Mrozial Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 witam wszystkich, kiedyś czytałem o podobnym problemie, ale sorki spędziłem 1,5 godziny na czytaniu rożnych postów i nie moglem znaleźć, ale to tak jest, jak coś jest potrzebne. przybliżę co mnie boli, przeglądając forum natknąłem sie na artykuł w którym opisany był sposób montażu aluminiowych ramek na zegary oraz efekty końcowe, bardzo ładnie to wygląda, artykuł ten zachęcił mnie do zakupu takich ramek, po paru minutach założyłem konto i złożyłem zamówienie, wczoraj ramki odebrałem z poczty i zabrałem sie do demontażu zegarów (zgodnie z instrukcjami na forum): odłączyłem akumulator (najpierw minus), obniżyłem kierownice, zdjąłem osłonę i odkręciłem dwa torksy, odchyliłem zegary i wypiąłem najpierw jedna z tych dużych prostokątnych wtyczek, ta z lewej (zielona), następnie ta małą na środku (czarna) i na koniec ta z prawej (niebieska), obróciłem zegary i wyciągnąłem. wszystko szlo pięknie, ramki ładnie udało mi sie umocować. Do auta wróciłem po okolo 3 godzinach i zadowolony zacząłem wykonywać czynności w odwrotnej kolejności, po zamontowaniu 3 kostek podłączyłem plus i minus akumulatora, przykręciłem klemy, wsiadam do autka, przekręcam kluczyk i widzę ze nie działa na pierwszy rzut oka podświetlanie, ani zdana z kontrolek, zaświeciła sie tylko klimatyzacja, i temperatura na zegarach. Przekręcam kluczyk i zachowanie takie jak kluczyka bez immo, ponownie odłączyłem aku, wypiąłem kostki sprawdziłem styki i podlaczylem wszystko z powrotem, zero efektu. W celu sprawdzenia czy to nie kontakt na którejś z kostek zacząłem dociskać przy przekręconej stacyjce te większe kostki, pojawiały sie przy tym, ale nie zawsze wszystkie kontrolki na stale bez podświetlania skali i wskazówek zegarów, czasami tylko lewa strona czasami tylko prawa. Bezpieczniki sprawdziłem wszystkie sa dobre jeżeli chodzi te od sterowników (5,15), nigdy nie mailem problemu z immo podczas odpalania, znalazłem sie w kiepskiej sytuacji bo samochód ten służy mi do pracy i czarno to widzę. poradźcie coś pozdrawiam
Musashi Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 rozlącz akukumulator. zdemontuj licznik. wyjmij i podlacz kazde ze zlacz licznika po kilka razy. podlacz je i wlacz aku. powinno byc ok. jezeli nadal bedzie problem cos nie kontakczy w zegarach...
adamq Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Dla pewności podłącz VAGa - powtarzam się, ale samochód zapewne będzie chciał Ci coś powiedzieć
Mrozial Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2008 witam, okazało się, że lepiej zegary odpinać za dnia, ażeby widzieć jak głęboko siedzą te dwie większe podłużne kostki, ja je wkładałem "na wpół" (nie zwróciłem uwagi na plastik który trzyma kostki). :> Musashi upewniłeś mnie żebym grzebał przy kostkach, Hack tobie tez thx za wsparcie pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się