trezor4 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Witam od niedawna moje auto jest niestabline , plywa na drodze na koleinach i przy gwaltownym skrecaniu lewo prawo kierownica ... cos tez czasem stuka mi w prawym kole , a dzisiaj przy wjezdzaniu na parking przy maksymalnym skrecie cos pare razy stuknelo w kole jakby wlasnie przegub sie sypal . Ale czy przegub moze powodowac takie obijamy ze pojazd jest niestabilny , czy to raczej proboemy z ukadem kierowniczym ?
Duch^ Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 Jak skręcasz to przegub zewnętrzny. A co do pływania to amortyzatory pewnie już kaput.
trezor4 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Opublikowano 19 Maja 2011 no wlasnie nie wiem czy stawaic na amortyzatory czy na luzy na przekładni kierowczniej .... ach to audi caly czas cos ...
Paaweell1988 Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 może sprawdź jeszcze wachacze ( szczególnie dolne).
trezor4 Opublikowano 20 Maja 2011 Autor Opublikowano 20 Maja 2011 wachacze wymienione z lewej strony dwa dolne z prawej dobre , sprawdzane przez mechanika i na stacji diagnostycznej , wymienione rowniez obie koncowki drazka i ustawiona zbieznosc ....
Duch^ Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 Sprawdź amortyzatory i luz na odpalonym silniku ruszając kierownicą lewo-prawo szybko stuka?
burus2 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 sprawdz tuleje metalowo gumowe tylnej belki jak mi sie wybiły auto mi pływało
juropek Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 poczytaj sobie moje posty miałem podobny problem, jeśli masz tak ja ja miałem to wahacz
burus2 Opublikowano 20 Maja 2011 Opublikowano 20 Maja 2011 poczytaj sobie moje posty miałem podobny problem, jeśli masz tak ja ja miałem to wahacz przecież pisze że sprawdzone wahacze wymienione z lewej strony dwa dolne z prawej dobre , sprawdzane przez mechanika i na stacji diagnostycznej , wymienione rowniez obie koncowki drazka i ustawiona zbieznosc ....
Daimos Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 do sprawdzenia układ kierowniczy (drążki wymienione ale może być luz na przekładni) oraz stan amortyzatorów, sprawdź też tuleje tylnej belki oraz czy nie ma luzu na łożyskach w tylnych kołach
juropek Opublikowano 21 Maja 2011 Opublikowano 21 Maja 2011 Ja też sprawdzałem i też u mechaniorów i na stacji diagnostycznej i mówili mi że wszystko jest ok Wymieniłem simerbloki i kilka innych rzeczy ale, przestało dopiero jak wymieniłem wahacz prosty (u kolegi nie koniecznie ten sam) hehe a, wymieniłem bo trzeszczał a, ja głupi zamiast wymienić smarowałem ale, nie łączyłem niestety jednego z drugim bo diagności i 2 różnych mechaniorów mówili że: cyt." jest ok wystarczy przesmarować". Może warto podjechać do kogoś innego żeby dokładnie obadał te wahacze.
trezor4 Opublikowano 21 Maja 2011 Autor Opublikowano 21 Maja 2011 no wlasnie cos czasem stuka a czasem nie jak krece kierownica najczesniej slychac 1 stukniecie jak np ruszam z parkingu i mam kola skrecone w lewo max a zaczynam wyjezdzac w druga strone wiec szybko odkrecam w prawo ty slychac 1 stukniecie jakby w prawym kole .... czasem jak ruszam na prostej to tez cos tam czasem charczy z okolic prawego kola .... aha i najbardziej to jest wyczuwalne jak jade po drodze gdzie sa koleiny nawet male to musze ruszac kierwonica bo jakby kola same sie skrecaja i plywa auto opony nie szerokie 16 / 55 / 205 stukalo czesto przy kreceniu na postoju lewo prawo ale przed wymiana drazka a teraz jest lepiej ale czasem tez stuknie tak jak opisalem powyzej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się