicą. Są tam dwa kabelki, jeden zielony i drugi czarny, w przewodzie ekranowanym folią aluminiową. Dochodzą do wtyczki, która jest podłączona do cewki Immo. Jeśli wystąpi przerwanie sygnału między Immobilizerem a sterownikiem silnika to w Immo zapisywany jest błąd 01177. W tym momencie zapisywany jest błąd w sterowniku silnika o numerze 17978 (informuje o zablokowanym sterowniku silnika przez Immobilizer). Po usunięciu ich i przeprowadzeniu dopasowania Immo do ECU powraca możliwość odpalenia samochodu. PS: Jeśli pokażą się wam te dwa błędy razem, a ktoś będzie was próbował przekonać, że to kluczyk jest nie OK to popukajcie się mu w głowę, bo popadł w rutynę i wszystkie błędy sprowadza do jednego. Za nieprawidłowe sygnały z kluczyka odpowiada błąd 01176. 01179 to nieprawidłowo zaprogramowany kluczy.
bushi Opublikowano 19 Września 2006 Autor Opublikowano 19 Września 2006 Widzę ze temet ten nie jest ci obcy :shock: tylko zr dzieje sie to tylko z nowym kluczykiem na orginale spoko. Dzisiaj byłem znowu u elektryka i ponownie mi go zaprogramował spoko dopaliłem zatrzymałem się odpaliłem, wieczorem poszedłem sparawdzić a tu znowu miga kontr immo? Masz pomysł co jest grane zastanawiam sie czy nie zmnienić kluczyk n a inny
Gość Rav Opublikowano 19 Września 2006 Opublikowano 19 Września 2006 ja mam pytanie z podobnego tematu.Kupujac a4 otrzymałem 2 kluczyki normalne,do tego jeden plastikowy o podobnym wzorze co orginały i jeszcze jeden mały kluczyk. do czego one moga byc?w którym kluczyku jest immo,i gdzie sie znajduje?
alfuta Opublikowano 19 Września 2006 Opublikowano 19 Września 2006 http://www.a4-klub.fg.pl/forum/viewtopic.php?t=919 ten temat już przerabialiśmy !!!!
Gość Rav Opublikowano 19 Września 2006 Opublikowano 19 Września 2006 http://www.a4-klub.fg.pl/forum/viewtopic.php?t=919ten temat już przerabialiśmy !!!! dzieki
szogun0 Opublikowano 20 Września 2006 Opublikowano 20 Września 2006 Widzę ze temet ten nie jest ci obcy :shock: tylko zr dzieje sie to tylko z nowym kluczykiem na orginale spoko. Dzisiaj byłem znowu u elektryka i ponownie mi go zaprogramował spoko dopaliłem zatrzymałem się odpaliłem, wieczorem poszedłem sparawdzić a tu znowu miga kontr immo? Masz pomysł co jest grane zastanawiam sie czy nie zmnienić kluczyk n a inny Oczywiście, że nie jest mi obcy, bo średnio raz na rok blokuje mi samochód i nie mogę odpalić. Pomaga tylko wtedy wykasowanie błędów i dopasowanie od nowa ECU do Immo. Sprawdź jakie błędy zapisuje ci Immo w momencie, kiedy wsadziswz dorabiany kluczyk i nie chce odpalić. Jeśli 01176 to problem z kluczykiem. Jaki kluczyk dorabiałeś? Scyzoryk? Całkiem możliwe, że transponder w kluczyku jest zbyt oddalony od grotu. Ja kiedy dorabiałem sobie scyzoryk, to z gościem od kluczyków sprawdzaliśmy w samochodzie i jak przesunął transponder na koniec kluczyka to cewka go nie czytała. Po przesunięciu w pobliże grotu wszystko było OK.
Wihajster Opublikowano 20 Września 2006 Opublikowano 20 Września 2006 czasem wystarczy transponder wlozyc do kluczyka do gory nogami i tez nie bedzie banglac mimo ze jest dobrze kod wpisany
bushi Opublikowano 20 Września 2006 Autor Opublikowano 20 Września 2006 Jaki kluczyk dorabiałeś? Scyzoryk?Całkiem możliwe, że transponder w kluczyku jest zbyt oddalony od grotu. Szogun tak jest to scyzoryk ale od nowych modeli nie ten prostokątny tlko ten co serszy jest na końcu gdzie grot sprawdzę to co pisaleiście moze zadziała
szogun0 Opublikowano 21 Września 2006 Opublikowano 21 Września 2006 Jaki kluczyk dorabiałeś? Scyzoryk?Całkiem możliwe, że transponder w kluczyku jest zbyt oddalony od grotu. Szogun tak jest to scyzoryk ale od nowych modeli nie ten prostokątny tlko ten co serszy jest na końcu gdzie grot sprawdzę to co pisaleiście moze zadziała Hehe. Bananek No sam takiego rezałem do mojej właśnie.
bushi Opublikowano 22 Września 2006 Autor Opublikowano 22 Września 2006 I wszystko ci chidzi OK??? więc sądzisz zę to transponder za daleko??
szogun0 Opublikowano 24 Września 2006 Opublikowano 24 Września 2006 Tak myślę, albo jest źle zakodowany, a w takim przypadku zgłoś się z reklamacją do gościa, który ci dorabiał.
bushi Opublikowano 28 Września 2006 Autor Opublikowano 28 Września 2006 Załamka nic nie dział już 4 kluczyk ktory sprawdzamy ( kużna chyba złosliwość rzeczy martwych :!: ) . Cały czas pojawia się ten sam problem zakodowany kluczyk po godzinie się rozkodowuje i blkkuje immo czyli miga i odcina przy probie zapalenia. Na kompie VAG- u wyskakuje coś takiego ze sygnał z kluczyka jest za niski czy coś takiego?? POradzicie coś??
szogun0 Opublikowano 29 Września 2006 Opublikowano 29 Września 2006 Poszukaj dobrego elektronika, niech sprawdzi ci kondensatory w sterowniku Immo, podobno lubią wysychać (elektrolity). Ewentualnie sprawdź dokładnie cewkę Immo.
bushi Opublikowano 29 Września 2006 Autor Opublikowano 29 Września 2006 Szogun zastanawia mnie to że orginały ok a nowe dokodowane kluczyki nie wchodzą . Ten elektryk mówi ze coś z immmo w samochodzie i twierdzi ze jedynie wymiana . Sprawdzę tka jak piszesz jeszcze gdzie inndziej może się uda
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się