Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] 3.0 TDI 204KM w A4 B7 - opinie


julek251

Rekomendowane odpowiedzi

wszystkie odpowiedzi znajdziesz tu na forum wystarczy uzyc :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie odpowiedzi znajdziesz tu na forum wystarczy uzyc :szukaj:

zgadza się :szukaj: 3.0 to chyba jeszcze gorzej niż 2.0 . kolega ma 2.7 i jest mega zadowolony mówi że nic się nie psuje ma już 160000km nalatane kupował a ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chyba raczej nie bardzo.3.0 TDI to napinacz rozrzadu i wtryski , ale to glownie we wczesnych modelach co przy problemach z 2.0 to jakas kosmetyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie to wartości od 7 litrów przy muleniu na trasie do 15 litrów zimą

po programie spalanie spada i przy podobnej jeździe pali mniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spalanie to wartości od 7 litrów przy muleniu na trasie do 15 litrów zimą

po programie spalanie spada i przy podobnej jeździe pali mniej

po czipach kury lepiej niosa....

Pozdrawiam,

Przemek

P.S.

tunerzy nie pisza programow - oni modyfikuja parametry programow ("mapy") i jedynym efektem jest wieksza moc kosztem zwiekszonego prawdopodobienstwa ze cos sie zwali (oczywiscie jezdzac w zakresie "producenta" nie ma to znaczenia dla trwalosci silnika - mowa o czipie normalnym z glowa...)

W 3.0tdi sa problemy z takimi przepustnicami w kolektorach (odpowiednik klap wirujacych w oplowskich 1,9cdti 150 konnych) i chyba sa przypadki szumienia rozrzadow (a tam lancuch i kupa roboty - podobne klopoty sa chyba w jakis tam nissanach benzynowych)

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ci sie podoba auto, to jedz do ASO na pelny serwis z uwzglednieniem sprawdzenia dokladnie napinaczy, wtryskow itd, a nie czytaj farmazownow ze silnik be itd, trafisz na nie ujezdzony egzemplarz to posmigasz dlugo, tylko pamietaj by twoj portfel byl pozniej w stanie przyjac ewentualne naprawy, bo w koncu to V6 , a nie sieczkarnia rodem 1.9 , cos za cos. pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to zależy które 3.0TDI!!

Bardzo istotne jest który motor.

a sa takie, ktore nie maja klopotow z przepustnicami-klapami wirujacymi w kolektorach? (mowimy o tych montowanych w B7)

Pozdrawiam,

Przemek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ci sie podoba auto, to jedz do ASO na pelny serwis

I Ty w to wierzysz że Ci posprawdzają jak trzeba,ASO nie ma dobrych mechaników,błędów na kompie nie będzie i tyle jak zwykle w ASO,reszta wyjdzie później.

W większości 3.0tdi wtryski do wymiany są po 150tys,koszt kompletu prawie 15tys zł,po 80tys przebiegu zgrzyta napinacz rozrządu,naprawa około 5tys zł.

Trzeba pojechać do zaufanego speca od Vagów,zostawić auto i niech bada,może już coś powymieniane i będzie śmigać,ale portfel trzeba mieć zawsze gotowy na spory wydatek w dieslu V6 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za takie pierdolenie to powinni bany dawać

częste awarie wtryskiwaczy

No częste częste :polew::wallbash: , ja wymieniem po 200 tyś km .

W większości 3.0tdi wtryski do wymiany są po 150tys,koszt kompletu prawie 15tys zł,po 80tys przebiegu zgrzyta napinacz rozrządu,naprawa około 5tys zł.

Wtryski wymieniłem za 3 tyś .

Mi nic nie zgrzyta w napinaczu a mam 206 tyś przebiegu .

To pisałem ja , właściciel 3.0 TDI BKN (204 PS ) mam go od nowości 6 lat :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0TDI sa pewnie tak samo awaryjne jak 1.9TDI... tylko, ze naprawy w 1.9 sa duuuuzo tansze, to i ludzie "nie gadaja".

Bardzo dobre silniki, przeswietlic i brac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popieram kolegę " ono "

też mam takiego z manualem, kupiłem z przebiegiem prawie 200 000 i jest pięknie. do tej pory zrobiłem jakieś 8000. napinacze? tak grają poki co to luza z tym se daje zrobie jak bede mial kase bo nie licze na to ze sie posypia, postow w tym temacie jest chyba z milion w tym jeden ktory mowi ze byl jkis przeskok, no i sie zaczela schiza.

spalanie w miscie z klimą ok 8 poza miastem 7, zima 8-10.

to fakt trza miec wiecej kasy na utrzymanie takiego auta ale fan jest nieprzecietny

JEDNYM SLOWEM POLECAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...