zib0l Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Witam Dzisiaj pierwszy raz robilem logi wiec jak cos nie wyszlo, poprawcie mnie Pare dni temu wywalilem kata i wsadzilem zamiennik z tlumikiem przelotowym. Przed logami sprawdzilem czy sa bledy wyskoczyl taki: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 038 906 018 FD Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0200SG 2137 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06325 1 Fault Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent 17664 czujnik temperatury plynu chlodzoncego - zwarcie do plusa/ przerwa brak osprzetu / nie zwiazane ze sprzetem - blad sporadyczny a tu wspomniane logi statystyczne: 001 http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46025.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46024.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46023.html 007 http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46022.html 013 http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46021.html 014 http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46020.html 018 http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46019.html 023 http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46018.html Za wszytskie opinie - dzieki... pozdrawiam
wiraż1610 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 Wszystko statycznie ok. Zrób jeszcze logi w bs 000, 003,004.011 i dynamiczne 011, 010, 003, 008.. Teraz w twoim silniku nie musiałeś logować 018, 023, to do silników PD pompowtryski.
ciahciah Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 to na pewno jest A4 B5 AFN? pytam ze względu na obroty
zib0l Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 to na pewno jest A4 B5 AFN? pytam ze względu na obroty tak, dzisiaj robilem w swoim aucie, a cos jest nie tak?? ps. jeszcze musze znalesc jak sie robi bs logi i kogos poprosic by zrobic z nim dynamiczne....
zib0l Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 hmmm, wiem tylko tyle ze miesiac temu bylem na wstepnym vagowaniu u tunera (jeszcze byl kat) i stwierdzil po logach ze przeplywke mozna by przeczyscic jakims preparatem do czyszczenia stykow, i nastawnik z pompy wtrsykowej do czyszczenia, wyczyscic dolot, egr mi wylaczy komputerowo i zmienil mi na vagu dawke paliwa - jestem za 2tyg umowiony na regeneracje pompy wstryskowej z service bosha Kobior... i po tym na wirusa jak auto bedzie zdrowe, a tak to sam zrobilem logi statyczne by Was o to spytac:) PS. czyli za duze obroty mam??
ciahciah Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 podwyższone obr, pewnie ktoś namieszał w adaptacji vag'iem czemu regeneracja pompy...?
zib0l Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Opublikowano 16 Maja 2011 podwyższone obr, pewnie ktoś namieszał w adaptacji vag'iem czemu regeneracja pompy...? Pompa sie gdzies rozszczelnila i na zimnym silniku leci ropka, przy okazji wyczyszcza nastawnik z opilkow, ale za 650pln:/
lukjar7 Opublikowano 16 Maja 2011 Opublikowano 16 Maja 2011 podwyższone obr, pewnie ktoś namieszał w adaptacji vag'iem czemu regeneracja pompy...? Pompa sie gdzies rozszczelnila i na zimnym silniku leci ropka, przy okazji wyczyszcza nastawnik z opilkow, ale za 650pln:/ uszczelki 30 zl, czyszczenie 150
ciahciah Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 w którym miejscu się rozszczelniła? za 650zł to będzie gruntowne czyszczenie pompy w środku, czyszczenie nastawnika i wymiana wszystkich uszczelek i oringów w pompie i nastawniku+sprawdzenie na stanowisku całej pompy i gwarancja przynajmniej na rok czy tylko wymiana uszczelek i czyszczenie nastawnika?
SkOs Opublikowano 17 Maja 2011 Opublikowano 17 Maja 2011 podwyższone obr, pewnie ktoś namieszał w adaptacji vag'iem czemu regeneracja pompy...? Pompa sie gdzies rozszczelnila i na zimnym silniku leci ropka, przy okazji wyczyszcza nastawnik z opilkow, ale za 650pln:/ lol 650 ? XD gdzie ty to robisz ?
zib0l Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 witam ponownie, mi tez sie nie usmiecha tyle za pompe dac, ale trzeba ja zrobic, tutaj watek z tym i fotki (ostatnie posty moje) http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=147942.45, tak jak koledzy piszecie samo czyszczenie tez w tej frmie bosha kosztuje nastawnika 150-180zl, cala regeneracja pompy 400zl jak im w rekach przyniesiesz a jak z calym autem 650zl....[br]Dopisany: 17 Maj 2011, 14:30_________________________________________________witam, ponownie troszke mi zeszlo z tymi logami bs i dynam., ale w miedzy czasie wreszscie byl czas na wyczyszczenie kolektora (masakra jaki byl uswiniony) noi po tym autko zwawiej sie zbiera:) a o to obiecane logi BS i dynamiczne: ps. sorki ze sa razem ale nadpisaly mi sie do 1 pliku.... robilem logi na vagu 303.1 wersja full, ale niemlglem robic grupy 000 bylo nieaktywne pole log:/ niewiem czemu, moze wgram 409.1 Prosze o ocene, jak teraz sprawa wyglada, wedlug moich odczuc, bez kompa, czasem czuc falowanie obrotow silnika tj. ta pompa wtryskowa cos nie tak... za 2 tyg idzie do servisu.... logi BS i dynamiczne: 001 Grupy: 001,001 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46373.html 003 Grupy: 003,003 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46374.html 004 Grupy: 004,004 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46375.html 007 Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46376.html 011 Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46377.html 013 Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46378.html 018 Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46379.html 023 Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46380.html ps. dzieks wiraż1610, za porady odnosnie vaga...
ciahciah Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 wgraj vag com 311.2, niezawodna wersja log 007 dynamiczny ale to nawet lepiej, widać dobrze jak termostat prawidłowo działa turbo wolno wstaje, podmień na próbę N75 z N18, jak nie będzie poprawy zostaje skrócenie sztangi o 2 obroty egr był czysty czy też go wyczyściłeś? co do przepływki, możesz same siateczki wyczyścić no i filtr powietrza jak stary wymienić, to nic że ona nie domaga, czip będzie dopasowany do niej tak by było wszystko ok po czyszczeniu nastawnika i naprawie pompy pewnie obr i podejrzane korekcje zrobią się ok, wstaw logi po tej operacji 001 i 013, a po podmianie N75 z N18 logi 011 dynamiczne ale rób na 3 biegu, jednego od 1000obr a drugiego od 1500obr
zib0l Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 dorzucam nowe logi statyczne (juz po wyczyszczeniu kolektora): Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46396.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46397.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46398.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46399.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/zibol88_46400.html niby pisze ze mam full vaga a nieda sie zlogowac pare grup:/ egr był czysty czy też go wyczyściłeś? tak tez byl czyszczony, ale nie byl az zbytnio drudny...
zib0l Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 nastawnik sie wyczysci razem z calą pompa, szkoda tylko ze tyle kasy, ale ponoc troszke roboty z tym jest zderzak out, rozrzad itd., ale bedzie 1rok gwarancji, a po regeneracji odczekam tydzien i na wirusa, jeszcze przed tym zrobie logi i wkleje do oceny... dzieki all, pozdrawiam...
zib0l Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Opublikowano 22 Maja 2011 ja bym wyczyscil sam nastawnik Tylko skad ten wyciek mam, popytam sie czy tam da same uszczelki,natomiast nastawnik obowiazkowo,pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się