gregor667 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 logi robiłem po raz pierwszy, nie wiem czy dobrze wyszły, nie zrobiłem statycznych BS, ponieważ laptop już wołał o prąd Statyczne: Log (1 - 000) Log (2 - 001) Log (3 - 003) Log (4 - 004) Log (5 - 007) Log (6 - 013) Dynamiczne: Log (1 - 000) Log (2 - 001) Log (3 - 003) Log (4 - 004) Log (5 - 008) Log (6 - 010) Log (7 - 011) zanim przystąpiłem do logowania sprawdziłem błędy i wykazało: 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent (((575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY))) kiedyś zauważyłem że przy elektrozaworze od turbiny był przerwany kabel, od tego momentu auto przyspiesza nierównomiernie powyżej 2200rpm a jak już jest silnik dobrze nagrzany problem zanika. Dodam że mam zaślepiony EGR z góry dzięki za pomoc
vauxhall95 Opublikowano 25 Maja 2011 Opublikowano 25 Maja 2011 overboost.Sprobuj N75 podmienic.Wymien przewody podcisnieniowe i zajrzyj do filtra powietrza
gregor667 Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Opublikowano 25 Maja 2011 filtr powietrza wymieniałem na początku marca jak odepnę ten elektrozawór to auto cały czas ciągnie równo tylko że słabiej, przewody podciśnieniowe całe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się