andreA4 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Opublikowano 13 Stycznia 2008 Witam, po przeskanowaniu VAG-iem wyszedl ten oto blad : VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 01J 927 156 CP Component and/or Version: V30 01J 1.8l5VT RdW 2011 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 00656 Additional Info: 01J927156CP V30 01J 1.8l5VT RdW 2011 1 Fault Found: 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal P0706 - 35-10 - - - Intermittent Autko to Audi A4 1.8T z 2002r Problem tkwi w tym ze rano po odpaleniu skrzynia pracuje bez problemu po okolo 10 - 15 minut wchodzi w tryb awaryjny. Przy dluzszej jezdzie okolo (2 godzin) jazdy wraca do normalnego trybu. Podam ze typ skrzyni to FSD 6-cio biegowy multitronic. Z tego co pisze w Vag-u chodzi o czujnik tylko ze w Etce nie moge go znalesc pod ta nazwa - Transmission Range Sensor wiec nie wiem gdzie go szukac. Czy ktos w was moze pomoc w tej sprawie lub wie gdzie sie znajduje ten czujnik i czy mozna go samemu wymienic. Z gory dziekuje i pozdrawiam
fahrenheit Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 znajduje sie po lewej stronie w skrzyni biegow, prawodobodone przyczyny moga byc: - wtyczka do wielofunkcyjnego transminsion range switch nie jest podpieta lub nie laczy - otwarty lub zwarty do masy przewod plusowy lub - padniety switch mozliwe ze w ktorejs wtyczce jest korozja
Endriu23 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Opublikowano 29 Grudnia 2016 Witam Podbijam temat. Wyskakuje mi taki oto błąd 1 Fault Found: 17090 - Transmission Range Sensor (F125): Implausible Signal P0706 - 35-00 - - Intermittent Niby nic się nie dzieje oprócz włączania się od czasu do czasu trybu awaryjnego. Auto z dwa razy nie chciało mi przez to odpalić. Raz zauważyłem że biegi na wyświetlaczu wolno przeskakiwały czy też np. przerzucałem bieg na N a na wyświetlaczu mi sie on nie podświetlał. To samo było z P. Da radę to jakoś to w sensownych pieniądzach naprawić? Mechanik zajmujący się skrzyniami przez tel stwierdził ze może być to sterownik a raczej jakiś bezpiecznik który sie w nim znajduje. W optymistycznym wariancie koszt waha się w granicach 1600zł netto i tu niby będzie mechanik wymieniał bezpiecznik. Jak padł całkowicie sterownik to wymiana jego równa się kosztowi 2400zł oczywiście również netto. Z góry dzięki za podpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się