ajonak Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Jak w temacie. Wyszło, że seria ma 160KM i 345Nm czyli prawie jak w instrukcji (163KM i 350Nm) . Po czipsie: 185KM i 395Nm (ale te 395Nm to tylko w 'piku', tak naprawdę to jakieś 385Nm płaskiego). Czyli całkiem nieźle biorąc pod uwagę crap-iastość silnika AHA: pik wyszedł bo są jakieś problemy ze sprężarką i tak między 1600, a 2200 obr. w serii jest dołek i nie udało się go zniwelować mimo kilku prób
Tukan Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Fajnie..ale daj wykresik :gwizdanie:
ajonak Opublikowano 16 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2008 na razie tylko B&W http://www.jonak.yoyo.pl/images/audi_hamownia_small.jpg
Flyer Opublikowano 16 Stycznia 2008 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Tak z ciekawosci - tez Ci turbulum przeladowuje powyzej 2400?
Rogalotti Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Tak z ciekawosci - tez Ci turbulum przeladowuje powyzej 2400? Na seryjnym sofcie turbo ładowało powyżej wskazań map !! przez 580obr po czym opadało poniżej wymagań. Na modyfikacji udało mi się "zniwelować" ten efekt do (przez) 170obr Żeby to naprawić w 100% trzeba by ingerować w mechanikę. Pozdrawiam
spanky Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Żeby to naprawić w 100% trzeba by ingerować w mechanikę. masz na mysli czyszczenie/regeneracja turbulum ... ?
spanky Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 wykresik już jest, powyżej tzn gdzie ?
Pikuś Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 ajonak, w kulki to Ty nei lec. Ja nic nie widze
spanky Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 ajonak, w kulki to Ty nei lec. Ja nic nie widze ja w dalszym ciagu tez nie .....
pre_pl Opublikowano 17 Stycznia 2008 Opublikowano 17 Stycznia 2008 mata.... tak to jest jak się kładzie obrazki na "swoich" serwerach....
ajonak Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2008 juz jest. Zmienilem serwer...
Rogalotti Opublikowano 18 Stycznia 2008 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Żeby to naprawić w 100% trzeba by ingerować w mechanikę. masz na mysli czyszczenie/regeneracja turbulum ... ? Tak, mnóstwo 2.5TDi ma problem z turbo. Rozmawiałem dzisiaj ze znajomą firmą zajmującą się turbinkami i to samo potwierdził. I co najgorsze dot. to takze świeżych aut... Pozdrawiam
spanky Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Żeby to naprawić w 100% trzeba by ingerować w mechanikę. masz na mysli czyszczenie/regeneracja turbulum ... ? Tak, mnóstwo 2.5TDi ma problem z turbo. Rozmawiałem dzisiaj ze znajomą firmą zajmującą się turbinkami i to samo potwierdził. I co najgorsze dot. to takze świeżych aut... Pozdrawiam a jest to spowodowane jakas wada kontrukcyjna .... ? [jak mowisz ze nawet nowe autka ... ]
Gość Trzeniu Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 PRZEPRASZAM ZA LAMERSKIE PYTANIE ALE CZY TEN 2.5 JEST Z BLOKADĄ NA POMPIE?
AndyN Opublikowano 19 Stycznia 2008 Opublikowano 19 Stycznia 2008 PRZEPRASZAM ZA LAMERSKIE PYTANIE ALE CZY TEN 2.5 JEST Z BLOKADĄ NA POMPIE? Właśnie, silnik z literką "B". On miał blokadę? Czyli trochę podkręcić i "B" można?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się