Flyer Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Well... to moze byc czysty marketing
Sleev Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2008 @ Lukaszr - po wpadaj kiedy chcesz! będzie zawsze czekało na Ciebie Czyli jak założę filtr Twoim sposobem to nie muszę go odpowietrzać? Resztę już wiem Pozdr
boberek Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 jak nie mozna ustawic 12 tys jak mi Łukasz ustawił 12 tys bez żadnego problemu to ja bym nie chciął miec filtra filtrona w nowym samochodzie marki np AUDI bo bym sie chyba obraził
lukaszr Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 lukaszr, nie przesadzasz z jakosc filtrow firmy filtron?? Nie przesadzam. Kolega ma warsztat i firmę transportową (ponad 20 samochodów). Stara się wsadzać filtrona tylko jako przeciwpyłkowy, bo są tańsze, a jeżeli chodzi o pozostałe to stara się unikać Filtrona jak się da. Mówił, że filtry te naprawdę nie nadają się obecnie do użycia. Ich jakoś się zdecydowanie popsuła w porównaniu do lat wcześniejszych. Wkłady filtra oleju potrafiły się rozwalać i puszczały łączenia. Tak samo z powietrza - podobno było nawet tak, że filtr wypadał z uszczelek czy mocowań (zależy od budowy). Co powiesz na to, tyczy sie to wlasnie tej firmy: W 2006 r. sprzedaliśmy 30 mln szt. filtrów. Posiadamy 43% udział w polskim rynku filtracyjnym. Ponad połowę naszych wyrobów eksportujemy m. in. do Niemiec, Wielkiej Brytanii, Francji, Irlandii, Szwecji, Szwajcarii, Rosji, Włoch, Bułgarii, Czech, na Ukrainę, Węgry oraz do Ameryki i Afryki. Dostarczamy filtry na "pierwsze wyposażenie" między innymi do takich firm jak: FORD, VOLKSWAGEN, SEAT, GM, FIAT, DAEWOO, LAND ROVER . Też prowadzę firmę i mogę sobie takie rzeczy napisać, że będziesz pod wrażeniem przez miesiąc. MARKETING, MARKETING i jeszcze raz MARKETING. Jeszcze nie widziałem filtra Filtrona w nowym aucie - chyba, że to Daewoo lub inne auto z najniższej półki. Czyli jak założę filtr Twoim sposobem to nie muszę go odpowietrzać? Jeżeli zrobisz to precyzyjnie to nic nie musisz odpowietrzać. Flyer przejechał już ponad 12 tyś i wszystko jest ok. Poza tym zmieniałem filtr w kilku innych autach i wszystko jest ok (nie jestem mechanikiem, to tylko moje zainteresowania). jak nie mozna ustawic 12 tys jak mi Łukasz ustawił 12 tys bez żadnego problemu Nie pamiętam jak ustawialiśmy, ale jedną rzecz musimy zmienić. U siebie wczoraj ustawiłem i musiałem wykonać jeden manewr, bo tam jest mieszanka z tymi rzeczami.
boberek Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 no cos tam nie grało chwile ale cos tam pozamieniałes i działa ważne ze sie da to tyle, mądra głowa i troche sprytu i sie udało Filtrona to ja moge do poloneza koledze wsadzić ja mam do tego takie podejscie a co do filtrów nieraz jak ja zamawiam to knecht tańszy jest od filtrona o około powiedzmy 2 a 3 zł wiec róznica żadna ale jakos spokojni emoge spac ze mam to co powinno byc co to filtra paliwa to ja wymieniałem ostatnio załozyłem nowy przekreciłem dwa razy kluczyk aby pompo podała paliwo do filtra i zero stresu odpalił i nie ma problemu ale nie wiem jak to jest z samochodami z VR wiem ze jak miałem Golfa 2 1.6 D to jak sie zmieniało filtr to troche potelepało i za chwile było OK
lukaszr Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 co to filtra paliwa to ja wymieniałem ostatnio załozyłem nowy przekreciłem dwa razy kluczyk aby pompo podała paliwo do filtra i zero stresu odpalił i nie ma problemu Ale my mamy auta na PD, a nie pompie więc u nas napełniasz filtr paliwem, montujesz i odpalasz. Nie trzeba tak "sterylnie" się z tym obchodzić jak w układach z VP. Dobra, koniec pisania o tym, który filtr jest lepszy. Zostało napisane wszystko więc sleev sam zdecyduje co zrobi i kończymy dyskusję w tej kwestii.
Sleev Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2008 Nie no jasne że będę brał ori filtry, ewentualnie knechta. Nawet nie myślę o czymś innym. Co do oleju to tego shella naleje bo nie mam dostępu do motula. Dzwoniłem przed chwilą do serwisu i pytałem jak oni zmieniają filtr paliwa w vp to potwierdzili sposób Lukaszr'a Tak więc wiem już wszystko. Teraz tylko piwko i do dzieła w sobotę Jeszcze jakbyś przypomniał sobie jak zmienić inspekcje olejowe na 12kkm to będę mega wdzięczny! Pozdr
lukaszr Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Nie no jasne że będę brał ori filtry, ewentualnie knechta. Nawet nie myślę o czymś innym. Co do oleju to tego shella naleje bo nie mam dostępu do motula. Szkoda, że nie jesteś z Warszawy, bo Motula bym Tobie załatwił. Jeszcze jakbyś przypomniał sobie jak zmienić inspekcje olejowe na 12kkm to będę mega wdzięczny! Tam jest mieszanka, bo jak ustawiałem minimalny czas to nie chciało nic pokazywać na FISie jak naciskałem na desce przycisk z kluczem. Ustawiłem jakoś inaczej, ale tak na szybko nie potrafię Tobie powiedzieć. Dzisiaj podłączę się VAGiem i wrzucę na forum wartości poszczególnych kanałów.
boberek Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 ale olej nawet mozesz na allegro zamówić jest tego dość sporo to max w 3 dni bedziesz miał go w domu to ja zamiast tego shella to juz bym castrola nalał
Sleev Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2008 No do warszawy mam 370km :/ Pomotam za motulem ale chyba nici z tego... Za inspekcje byłbym bardzo wdzięczny! Zależy mi żeby serwis wyskakiwał co 12kkm ale żeby jakaś inna inpekcja nie wyskoczyła jak dobije do 15kkm. A czy po zmianie na 12kkm kasowanie będzie przebiegało tak samo? Tzn: kanał 02 ustawić na 0 - testuj - zapisz i dowidzenia? To kasuje tylko inpekcję olejową czy też in1 i in2? Lukaszr jakbyś jeszcze mógł napisać dokładnie czym się różni oel od in1 i in2 i jak to poustawiać to byłbym mega wdzięczny! Nie wiem czy to ma jakiś wpływ ale mam allroada '03. Pewnie ustawienia będą wyglądały tak samo jak u Was.
lukaszr Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Za inspekcje byłbym bardzo wdzięczny! Zależy mi żeby serwis wyskakiwał co 12kkm ale żeby jakaś inna inpekcja nie wyskoczyła jak dobije do 15kkm. A czy po zmianie na 12kkm kasowanie będzie przebiegało tak samo? Tzn: kanał 02 ustawić na 0 - testuj - zapisz i dowidzenia? To kasuje tylko inpekcję olejową czy też in1 i in2? Lukaszr jakbyś jeszcze mógł napisać dokładnie czym się różni oel od in1 i in2 i jak to poustawiać to byłbym mega wdzięczny! Nie wiem czy to ma jakiś wpływ ale mam allroada '03. Pewnie ustawienia będą wyglądały tak samo jak u Was. Słuchaj, o kasowaniu IN1 i IN2 jest ogrom na forum więc nie będę tego powtarzał. PO prostu użyj funkcji szukaj i znajdziesz na forum pełno informacji. Poza tym postaram się puścić Tobie na PW ustawienia kanałów tak jak mam u siebie. Reset kanału 02 powoduje skasowanie wszystkiego z tego co pamiętam.
spanky Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 No do warszawy mam 370km :/ Pomotam za motulem ale chyba nici z tego... Za inspekcje byłbym bardzo wdzięczny! Zależy mi żeby serwis wyskakiwał co 12kkm ale żeby jakaś inna inpekcja nie wyskoczyła jak dobije do 15kkm. A czy po zmianie na 12kkm kasowanie będzie przebiegało tak samo? Tzn: kanał 02 ustawić na 0 - testuj - zapisz i dowidzenia? To kasuje tylko inpekcję olejową czy też in1 i in2? Lukaszr jakbyś jeszcze mógł napisać dokładnie czym się różni oel od in1 i in2 i jak to poustawiać to byłbym mega wdzięczny! Nie wiem czy to ma jakiś wpływ ale mam allroada '03. Pewnie ustawienia będą wyglądały tak samo jak u Was. TUTAJ JEST WSZYSTKO !!! http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4640.0
Sleev Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2008 Dobra kupiłem motula 8100 x-cess made in germany 25litrów Na zaś Filtry zamówieone ori Czy w przewodach paliwowych czasem do pompy może czasem pojawić się pęcherz powietrza? Rzadko to się dzieje Wszystko wiem już co mi potrzeba. Jeszcze tylko czekam na insrtukcję ustawienia zegarów i jechaj do garażu Pozdrawiam! Dzięki wszystki a w szczególności lukaszr'owi! [br]Dopisany: 15 Styczeń 2008, 14:05 _________________________________________________Dobra to na wszelki wypadek kupię pompę do odsysania ropy i odpowietrzę układ. Ale mam pytanie co do etapu trzeciego z tego postu: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php/topic,8154.0.html Tam pisze żeby odpowietrzać 5 sekund prawą głowicę i poźniej 5 sekund lewą? Nie rozumię do końca... Mi jak zakładali przewody ciśnieniowe to kręcili rozrusznikiem na wszystkich odkręconych przewodach z wtryskiwaczy. Pozatym jak będą podłączone przewody do lewej głowicy to nie zapali auto na pół silnika? Jakby ktoś mógł opisać dokładnie krok po kroku jak odpowietrzyć przewody wysokiego ciśnienia to byłbym mega wdzięczny. Jeszcze jedno - Jak mocno dokręcać spowrotem te przewody? I czy konieczne jest odpowietrzanie tych przewodów skoro nie były ruszane. Kurde nie chce ich tykać bo cały silnik mi zarzyga...
lukaszr Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Dobra kupiłem motula 8100 x-cess made in germany 25litrów Na zaś A po co aż tyle ? Szkoda żeby stał i się marnował. Lepiej kupować świeży. Czy w przewodach paliwowych czasem do pompy może czasem pojawić się pęcherz powietrza? Podczas pracy silnika ? Nie powinny się pojawiać, a jeżeli już to naprawdę małe bąbelki i to sporadycznie. Jeżeli leci powietrze to znaczy, że gdzieś jest nieszczelność (może filtr popuszcza gdzieś na łączeniach z przewodami lub inne miejsca). Zmień filtr i zobaczysz wtedy co będzie. Tam pisze żeby odpowietrzać 5 sekund prawą głowicę i poźniej 5 sekund lewą? Nie rozumię do końca... Mi jak zakładali przewody ciśnieniowe to kręcili rozrusznikiem na wszystkich odkręconych przewodach z wtryskiwaczy. Pozatym jak będą podłączone przewody do lewej głowicy to nie zapali auto na pół silnika? Jakby ktoś mógł opisać dokładnie krok po kroku jak odpowietrzyć przewody wysokiego ciśnienia to byłbym mega wdzięczny. Ja w tym temacie nie pomogę, bo nigdy tego nie robiłem. A po co w ogóle chcesz odpowietrzać ?
Sleev Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2008 To kurde juz mi się namieszało... Mechanik w serwisie mowił że te bąbelki na początku mogą być bo były przewody zdejmowane. Poźniej już nie było ich. Czyli jak zaleję filtr i założę ładnie (pościskam przewody przed ich zdjęciem) - tak robią po ASO - to jak się już zaleje filtr do końca po zapalenia silnika to reszta powietrza co była przejdzie przez vp i będzie układ odpowietrzony? Bo szczerze mówiąc nie chce mi się rzezać przy tym tylko dla zasady - "żeby było" tylko dla Jak trzeba to ok - odpowietrzę ale jeżeli nie jest to konieczne to sobie dam spokój. W ASO VW, Skoda, Audi nigdy nie widziałem żeby odpowietrzali po zmianie filtra (no ale miałem wcześniej pd) Proszę o wyjaśnienie mi tego mętliku w głowie bo już od myślenia... Dzięki!
Musashi Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Audi zaleca odpowietrzac, wiec ja wole robic to co zaleca producent niz pozniej plakac i placic acha i radze unikac allegrowych zakupow olejow, a i podobnie nalezy sie powstrzymac od udzielania takich porad!
lukaszr Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 To kurde juz mi się namieszało... Mechanik w serwisie mowił że te bąbelki na początku mogą być bo były przewody zdejmowane. Poźniej już nie było ich. Po zmianie filtru nie ma siły żeby przy 1 odpaleniu nie poleciało powietrze. Przecież przewody zdejmujesz i nie ma możlowiści żebyś zrobił to tak aby się powietrze nie dostało. Poleci powietrze i tyle. Ważne żeby nie leciało ciągle. Jak trzeba to ok - odpowietrzę ale jeżeli nie jest to konieczne to sobie dam spokój. W ASO VW, Skoda, Audi nigdy nie widziałem żeby odpowietrzali po zmianie filtra (no ale miałem wcześniej pd) W PD nie trzeba tego robić. Przy silnikach z VP też nie robią tego (a jak robią to tylko w określonych przypadkach) przy wymianie filtra paliwa. Audi zaleca odpowietrzac, wiec ja wole robic to co zaleca producent niz pozniej plakac i placic Audi zaleca wiele bzdurnych rzeczy, a sami w ASO tego nie robią - trochę dziwne nie uważasz ? acha i radze unikac allegrowych zakupow olejow, a i podobnie nalezy sie powstrzymac od udzielania takich porad! Ja bym nigdy nie kupił oleju na allegro.
boberek Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 olej na allegro mozna kupic od 2 uzytkowników i obaj są z seat racing jeden jest w warszawie a drugi we wrocławiu mozna kupic u pana Poniedziąłaka z Unirtonicka ja zawsze zamawiam w InterCarsie
Sleev Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2008 Ja kupiłem w eurocarsie za 180zł za 5l bańkę. Świeży z końca 2007 więc zużyję te 25 litrów w przeciągu roku (nie powinno się z nim nic stać przecież w tym czasie) Czyli pompa przemieli to powietrze i będzie już odpowietrzona? Tzn to powietrze poleci dalej i jeżeli nie ma nieszczelności w układzie to nie będą już leciały bąble? Jeszcze jakby ktoś opisał to odpowietrzanie samych przewodów ciśnieniowych... Dzięki
boberek Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 no to jak wszystko zorbisz jak był onaprawde zawsze jedna dodatkowa informacja pozdro
Rekomendowane odpowiedzi