marcinr1310 Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 Witam wszystkich może mi ktoś pomóc co to może być? co trzeba wymienić? Pytam się na forum bo w polsce 90% mechaników to krętacze i oszuści z góry dzięki za pomoc
greg1 Opublikowano 26 Maja 2011 Opublikowano 26 Maja 2011 mnie to wyglada na napinacz paska wielorowkowego[br]Dopisany: 26 Maj 2011, 22:17_________________________________________________jak ma duze drgania na wolnych obrotach to do wymiany
cowboy1 Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Tak jak wyzej kolega napisał,lub napinacz klimy,ewentualnie łozyska alternatora. [br]Dopisany: 27 Maj 2011, 09:24_________________________________________________Ewentualnie szczotki alternatora tez moga tak piszczec.
koper84444 Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 Czasami może też tak piszczeć pasek klimatyzacji (pod warunkiem, że masz włączoną klimę).
marcinr1310 Opublikowano 27 Maja 2011 Autor Opublikowano 27 Maja 2011 podczas nagrania filmu klima była wyłączona także pasek klimatyzacji odpada dodam tylko ze na poczatku słabo słychać ten dzwiek, po przejechaniu kilku km już głośniej
goldi Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 u mnie podobnie piszczy jak włącze klimę czyli napinacz paska od klimy oryginał ponad 100 zł zamiennik 60 zł natomiast co do napinacza paska alternatora zobacz czy napinacz nie jest pod kątem jeśli tak to jest do wymiany
gucia Opublikowano 27 Maja 2011 Opublikowano 27 Maja 2011 według mnie jak koledzy napinacz paska. Tylko kup porządnej firmy. Z tanią firmą gra nie warta świeczki.
Okruchos Opublikowano 28 Maja 2011 Opublikowano 28 Maja 2011 Ja miałem taki dźwiek po wymianie sprzęgielka na alternatorze.. Okazało się ze stary pasek "ulezal" sie do starego sprzegileka, wymienilem na nowy pasek i wszystko ok. Po 6 tys km nadal cisza Ale dodam ze mechanik wykluczyl przy wymianie napinacz
marcinr1310 Opublikowano 28 Maja 2011 Autor Opublikowano 28 Maja 2011 Wczoraj jadąc do pracy rozerwalo mi pasek od alternatora ;( teraz nie wiem czy wymienic tylko pasek czy jeszcze cos?
ludwik166 Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Wymień Pasek i napinacz paska wielorowkowego i będzie git co do napinacza to kup orginał przerabiałem 3 napinacze dobrych firm i co 1 tyś wymina ori jest niewiele droższy ale przelatałem juz 20 tyś i gitara
cowboy1 Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Witaj marcinr1310 musisz jeszcze sprawdzic rolke alternatora przy tym zabiegu (sprzegiełko)
ludwik166 Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Właśnie zapomniałem dodać o kole na alternatorze pewnie sprzęgiełko się posypało zrób to co ci mowie i będzie git
marcinr1310 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 Dzieki za informacje jutro zaprowadzam samochód do mechanika a więc wymieniam pasek, napinacz i sprzęgiełko może mi ktoś powiedzieć gdzie kupić te sprzęgiełko oraz napinacz i jaka jest mniej więcej cena? pasek kupiłem w sklepie z continentala za 55zl jak myślicie dobry zakup?
cowboy1 Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 Sprzegiełko alternatora trzeba sprawdzic czy jest dobre,nie jest powiedziane ze ono tez padlo,co do ceny to puls mnius okolo 200pln,za dobry napinacz trzeba dac okolo 300pln,za orginalny dobrze ponad 400pln.Zalezy kto ma jakie dojscia ale pasek mozna bylo taniej kupic(pare zyli).powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się