Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Błąd 00575


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich i przepraszam odrazu że zamieściłem post w dwóch miejscach ale bardzo zależy mi na czasie.

Jestem nowym forumowiczem i wiem że podobne problemy były juz omawiane ale proszę was o pomoc.

A mianowicie podczas jazdy czasami po przekroczeniu 3500obr/min na 3 lub 4 biegu powstaje notlauf i silnik przechodzi w tryb awaryjny.Po podłączeniu do vaga wyskakuje po trybie awaryjnym zawsze błąd

00575 - Intake Manifold Pressure - Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

17-10 - Control Difference - Intermitten

Zawór N-75 już czyściłem i wężyki są ok. Pozostają łopatki turbiny albo przepływomierz.

poniżej zamieściłem logi statyczne ponieważ dynamicznych nie mam możliwości chwilowo wykonania (brak laptopa) może coś wam to powie i mi pomoże.

Ja podejrzewam łopatki turbiny ponieważ sztanga podczas Basic settings nie porusza się tak jak na filmie ze z tego oto forum. Podczas przełączania EGR-a bodajże w pozycje OF sztanga jest przyciągana do gruchy i odrazu sie cofa a natomiast przy przechodzeniu w OFF nie oddala się od gruchy.

Poniżej zamieściłem filmiki z zachowaniem sztangi.

I jeszcze jest jedna rzecz, która mnie bardzi dziwi. Gdy na postoju przejde w VAG-COM-ie na pokazywanie wartości dynamicznych (niestety tylko na postoju) i przejde do grupy 013 nie pokazuje mi danych (chyba korekcja dawki paliwa) na czwartym cylindrze(pusta rubryka) tzn. 1,2,3, pokazuje.

Czy to jest spowodowane tym, że pokazywana jest korekcja dawki do cylindra

trzeciego .

Wszystko można pobrać z http://rapidshare.com/files/84296599/Logi_i_sztanga.rar.html

Opublikowano

Nie zakladaj dwoch takich samych tematow.

Do tego na ten temat jest juz duzo.

Podstawa do diagnozy sa logi.

Zamykam do czasu ich wykonania.

daj znac wtedy na PW do Moderatorow, czy Adminow.

Opublikowano

Witam

A więc udało mi się zdobyć laptopa z RS-232 i odrazu zrobilem logi. Poniżej zamieszczam linki do nich i proszę o pomoc. Postaram je sam również przeanalizować i chce sprawdzić czy będe miał racje.

Proszę napiszcie co wnioskujecie po moich logach.

http://rapidshare.com/files/85175621/Logi_dynamiczne.rar.html tu jest wszystko

i tjeszcze tak:

000

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c34b1608026702d0.html

001

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0bb89beb5b30b877.html

003

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7d57652f7829164.html

004

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ec6da6a7e11df13.html

008

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/28a9e33c7668cd27.html

010-po raz pierwszy

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0031cf91b63ab8e7.html

010- po raz drugi

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c2dd5696ff4fd4f.html

011

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/71d0a8d91fe35aaf.html

Pozdrawiam

Opublikowano

N75 do wymiany badz kierownice do czyszczenia [zrob 011BS] .....

p.s 97 stopni temperatura płynu .... ? :rolleyes:

Opublikowano

spanky, a widziales filmik z poruszania sztangi?

Praktycznei sie nie rusza, jakas kicha.

i to dziwne bo podczas loga jeszcze jako taka dziala ta regulacja, a w BS to nie wiem co to ma byc.

Opublikowano

Witam zabieg czyszczenia kierowniczek wykonany. przy okazji wyczyściłem kolektor dolotowy bo sporo mazi sie tam nazbierał. Wyczyściłem również przepływomierz środkiem o nazwie "KONTAKT" do poprawy połaćzeń elektrycznych i według mnie pomogło tylko nie pokoi mnie to że ten środek jak wyschnie pozostawia lekko tłusty nalot i według mnie może to zaszkodzić przepływce bo będzie sie na niej kurz osadzał co polecacie zrobić w związku z tym?? Zmyć to np zmywaczem przed malowaniem on ladnie odtłuszcza i nie niszczy plastiku. I jak się okazało mam przepływomierz PIERBURGA (to chyba dobrze??) ale z tego co mi sie wydaje najcześciej montowane w tych silnikach były BOSCHA (poprawcie mnie jeżeli się myle).

Zastanawiam się nad zaślepieniem zaworu EGR. Zrobić to czy nie

A o to logi dynamiczne po czyszczeniu co o nich sądziecie

LOG-01-000-003-dyn

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6b46a39e485d20fa.html

LOG-01-001-003-dyn

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a24d1b771a7d926e.html

LOG-01-003-003-dyn

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/64d025e8c1c60a29.html

LOG-01-004-003-dyn

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/95c7a13d0a2d6346.html

LOG-01-008-003-dyn

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0194d1aa272b4dba.html

LOG-01-010-003-dyn

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2908c60d02cc065e.html

LOG-01-011-003-dyn

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f0b47150264efa7f.html

LOG-01-008-010-011dyn

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a4792f18aad34152.html

POZDRAWIAM

Opublikowano

no i jest o wiele lepiej ... ale nie do konca ... troszke ospala jest ta turbawka przy 1800 obrotów [cos tam sie jeszcze przycina ] ale moze sie rozjedzi .... :wink4:

katalizator jest ?

Opublikowano

Witam. Już nic się nie przycina ręką jak ruszam sztange to chodzi idealnie płynnie.

Jest katalizator i to może być to.

Na 1, 2 i 3 biegu ciągnie dobrze ale żeby osiągnąc 165 to od 140 jakoś tak już powoli idzie. A może katalizator już przydkany bo ma przejechane 212kkm.

Opublikowano

wywalic kata profilaktycznie nie zaszkodzi :):hi:

Opublikowano

Witam. Już nic się nie przycina ręką jak ruszam sztange to chodzi idealnie płynnie.

Jest katalizator i to może być to.

Na 1, 2 i 3 biegu ciągnie dobrze ale żeby osiągnąc 165 to od 140 jakoś tak już powoli idzie. A może katalizator już przydkany bo ma przejechane 212kkm.

mozna wywalic ..... :naughty:

Opublikowano

jest lepiej ... albo sie rozjezdzilo albo wywaliles kata .... :naughty:

[p.s podczas czyszczenia turbo sztangi nie ruszales ? ]

Opublikowano

Katalizator nadal siedzi (ale chyba już niedługo). Sztange tylko odpiołem z zawleczki nie ruszałem regulacji na sztandze.

A co sądzicie o dawkach paliwa??

Opublikowano

A co sądzicie o dawkach paliwa??

sa OK ...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...