bronson Opublikowano 19 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2006 Witam... Nieźle się dziś zjadowiłem wracając z pracy... moja niunia zachorowała, zero odejścia... tzn rozpędza się nawet do 130 (więcej nie próbowałem) ale zajnuje jej o dużo czasu... przeglądając posty na forum pomyślałem "turbina" ale poza brakiem odejścia wyniuchałem jeszcze jedną nowość - przy odpalaniu tzn bezpośrednio po odpaleniu silnik sam z siebie robi przegazówkę tak do 1,5 - 2 tys obr. ja nie dotykam wogole gazu.. chyba bedzie czas najwyzszy na zakup VAG-a P.S. od 2-3 tys jezdze z inspekcją na cyferblacie ale to chyba nie powinno mieć znaczenia bo wszelkie wymiany oleju i filtrów robie i nie jeżdze jak baba tzn więc szanse na zapieczenie kierownic też nikłe... Może ktoś z was TDi-owców miał podobne problemy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 bronson, chyba tylko podpiecie VAG-a ratuje. Moze pedal gazu szwankuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Przepływka, lub czujnik temperatury :mrgreen: Zapnij VAG`a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronson Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 Dzisiaj rano mój bracki (serwisant z renault) przetestował auto, przegazował pare razy coś syczy, auto jakby ciut zakopci ale nie tak jakby turbina padła, mówi że przy takich objawach i syczeniu w francuskich dieslach z regóły okazuje się być rozszczelniona chłodnica spalin... chyba czas VAGa kupić ale to chwilę potrwa, może ma ktoś życzliwy z trójmiasta lub okolic i za piwko lub dwa by podłączył??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikuś Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 chłodnica spalin... A co to takiego :?: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 pewnie chodzi o intercooler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronson Opublikowano 20 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 pewnie chodzi o intercooler dokładnie..Efekt przegazówki przy odpalaniu narazie zanikł... za chwilę wyjeżdżam do pracy więc zobacze jak z ciągiem... mam nadzieje że nie będę miał problemów z wyprzedzaniem matizów itp... ...... Jednak przegazówka przy odpalaniu dalej jest, tylko chyba nie występuje na zimnym silniku.. chyba zamówię VAGa co polecacie do lapa bez COMa?? z forum wywnioskowuje ze viaken robi dobre, czy może cosik innego polecacie??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 witam. ta "przygazowka" to prosty temat (jesli to jest to o czym mysle) - mozesz sam usunac i bez vaga - vag tylko wskaze ci blad sporadyczny (teraz niepamietam nr). sprawdz polaczenie elektryczne elektrozaworu odcinajacego paliwo - jest na gorze z tylu pompy wtryskowej - jeden kabelek. odkrec nakretke, oczysc i przykrec. jesli to nie pomoze wykrec caly elektrozaworzawor (musi byc czysto wokol, aby ci nic nie wpadlo do srodka pompy - konieczne) z pompy i oczysc czystym ON. ale mysle, ze po pierwszej opcji przejdzie. powodzenia i daj znac czy pomoglo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damos Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 rozszczelniona chłodnica spalin... piotr1602 napisał/a:pewnie chodzi o intercooler dokładnie.. No... jeśli intercooler chłodzi ci spaliny, :shock: :shock: to jestem pełen podziwu, że auto daje radę jechać te 130 kph :!: :mrgreen: :mrgreen: :twisted: BTW - osiągi wskazują na "notlauf" - może zaworek N65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bronson Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 daj znac czy pomoglo. dzisiaj rano wstałem szybciej żeby przez to mulenie do roboty sie nie spóźnić odpaliłem niunię wyjechałem na prostą 1..2..3..4..5ka i 160 na placie, się usterka naprawiła sama... do wieczora samego jeździłem i narazie wszystko ok.. z tym elektrozaworem przy pompie to sobie to w sobotę sprawdzę, ale podejrzewam jednak że ew. może być coś z pedałem gazu, bo jak by byłą jakaś nieszczelność w układzie turbodoładowania to by jednak sie samo nie uszczelniło... Vaga i tak kupie... bo z in 1 i airbag jeżdzę od dobrego miesiąca [ Dodano: 2006-10-03, 00:18 ] po podpięciu VAGa - 1237 - zawór odcinający paliwo -N109 uszkodzenie mechaniczne 575 - ciśnienie w przewodzie dlotowym różnica doregulowania - BŁĄD SPORADYCZNY narazie skasowałem, pobujam się troche i zobacze czy pojawią się znowu może ktoś wie gdzie ten zaworek schowany??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlo Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 zawor n109 - wczesniej pisalem - nie pamietalem tylko nr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pre_pl Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 może ktoś wie gdzie ten zaworek schowany??? no on jest na pompie. pawlo już pisał u góry !! Masz rysunek : Czasem się alarmy zakłada wykorzystując N109 :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 1237 - zawór odcinający paliwo -N109 uszkodzenie mechaniczne 575 - ciśnienie w przewodzie dlotowym różnica doregulowania - BŁĄD SPORADYCZNY co do zaworu N109 to juz wiesz gdzie jest (N109 to tez przekaznik, który jak zdechnie powoduje ze nie odpalisz furaka,to tak na przyszlośc ... ;-) ) co do 575 - pisales przegazował pare razy coś syczy, auto jakby ciut zakopci wiec stawiam na nieszczelnośc w dolocie... :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkolek Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 miałem te same objawy w mojej A4, a kilka miesięcy wcześniej zaczęło się tak (mój post)http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?p=129336#129336 100% zawór odcinający paliwo N109. opiłki zużywającego się palca zaworu powodowały przyblokowywanie się go i była mała dawka paliwa. ja kupiłem nowy i jest super ale podejrzewam, że przeczyszczenie go też będzie dobrym rozwiązaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się