leoncjo Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Witam, uprzejmie proszę wszystkich znawców forum o analizę logów. To mój pierwszy raz i proszę o wyrozumiałość i sugestie a nie od razu . Ostatnio pojawiło mi się dziwne zjawisko: przy mocniejszym wciśnięciu (nie w podłogę) pedału gazu na 3 biegu pojawiły się jakby chwilowe zaniki mocy - wymieniłem filtr powietrza ale niestety nie mam logów przed wymianą i jak na razie jest O.K. A oto co zmierzyłem: STATYCZNE: Group A: '001 Engine speed Injection Quantity Mod. Piston Displ. Coolant Temp. TIME 861-945 3-9 1.35-2.10 80-110 STAMP /min mg/R V °C 2.05 861 2.4 1.320 78.3 3.87 861 2.4 1.320 78.3 5.71 861 2.4 1.260 78.3 7.53 861 2.4 1.280 78.3 9.43 861 2.4 1.340 78.3 11.27 861 2.4 1.260 78.3 13.13 861 2.4 1.320 78.3 15.01 861 2.4 1.320 78.3 16.84 861 2.4 1.240 78.3 18.67 861 2.4 1.280 78.3 20.51 861 2.6 1.320 78.3 22.34 861 2.6 1.280 78.3 24.17 861 2.4 1.280 78.3 26.03 861 2.4 1.340 78.3 27.88 861 2.4 1.340 78.3 29.72 861 2.4 1.260 78.3 31.54 861 2.4 1.280 78.3 33.37 861 2.4 1.280 78.3 35.18 861 2.4 1.300 78.3 37.00 861 2.4 1.320 78.3 Group C: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 1.43 861 250.0 438.9 4.8 3.27 861 250.0 442.2 4.8 5.09 861 250.0 438.9 4.8 6.93 861 250.0 445.6 4.8 8.81 861 250.0 442.2 4.8 10.65 861 250.0 452.2 4.8 12.51 861 250.0 445.6 4.8 14.40 861 250.0 438.9 4.8 16.23 861 250.0 445.6 4.8 18.07 861 250.0 448.9 4.8 19.89 861 250.0 438.9 4.8 21.73 861 250.0 432.3 4.8 23.56 861 250.0 442.2 4.8 25.42 861 250.0 438.9 4.8 27.29 861 250.0 448.9 4.8 29.11 861 250.0 438.9 4.8 30.94 861 250.0 448.9 4.8 32.77 861 250.0 432.3 4.8 34.58 861 250.0 442.2 4.8 36.40 861 250.0 442.2 4.8 Group A: '007 Fuel Temp n/a Intake Air Temp Coolant Temp TIME STAMP °C °C °C 0.00 35.1 25.2 78.3 1.88 35.1 25.2 78.3 3.70 35.1 25.2 78.3 5.54 35.1 25.2 78.3 7.38 35.1 25.2 78.3 9.21 35.1 25.2 78.3 11.02 35.1 25.2 78.3 12.84 35.1 25.2 78.3 14.72 35.1 25.2 78.3 16.56 35.1 25.2 78.3 18.40 35.1 25.2 78.3 20.27 35.1 25.2 78.3 22.10 35.1 25.2 78.3 23.92 35.1 25.2 78.3 25.76 35.1 25.2 78.3 27.58 35.1 25.2 78.3 Group A: '013 Cyl 1 Cyl 2 Cyl 3 TIME -2 to +2 -2 to +2 -2 to +2 STAMP mg/R mg/R mg/R 0.00 0.68 -0.19 0.56 0.61 0.66 -0.21 0.52 1.22 0.68 -0.24 0.49 1.83 0.66 -0.33 0.42 2.43 0.61 -0.38 0.47 3.06 0.56 -0.38 0.49 3.67 0.59 -0.31 0.61 4.28 0.61 -0.21 0.66 4.88 0.66 -0.19 0.68 5.48 0.71 -0.19 0.68 6.10 0.73 -0.19 0.64 6.70 0.73 -0.24 0.61 7.32 0.66 -0.24 0.59 7.92 0.71 -0.28 0.54 8.53 0.71 -0.28 0.52 9.14 0.64 -0.33 0.52 9.75 0.64 -0.28 0.56 10.35 0.61 -0.31 0.56 10.95 0.56 -0.28 0.56 11.56 0.61 -0.21 0.61 12.21 0.66 -0.19 0.64 12.82 0.71 -0.19 0.64 13.42 0.71 -0.16 0.68 14.03 0.71 -0.16 0.68 14.65 0.75 -0.14 0.66 15.25 0.78 -0.19 0.61 15.86 0.73 -0.26 0.56 16.47 0.66 -0.28 0.49 17.08 0.61 -0.28 0.47 17.69 0.68 -0.28 0.52 18.31 0.64 -0.28 0.54 18.92 0.61 -0.31 0.52 19.53 0.61 -0.26 0.54 20.14 0.64 -0.26 0.54 20.75 0.66 -0.21 0.61 21.36 0.68 -0.19 0.64 21.97 0.66 -0.19 0.61 22.58 0.68 -0.21 0.56 BASIC SETTING Group A: '000 TIME STAMP 0.00 041 051 000 012 097 203 084 159 116 134 0.52 041 051 000 012 097 203 084 159 116 133 1.04 041 051 000 012 097 203 084 158 116 135 1.55 041 049 000 012 097 203 084 158 116 130 2.07 041 051 000 012 097 203 084 158 116 133 2.58 041 050 000 012 097 203 084 158 116 133 3.10 041 050 000 012 097 203 084 158 116 132 3.62 041 051 000 012 097 203 084 158 116 131 4.14 041 049 000 012 097 203 084 158 116 132 4.66 041 049 000 012 097 203 084 158 116 133 5.17 041 051 000 012 097 203 084 158 116 131 5.69 041 050 000 012 097 203 084 158 116 132 6.21 041 051 000 012 097 203 084 158 116 130 6.74 041 051 000 012 097 203 084 158 116 131 7.25 041 049 000 012 097 203 084 158 116 133 7.78 041 051 000 012 097 203 084 158 116 130 8.30 041 052 000 013 097 203 084 158 116 134 8.81 041 051 000 012 097 203 084 158 116 133 9.36 041 049 000 012 097 203 084 158 116 130 9.89 041 051 000 012 097 203 084 158 116 131 10.41 041 050 000 012 097 203 084 158 116 132 10.92 041 050 000 012 097 203 084 158 116 131 11.44 041 052 000 012 097 203 084 158 116 133 11.95 041 049 000 012 097 203 084 158 116 133 12.47 041 048 000 012 097 203 084 158 116 133 12.99 041 052 000 012 097 203 084 158 116 133 13.51 041 050 000 012 097 203 083 158 116 135 14.02 041 050 000 012 097 203 084 158 116 134 14.54 041 051 000 012 097 203 084 158 116 132 15.07 041 050 000 012 097 203 084 158 116 132 15.61 041 051 000 012 097 203 084 158 116 130 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R % 0.82 861 EGR On 435.6 4.8 1.43 861 EGR On 379.1 99.6 2.03 861 EGR On 266.0 99.6 2.63 861 EGR On 269.3 99.6 3.24 861 EGR On 262.7 99.6 3.83 861 EGR Off 259.4 99.6 4.44 861 EGR Off 425.6 0.0 5.03 861 EGR Off 432.3 0.0 5.64 861 EGR Off 435.6 0.0 6.25 861 EGR Off 442.2 0.0 6.87 861 EGR Off 442.2 0.0 7.48 861 EGR Off 442.2 0.0 8.11 861 EGR Off 445.6 0.0 8.72 861 EGR Off 428.9 0.0 9.32 861 EGR Off 442.2 0.0 9.93 861 EGR Off 435.6 0.0 10.53 861 EGR Off 435.6 0.0 11.13 861 EGR Off 438.9 0.0 11.72 861 EGR Off 435.6 0.0 12.32 861 EGR Off 432.3 0.0 12.91 861 EGR Off 435.6 0.0 13.52 861 EGR Off 428.9 0.0 14.12 861 EGR On 435.6 0.0 14.72 861 EGR On 382.4 99.6 15.33 861 EGR On 269.3 99.6 15.92 861 EGR On 272.7 99.6 16.53 861 EGR On 262.7 99.6 17.13 861 EGR On 262.7 99.6 17.73 861 EGR On 266.0 99.6 18.33 861 EGR On 259.4 99.6 18.93 861 EGR On 262.7 99.6 19.52 861 EGR On 262.7 99.6 20.14 861 EGR On 259.4 99.6 20.79 861 EGR On 259.4 99.6 21.39 861 EGR On 262.7 99.6 21.99 861 EGR On 262.7 99.6 22.60 861 EGR On 266.0 99.6 23.19 861 EGR On 252.7 99.6 23.80 861 EGR On 259.4 99.6 24.40 861 EGR Off 259.4 99.6 25.01 861 EGR Off 425.6 0.0 25.61 861 EGR Off 425.6 0.0 26.23 861 EGR Off 435.6 0.0 26.85 861 EGR Off 428.9 0.0 27.43 861 EGR Off 432.3 0.0 28.03 861 EGR Off 438.9 0.0 28.64 861 EGR Off 435.6 0.0 Group A: '004 Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 STAMP /min °BTDC % 1.83 861 Late 3.7 66.9 2.44 861 Late 4.0 67.3 3.07 861 Late 4.0 67.3 3.69 861 Late 4.0 67.3 4.30 861 Late 4.0 67.3 4.90 861 Late 3.7 66.1 5.51 861 Late 4.0 66.1 6.12 861 Late 3.7 66.5 6.73 861 Late 4.0 67.7 7.33 861 Late 4.0 66.1 7.93 861 Late 4.2 65.7 8.55 861 Late 4.0 68.1 9.16 861 Late 4.0 66.9 9.76 861 Early 4.0 67.3 10.36 861 Early 6.8 74.1 10.96 861 Early 7.3 79.3 11.56 861 Early 7.5 82.1 12.16 861 Early 7.7 79.3 12.76 861 Early 7.5 82.1 13.37 861 Early 7.9 79.7 13.97 861 Early 7.7 80.5 14.58 861 Early 7.7 80.9 15.19 861 Early 7.9 79.7 15.83 861 Early 7.9 80.1 16.44 861 Early 7.9 80.1 17.05 861 Early 7.7 79.3 17.66 861 Early 7.9 80.9 18.26 861 Early 7.9 79.3 18.87 861 Early 7.9 80.5 19.48 861 Early 8.1 80.5 20.09 861 Late 7.7 81.7 20.70 861 Late 4.6 65.3 21.31 861 Late 3.7 66.9 21.91 861 Late 4.0 67.3 22.51 861 Late 4.0 67.7 23.12 861 Late 3.7 66.1 23.73 861 Late 3.7 68.1 24.33 861 Late 4.2 66.9 24.93 861 Late 4.0 69.3 25.53 861 Late 4.0 67.7 26.13 861 Late 4.0 67.3 26.73 861 Late 4.0 67.7 27.34 861 Late 4.0 67.7 27.99 861 Late 3.7 68.1 28.61 861 Late 3.7 68.5 29.21 861 Late 4.0 67.7 29.82 861 Late 4.0 68.1 30.42 861 Early 4.0 66.9 31.03 861 Early 7.5 74.1 31.64 861 Early 7.3 80.1 32.24 861 Early 7.3 82.1 32.85 861 Early 7.9 80.5 33.45 861 Early 7.7 81.3 34.09 861 Early 7.9 80.5 34.69 861 Early 7.9 80.9 35.29 861 Early 7.7 81.3 35.91 861 Early 8.1 80.1 36.51 861 Early 7.7 82.1 37.11 861 Early 7.9 80.9 37.70 861 Early 7.9 80.5 38.31 861 Early 7.7 81.3 38.92 861 Early 8.1 79.7 39.53 861 Early 7.7 80.1 40.14 861 Early 8.1 81.7 40.75 861 Late 7.9 80.9 41.35 861 Late 4.2 66.1 41.95 861 Late 4.0 68.5 I w końcu DYNAMICZNE: Group A: '000 TIME STAMP 0.73 086 118 255 173 153 140 077 171 118 237 1.24 093 109 255 177 170 140 077 171 118 255 1.76 099 103 255 176 184 140 077 171 118 255 2.27 105 109 255 176 194 140 077 172 118 255 2.79 112 123 255 176 201 140 077 172 118 255 3.31 118 121 255 176 195 140 077 172 118 255 3.82 123 130 255 176 187 140 077 172 118 255 4.33 129 138 255 176 183 140 077 172 118 255 4.85 135 154 255 176 182 140 078 172 118 255 5.37 141 159 255 176 181 140 078 172 118 253 5.88 147 171 255 176 180 140 078 171 118 252 6.40 152 178 255 176 180 140 078 171 118 249 6.92 157 190 255 175 179 140 078 170 118 247 7.43 163 197 255 173 178 140 078 170 118 244 7.95 168 201 255 171 176 140 078 170 117 237 8.46 173 204 255 171 178 140 078 169 118 239 8.98 178 214 255 171 176 140 078 168 118 239 9.52 182 220 255 171 176 140 079 168 117 233 10.05 187 223 255 171 175 140 079 167 118 228 10.57 192 230 255 172 177 140 079 166 118 232 11.09 196 229 255 168 175 140 079 165 118 229 11.60 200 229 255 163 174 140 079 165 118 224 Group A: '001 Engine speed Injection Quantity Mod. Piston Displ. Coolant Temp. TIME 861-945 3-9 1.35-2.10 80-110 STAMP /min mg/R V °C 0.00 1554 27.8 2.500 79.2 0.61 1659 30.6 2.600 79.2 1.20 1806 33.8 2.920 79.2 1.81 1974 35.4 3.100 79.2 2.42 2142 35.2 3.220 79.2 3.01 2289 35.2 3.260 79.2 3.61 2457 35.2 3.340 79.2 4.22 2604 35.2 3.420 79.2 4.82 2751 35.2 3.480 79.2 5.42 2898 35.2 3.540 79.2 6.01 3045 35.2 3.600 79.2 6.62 3192 35.2 3.680 79.2 7.23 3339 34.8 3.700 79.2 7.84 3465 34.4 3.820 79.2 8.44 3591 34.2 3.740 79.2 9.05 3717 34.2 3.800 79.2 9.66 3843 34.2 3.800 79.2 10.27 3948 34.2 3.900 79.2 10.91 4053 34.2 4.020 79.2 11.52 4179 32.8 3.900 79.2 Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % 0.00 1491 850.0 578.6 4.8 0.62 1596 850.0 628.4 4.8 1.21 1722 850.0 718.2 4.8 1.82 1890 850.0 808.0 4.8 2.42 2037 850.0 847.9 4.8 3.02 2184 850.0 847.9 4.8 3.62 2352 850.0 847.9 4.8 4.22 2499 850.0 847.9 4.8 4.82 2646 850.0 847.9 4.8 5.41 2772 850.0 837.9 4.8 6.02 2919 850.0 847.9 4.8 6.62 3066 850.0 824.6 4.8 7.21 3192 850.0 821.3 4.8 7.82 3318 850.0 804.7 4.8 8.43 3444 850.0 801.3 4.8 9.04 3570 850.0 784.7 4.8 9.67 3675 850.0 781.4 4.8 10.30 3801 850.0 778.1 4.8 10.90 3906 850.0 771.4 4.8 11.50 4011 850.0 764.8 4.8 12.10 4116 850.0 751.5 4.8 12.69 4200 850.0 734.8 4.8 Group A: '004 Engine speed Specified start Actual start Cold Start Valve TIME 861-945 2 to -3 2 to -3 3-70 STAMP /min °BTDC °BTDC % 0.81 1554 9.2 7.9 84.5 1.41 1680 8.4 7.7 83.3 2.01 1827 7.3 6.6 81.3 2.62 1974 6.2 5.5 80.9 3.21 2121 6.2 5.1 86.5 3.82 2289 6.4 5.7 82.9 4.43 2415 6.8 7.3 86.1 5.04 2562 7.5 6.8 84.1 5.65 2709 8.4 9.9 82.1 6.25 2835 9.0 9.0 86.9 6.85 2961 9.7 9.7 88.1 7.46 3108 10.6 10.3 87.7 8.06 3234 11.4 11.2 87.3 8.67 3339 11.9 12.1 88.1 9.28 3465 12.5 13.2 85.7 9.88 3591 13.0 12.8 90.0 10.51 3696 13.6 13.6 88.9 11.14 3801 14.1 14.7 87.7 11.74 3906 14.5 14.7 88.5 12.35 4011 15.2 16.3 88.1 12.97 4095 15.2 15.4 86.9 13.57 4179 15.2 15.2 87.7 14.18 4074 7.7 0.0 2.8 Group A: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0.61 1617 44.6 33.0 32.6 1.25 1785 44.2 34.4 34.6 1.86 1932 43.6 35.4 37.4 2.46 2079 43.0 35.2 37.8 3.07 2226 42.6 35.2 38.0 3.68 2394 42.2 35.2 38.0 4.29 2520 41.6 35.2 37.8 4.90 2667 41.2 35.2 37.6 5.51 2814 40.8 35.2 37.2 6.12 2940 40.6 35.2 36.0 6.73 3066 40.2 35.2 36.6 7.38 3192 40.0 35.2 36.0 7.99 3318 39.8 35.0 36.0 8.59 3444 39.6 34.4 35.6 9.20 3570 39.4 34.2 35.8 9.81 3675 39.2 34.2 36.0 10.42 3780 39.0 34.2 36.2 11.03 3885 38.8 34.2 35.8 11.64 3990 38.6 34.4 35.4 12.24 4095 38.4 34.0 35.2 12.85 4179 38.2 32.8 34.4 Group A: '010 Mass Air Flow Barometric Manifold Position TIME Pressure Pressure Throttle STAMP mg/R mbar mbar % 0.00 585.2 693.6 1244.4 100.0 0.61 615.1 693.6 1315.8 100.0 1.21 701.6 693.6 1438.2 100.0 1.81 784.7 693.6 1611.6 100.0 2.40 847.9 693.6 1795.2 100.0 2.99 847.9 693.6 1917.6 100.0 3.59 847.9 693.6 2009.4 100.0 4.18 847.9 693.6 2029.8 100.0 4.78 847.9 693.6 1938.0 100.0 5.37 847.9 693.6 1887.0 100.0 5.96 844.6 693.6 1846.2 100.0 6.56 841.2 693.6 1825.8 100.0 7.15 818.0 693.6 1825.8 100.0 7.75 814.6 693.6 1836.0 100.0 8.34 814.6 693.6 1825.8 100.0 8.94 794.7 693.6 1805.4 100.0 9.53 801.3 693.6 1825.8 100.0 10.12 788.0 693.6 1815.6 100.0 10.72 778.1 693.6 1805.4 100.0 11.31 784.7 693.6 1815.6 100.0 11.91 774.7 693.6 1785.0 100.0 12.53 754.8 693.6 1795.2 100.0 13.13 758.1 693.6 1795.2 100.0 13.73 734.8 693.6 1785.0 100.0 14.32 724.9 693.6 1774.8 100.0 Group A: '011 Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle TIME Boost Valvle STAMP /min mbar mbar % 0.00 1554 1795.2 1264.8 34.7 0.64 1701 1846.2 1397.4 35.1 1.26 1848 1876.8 1601.4 35.9 1.86 2016 1876.8 1805.4 35.5 2.45 2163 1866.6 1938.0 39.0 3.04 2310 1856.4 2029.8 52.2 3.63 2457 1846.2 2009.4 68.5 4.23 2625 1836.0 1887.0 71.3 4.84 2751 1836.0 1856.4 73.7 5.43 2898 1836.0 1856.4 74.9 6.02 3024 1825.8 1836.0 75.7 6.62 3171 1825.8 1825.8 75.7 7.22 3297 1825.8 1836.0 76.1 7.82 3423 1825.8 1825.8 75.7 8.42 3549 1815.6 1805.4 74.5 9.03 3654 1815.6 1805.4 74.5 9.62 3780 1805.4 1825.8 74.9 10.21 3885 1805.4 1805.4 74.9 10.82 3990 1795.2 1795.2 74.5 11.42 4095 1785.0 1795.2 74.9 12.03 4179 1774.8 1774.8 75.3 I teraz moje spostrzeżenia: - termostat na granicy wykończenia ?? - w jednym miejscu 011 Dynamiczny ciśnienie odrobinę za wysokie ?? - 03 Dynamiczny dlaczego wartość MAF actual na wyższych obrotach spada poniżej 855 ?? Co mozna powiedzieć o dawkach korekcyjnych statyczny 13, mieszczą się w normie ?? Za wszystkie opinie i tra z góry dziękuję wszystkim forumowiczom.
kalina Opublikowano 15 Stycznia 2008 Opublikowano 15 Stycznia 2008 Wygląda dobrze. Trochę LMM mógłby więcej pokazać, ale może kwestia przeczyszczenia , albo jest jakiś zamiennik.
leoncjo Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2008 Więc na początek zacznę od czyszczenia i zobaczę co się będzie działo. Jak odróżnić zamiennik przepływki od oryginału ?? Chociaż mam poważne powody by przypuszczać , że poprzedni właściciel nie stosował tanich zamienników. Czyli na podstawie opinii kolegi Kalina mogę uważać, iż za wyjątkiem niedomagającej przepływki reszta jest O.K. ??
spanky Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 I teraz moje spostrzeżenia: - termostat na granicy wykończenia ?? - w jednym miejscu 011 Dynamiczny ciśnienie odrobinę za wysokie ?? - 03 Dynamiczny dlaczego wartość MAF actual na wyższych obrotach spada poniżej 855 ?? Co mozna powiedzieć o dawkach korekcyjnych statyczny 13, mieszczą się w normie ?? -termostat do wymiany ... -to jest overboost [nie przejmuj sie] -lmm kiepsko mierzy na wyzszych obrotach [jak juz zostalo napisane mozesz przeczyscic-jeszce nie obcina dawek] -013 jak zrobisz termostat to bedziemy sie wypowiadac ....
leoncjo Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2008 Spanky jesteś wielki , jak wymienię termostat to wrzucę 13 grupę. Co do LMM myślę, że po czyszczeniu będę w stanie porównać logi i ocenić czy coś się zmieniło (mam nadzieje, że na lepsze) a wyniki umieszcze na forum. Dziękuję Panowie za diagnozę . ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Co do termostatu się wstrzymałem do wiosny może pożyje. A oto logi po czyszczeniu przepływki, : Bloki wykonane w pomiarze dynamicznym : Przed Po Group A: '003 MAF MAF EGR Group A: '003 MAF MAF EGR Engine speed (specified) (actual) duty cycle) Engine speed (specified) (actual) duty cycle TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % STAMP /min mg/R mg/R % 0.00 1491 850.0 578.6 4.8 0.82 1995 850.0 847.9 4.8 0.62 1596 850.0 628.4 4.8 1.41 2163 850.0 847.9 4.8 1.21 1722 850.0 718.2 4.8 2.00 2331 850.0 847.9 4.8 1.82 1890 850.0 808.0 4.8 2.60 2499 850.0 847.9 4.8 2.42 2037 850.0 847.9 4.8 3.21 2646 850.0 847.9 4.8 3.02 2184 850.0 847.9 4.8 3.82 2793 850.0 847.9 4.8 3.62 2352 850.0 847.9 4.8 4.41 2940 850.0 847.9 4.8 4.22 2499 850.0 847.9 4.8 5.02 3087 850.0 847.9 4.8 4.82 2646 850.0 847.9 4.8 5.62 3213 850.0 847.9 4.8 5.41 2772 850.0 837.9 4.8 6.23 3360 850.0 847.9 4.8 6.02 2919 850.0 847.9 4.8 6.82 3486 850.0 847.9 4.8 6.62 3066 850.0 824.6 4.8 7.43 3612 850.0 847.9 4.8 7.21 3192 850.0 821.3 4.8 8.02 3738 850.0 847.9 4.8 7.82 3318 850.0 804.7 4.8 8.62 3843 850.0 847.9 4.8 8.43 3444 850.0 801.3 4.8 9.23 3948 850.0 837.9 4.8 9.04 3570 850.0 784.7 4.8 9.83 4032 850.0 841.2 4.8 9.67 3675 850.0 781.4 4.8 10.43 4137 850.0 814.6 4.8 10.30 3801 850.0 778.1 4.8 10.90 3906 850.0 771.4 4.8 11.50 4011 850.0 764.8 4.8 12.10 4116 850.0 751.5 4.8 12.69 4200 850.0 734.8 4.8 Przed: Po Group A: '008 Group A: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? TIME ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0.61 1617 44.6 33.0 32.6 0.81 1995 43.4 35.4 37.6 1.25 1785 44.2 34.4 34.6 1.43 2163 42.8 35.2 38.0 1.86 1932 43.6 35.4 37.4 2.03 2331 42.2 35.2 38.0 2.46 2079 43.0 35.2 37.8 2.64 2499 41.8 35.2 38.0 3.07 2226 42.6 35.2 38.0 3.25 2667 41.2 35.2 36.6 3.68 2394 42.2 35.2 38.0 3.88 2814 40.8 35.2 37.2 4.29 2520 41.6 35.2 37.8 4.50 2982 40.4 35.2 37.0 4.90 2667 41.2 35.2 37.6 5.10 3150 40.0 35.2 36.8 5.51 2814 40.8 35.2 37.2 5.70 3297 39.8 35.0 36.6 6.12 2940 40.6 35.2 36.0 6.31 3423 39.6 34.4 36.4 6.73 3066 40.2 35.2 36.6 6.92 3570 39.4 34.2 36.4 7.38 3192 40.0 35.2 36.0 7.53 3696 39.0 34.2 36.6 7.99 3318 39.8 35.0 36.0 8.14 3801 38.8 34.2 36.8 8.59 3444 39.6 34.4 35.6 8.74 3906 38.6 34.2 36.6 9.20 3570 39.4 34.2 35.8 9.34 4011 38.4 34.4 36.4 9.81 3675 39.2 34.2 36.0 9.95 4116 38.4 33.4 35.8 10.42 3780 39.0 34.2 36.2 10.56 4221 38.2 32.4 35.4 11.03 3885 38.8 34.2 35.8 11.64 3990 38.6 34.4 35.4 12.24 4095 38.4 34.0 35.2 12.85 4179 38.2 32.8 34.4 Przed Po Group A: '010 Group A: '010 Mass Air Flow Barometric Manifold Position Mass Air Flow Barometric Manifold Position TIME Pressure Pressure Throttle TIME Pressure Pressure Throttle STAMP mg/R mbar mbar % STAMP mg/R mbar mbar % 0.00 585.2 693.6 1244.4 100.0 0.85 847.9 693.6 1774.8 100.0 0.61 615.1 693.6 1315.8 100.0 1.46 847.9 693.6 1927.8 100.0 1.21 701.6 693.6 1438.2 100.0 2.05 847.9 693.6 2009.4 100.0 1.81 784.7 693.6 1611.6 100.0 2.66 847.9 693.6 2091.0 100.0 2.40 847.9 693.6 1795.2 100.0 3.25 847.9 693.6 1897.2 100.0 2.99 847.9 693.6 1917.6 100.0 3.84 847.9 693.6 1846.2 100.0 3.59 847.9 693.6 2009.4 100.0 4.44 847.9 693.6 1856.4 100.0 4.18 847.9 693.6 2029.8 100.0 5.03 847.9 693.6 1836.0 100.0 4.78 847.9 693.6 1938.0 100.0 5.63 847.9 693.6 1825.8 100.0 5.37 847.9 693.6 1887.0 100.0 6.22 847.9 693.6 1815.6 100.0 5.96 844.6 693.6 1846.2 100.0 6.81 847.9 693.6 1825.8 100.0 6.56 841.2 693.6 1825.8 100.0 7.41 847.9 693.6 1836.0 100.0 7.15 818.0 693.6 1825.8 100.0 8.00 847.9 693.6 1825.8 100.0 7.75 814.6 693.6 1836.0 100.0 8.61 841.2 693.6 1815.6 100.0 8.34 814.6 693.6 1825.8 100.0 9.21 821.3 693.6 1795.2 100.0 8.94 794.7 693.6 1805.4 100.0 9.80 811.3 693.6 1785.0 100.0 9.53 801.3 693.6 1825.8 100.0 10.39 788.0 693.6 1774.8 100.0 10.12 788.0 693.6 1815.6 100.0 10.72 778.1 693.6 1805.4 100.0 11.31 784.7 693.6 1815.6 100.0 11.91 774.7 693.6 1785.0 100.0 12.53 754.8 693.6 1795.2 100.0 13.13 758.1 693.6 1795.2 100.0 13.73 734.8 693.6 1785.0 100.0 14.32 724.9 693.6 1774.8 100.0 Jest zdecydowanie lepiej. Jeszcze raz szerokie POZDRO
spanky Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 A oto logi po czyszczeniu przepływki, : Bloki wykonane w pomiarze dynamicznym : TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 TIME 861-945 240-340 240-340 4-84 STAMP /min mg/R mg/R % STAMP /min mg/R mg/R % 0.00 1491 850.0 578.6 4.8 0.82 1995 850.0 847.9 4.8 0.62 1596 850.0 628.4 4.8 1.41 2163 850.0 847.9 4.8 1.21 1722 850.0 718.2 4.8 2.00 2331 850.0 847.9 4.8 1.82 1890 850.0 808.0 4.8 2.60 2499 850.0 847.9 4.8 2.42 2037 850.0 847.9 4.8 3.21 2646 850.0 847.9 4.8 3.02 2184 850.0 847.9 4.8 3.82 2793 850.0 847.9 4.8 3.62 2352 850.0 847.9 4.8 4.41 2940 850.0 847.9 4.8 4.22 2499 850.0 847.9 4.8 5.02 3087 850.0 847.9 4.8 4.82 2646 850.0 847.9 4.8 5.62 3213 850.0 847.9 4.8 5.41 2772 850.0 837.9 4.8 6.23 3360 850.0 847.9 4.8 6.02 2919 850.0 847.9 4.8 6.82 3486 850.0 847.9 4.8 6.62 3066 850.0 824.6 4.8 7.43 3612 850.0 847.9 4.8 7.21 3192 850.0 821.3 4.8 8.02 3738 850.0 847.9 4.8 7.82 3318 850.0 804.7 4.8 8.62 3843 850.0 847.9 4.8 8.43 3444 850.0 801.3 4.8 9.23 3948 850.0 837.9 4.8 9.04 3570 850.0 784.7 4.8 9.83 4032 850.0 841.2 4.8 9.67 3675 850.0 781.4 4.8 10.43 4137 850.0 814.6 4.8 10.30 3801 850.0 778.1 4.8 10.90 3906 850.0 771.4 4.8 11.50 4011 850.0 764.8 4.8 12.10 4116 850.0 751.5 4.8 12.69 4200 850.0 734.8 4.8 Przed: Po Group A: '008 Group A: '008 Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty Engine speed Inj qty Inj qty Inj qty TIME ? ? ? TIME ? ? ? STAMP /min mg/R mg/R mg/R STAMP /min mg/R mg/R mg/R 0.61 1617 44.6 33.0 32.6 0.81 1995 43.4 35.4 37.6 1.25 1785 44.2 34.4 34.6 1.43 2163 42.8 35.2 38.0 1.86 1932 43.6 35.4 37.4 2.03 2331 42.2 35.2 38.0 2.46 2079 43.0 35.2 37.8 2.64 2499 41.8 35.2 38.0 3.07 2226 42.6 35.2 38.0 3.25 2667 41.2 35.2 36.6 3.68 2394 42.2 35.2 38.0 3.88 2814 40.8 35.2 37.2 4.29 2520 41.6 35.2 37.8 4.50 2982 40.4 35.2 37.0 4.90 2667 41.2 35.2 37.6 5.10 3150 40.0 35.2 36.8 5.51 2814 40.8 35.2 37.2 5.70 3297 39.8 35.0 36.6 6.12 2940 40.6 35.2 36.0 6.31 3423 39.6 34.4 36.4 6.73 3066 40.2 35.2 36.6 6.92 3570 39.4 34.2 36.4 7.38 3192 40.0 35.2 36.0 7.53 3696 39.0 34.2 36.6 7.99 3318 39.8 35.0 36.0 8.14 3801 38.8 34.2 36.8 8.59 3444 39.6 34.4 35.6 8.74 3906 38.6 34.2 36.6 9.20 3570 39.4 34.2 35.8 9.34 4011 38.4 34.4 36.4 9.81 3675 39.2 34.2 36.0 9.95 4116 38.4 33.4 35.8 10.42 3780 39.0 34.2 36.2 10.56 4221 38.2 32.4 35.4 11.03 3885 38.8 34.2 35.8 11.64 3990 38.6 34.4 35.4 12.24 4095 38.4 34.0 35.2 12.85 4179 38.2 32.8 34.4 jest prawie idealnie ...
leoncjo Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2008 Kolego patrząc swoim bądź co bądź jeszcze mało doświadczonym okiem na logi dostaję oczopląsu , spróbuj to jakoś ładniej poukładać. Trochę się im przyjrzałem wg mnie turbinka słabo ładuje : sprawdzić na początek filtr powietrza, szczelność i drożność dolotu.
stormik Opublikowano 25 Stycznia 2008 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Czy ktos pomoze z moimi logami? Bo widze ze dopisujac sie do tematu nie pomaga chyba.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się